Hoo sisse saanud Virtuaalspartakiaad toimub mai kuus uuesti ning sedapuhku uute ja huvitavate aladega. Sel korral on kavas rulluisusõit, disc-golf, orienteerumine ning NATO test ja lisaks tavapärastele spordialadele ka sellised vahvad lauamängud nagu Othello, Gomoku, Äraandmine (tagurpidi kabe) ja ka mälumäng. Eriti huvitavaks ja loominuliseks muudab Virtuaal-Spartakiaadi “luulevõistlus”, kus kõik firmasportlased saavad enda sees äratada luuletaja!

Virtuaalspartakiaadil osalemiseks puudub kohustus võistluspaika kohale sõita, vaid võistelda saab oma kodu lähedalt või lausa kodust lahkumata! Eriti huvitavaks teeb Virtuaalspartakiaadi see, et võistelda saab üle kogu maailma – peaasi, et olemas on nutiseade, millega enda sporditulemustest teada anda. Eesti Firmaspordi Liidu 15. juubeliaasta tähistamiseks on oodatud kõik Eesti Ettevõtete töötajad, kes soovivad end teiste kollektiivide vastu proovile panna.

Esikohal ei ole kindlasti mitte võit, vaid osavõtt ning argielust ja nelja seina vahelt välja saamine!

Kevadspartakiaad’20 jääb ära!

Kogu periood
Luulevõistlus
1. nädal 18.05-24.05.2020 Teisipäev 19.05.2020 kell 18:00
Virtuaal-Rulluisutamine Äraandmine (vastupidine kabe)
2. nädal 25.05-31.05.2020 Teisipäev 26.05.2020 kell 18:00
NATO test Othello
3. nädal 01.06-07.06.2020 Teisipäev 02.06.2020 kell 18:00
Virtuaal-Discgolf Gomoku
4. nädal 08.06-14.06.2020 Teisipäev 09.06.2020 kell 20:00
Virtuaal-Orienteerumine Virtuaal-Mälumäng

Virtuaal Kevadspartakiaad’20

Aeg ja koht: 18.05 kuni 14.06 üle maailma.

Ettevõtetele/võistkondadele on võistluskavas järgmised punkte toovad alad (8)

  • Virtuaal-Rulluisutamine
  • Äraandmine ehk tagurpidi kabe
  • NATO-test
  • Othello
  • Virtuaal-Discgolf
  • Gomoku
  • Virtuaal-Orienteerumine
  • Virtuaal-Mälumäng

Eesti Parima Rahvasportlase 2020. sarja aastaarvestuses punkte toovad virtuaal kevadspartakiaad alad leiad SIIT

Eesti Sportlikema Ettevõte 2020. sarja aastaarvestuses punkte toovad virtuaal kevadspartakiaad alad leiad SIIT

Ürituse läbiviimisel juhindutakse alade juhendidest ning Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendist.

ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste võistlejatega, juhul kui rajale satutakse mitmekesi korraga.

Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaal Kevadspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlusel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi, mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise. 

Kui keegi soovib enda jooksu tulemuse ära teha näiteks rattaga sõites või rolleri peal istudes või andes enda spordikella jooksjast sõbra kätte ning tema teeb tulemuse osaleja eest ära, ei ole selline käitumine teiste vastu aus. Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamise tuvastamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

Meeldivaid spordielamusi 2020. aastal!

  • Luulevõistlus ``Mina ja Firmasport`` A.Le Coq auhindadele

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Virtuaalspartakiaadi üllatusalana on toimumas luulevõistlus, et pakkuda kõigile firmasportlastele mõnusat vaheldust sportimisele ja panna tööle ajusagarad, et välja mõelda üks eriti särtsakas, lõbus ja vaimukas luuletus teemal „Mina ja Firmasport“

    AJAKAVA

    Luulevõistlusele enda tööde saatmine on avatud kogu virtuaalspartakiaadi aja ehk 18.05.2020 kuni 14.06.2020, et kõigil huvilistel oleks aega leida see „zen“ hetk, mil „peale tuleb luulesoon kui samal ajal kohvi joon“

    VÕISTLUSKLASSID

    Ühine arvestus

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Iga osaleja võib luulevõistlusele saata ühe luuletuse. Luuletuse minimaalset ja maksimaalset pikkus ei ole, puudub ka kohustus luuleread riimuma panna. Luuletustel puudub teema – mida vaimukam, seda parem, mida lõbusam seda parem, mida lüürilisem seda parem, mida ägedam seda parem 😊

    Esitada võib igas variandis luuletusi. Luuletustele kehtib nõue – Iga luulerida peab algama uue tähega sõnast FIRMASPORT:

    Näide:

    Firmasporti harrastada on tore

    Igav meil kunagi ei ole

    Rõõmsalt spordin igal ajal

    Martsas, Pärnus – spordirajal

    Aga on üks tore koht

    Seal alatasa ületrenni oht

    Pidevalt end proovile tuleb panna

    On seal söögiks puder manna

    Rege lükata seal saab mööda jääd

    Talvepealinnaks tunnistan ma Otepääd!

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondliku arvestust ei toimu, kuid kohtunikud valivad iga ettevõte poolt esitatud kõikidest luuletustest välja ühe parima luuletuse ja selle alusel antakse võistkondlike punkte.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid luuletajaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks.

    Parimad luuletused ettevõtete kaupa avaldatakse Eesti Firmaspordi Liidu sotsiaalmeedia lehel ja kõik parimad luuletused kantakse ette Eesti Firmaspordi Liidu hooaja lõpuüritusel Kuldpall’20 Tartus.

    Kõikide osalejate vahel on eriauhinna välja pannud A.le Coq, kes annab välja eriauhinna inimesele, kes on kõige andekamalt, osavamalt, ilmekamalt kasutanud sõna “A.Le Coq” luuletuse sees!

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet.

    Plagiaadi avastamise korral diskvalifitseeritakse kõik ettevõte luuletajad!

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

  • Virtuaal-Rulluisutamine

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Virtuaalspartakiaadi raames on toimumas virtuaal-rulluisutamine, mille käigus on kõigil osalejatel võimalik läbida endale sobivas kohas ja ajal 5km pikkune distants.

    AJAKAVA

    Võistlus on avatud 18.05.2020 kella 00.00st kuni 24.05.2020 kella 23.59-ni

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N, M40, N40

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Igal osalejal on võimalik oma sõit ära teha endale meelepärases kohas endale meelepärasel ajal – olgu see siis Eestis kell 6 hommikul, Ameerikas kell 12 päeval või kus iganes üle maailma.

    Startida võib nii mitu korda kui iga inimene soovib, see tähendab et võib enda tulemust parandada kasvõi iga päev! Võistlust alustades tuleb spordikell/äpp nullida ning alustada sõitmist ja sõita seni, kuni täis on 5,1 kilomeetrit. Kella vahepeal pausi peale panna ei ole lubatud. Kui enam sõita ei jaksa, siis kella/äppi/stopperit vahepeal seisma panna ei tohi. Lubatud ei ole saata ka mõne sõidu kiireima lõigu aega – sõit peab algama nullist ja lõppema siis, kui täis on vähemalt 5,1 kilomeetrit!

    Võistlusdistantsiks on 5 kilomeetrit, kuid GPS seadmete ebatäpsuste tõttu tuleb igal võistlejal läbida 5,1 kilomeetrit! Sõidu mõõtmiseks võib kasutada nii spordikella, mis ühildub arvutiga või mõnda spordirakendust (näiteid leiate siit). Peale sõidu lõppu, tuleb saata aadressile sekretariaat@firmasport.ee ning taavi@firmasport.ee enda sõidu GPS trackist ja ajast „screenshot“ või pilt, et saaksime nende põhjal tekitada pingerea tulemustest. Kui võimalik, võib täpsemate ja ausamate tulemuste saamiseks saata samuti keskmise pulsi tulemuse koos teiste detailidega, mida spordikellad/äpid võimaldavad. Tulemustes avaldatakse vaid võistleja nimi, esindatav ettevõte ning distantsi läbimise aeg.

    Kui on soovi rajale appi võtta abilisi, siis see on lubatud, kuid see on iga võistleja enda vastutada, et abilise tervis oleks korras ja et abiline oleks õigel ajal õiges kohas, et ulatada vajaminev joogipudel või energiaamps 😊

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks.

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet.

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

     

    TEST123

  • Äraandmine ehk tagurpidi vene kabe Postimees.ee auhindadele

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Äraandmine on vene kabe üks eri variantidest, kus mängu võitmiseks ei tule mitte kõik vastaste nupud ära süüa, vaid enda nuppudest võimalikult kiiresti lahti saada! Mäng on kindlasti sama keeruline ja võib-olla ehk keerulisemgi kui tavapärane kabe, sest mängida tuleb vastupidise loogika alusel.

    Täpsema Äraandmise juhendi leiate SIIT

    AJAKAVA

    Äraandmine toimub 19.05.2020 kell 18:00 Vint.ee keskkonnas.

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Igal osalejal tuleb endale teha kasutaja võistluste keskkonda Vint.ee, mis on üheks eelduseks võistlustel osalemiseks.

    Võistlejad mängivad 11 vooru šveitsi süsteemis. Mõtlemisajaks on kummalegi mängijale partii jaoks 3 minutit, millele lisandub iga käiguga 3 sekundit. Mehed ja naised mängivad samas turniiris ja võivad kohtuda ka omavahel, kuid võistlusklassid on erinevad. Ka sama ettevõtte võistlejad võivad kohtuda omavahel.

    Iga mängu vahel võib ette tulla ka pikemaid pause, kui mõni mäng lõpeb kiiresti ära, siis teised ootavad senikaua, kuni kõik mängijad on oma esimese mängu ära mänginud ja siis liigutakse järgmiste voorude juurde.

    Kõik lahendused ja küsimused lahendadatkse jooksvalt Vint.ee platvormil administraatori või süsteemi enda poolt.

    Kui mängija ei ole mängu alguseks kohal, hakkab tema käigu aeg tiksuma ning tiksub seni, kuni see otsa saab. Kui mängijal kaob ära poole mängu pealt internetiühendus või juhtub mõni muu asi, mille tõttu peab ta nutiseadme/arvuti tagant lahkuma, siis hakkab samuti tema käiguaeg nulli poole tiksuma. Kui mängija ei ole täpselt kell 18.00 arvuti taga olemas, siis jääb ta esimesest voorust välja.

    Mängu otsast peale alustada ei ole võimalik kui see korra juba tööle on pandud.

    Vint.ee keskkonnast õige turniiriakna ülesleidmise sammud:

    1) Logige sisse portaali https://www.vint.ee/

    2) sisenege Vint.ee mänguruumi (Vasakul menüüst “Mängud”): https://www.vint.ee/mangud/

    3) Avada paremalt turniiride alajaotus.

    4) Otsida üles Äraandmise turniir kirjeldusega “Virtuaalspartakiaad”

    5) Klikkida TURNIIRIRUUM pildil

    6) Oodata turniiri algust.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks.

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet.

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

  • NATO test

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Virtuaalspartakiaadi raames testime sedapuhku kõikide tublide firmasportlaste vorme vastavalt NATO testile! Oma tulemuse kirja saamiseks tuleb joosta 3,2 km, teha kätekõverdusi 2 minuti jooksul ning kõhulihaseid 2 minuti jooksul ja seda kõike ühe nädala jooksul.

    AJAKAVA

    Virtuaal-NATO test toimub 25.05.2020 00.00-st kuni 31.05.2020 23.59-ni.

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N, M40, N40

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Iga osaleja teeb 1 nädala jooksul ära kõik kolm ala ning saadab enda 3,2 km jooksutulemusest screenshoti, kätekõverdustest ja kõhulihastest 2 minutilise video aadressile sekretariaat@firmasport.ee ning taavi@firmasport.ee et tulemusi kontrollida ja jooksvalt tulemuste tabelisse sisestada.

    Tulemuse kirja saamiseks tuleb ära teha kõik alad! Kui miinimum tulemust täis ei saa, siis ei ole lugu – tähtis on osavõtt, mitte võit ja kui on proovitud vähemalt tulemust kirja saada, siis kajastub see ka lõpptulemustes! Kätekõverdusi ja kõhulihaseid ei pea tegema 2 minutit täis, võib teha ka vähem.

    Et kõik oleks korrektne, leiate NATO testi läbimiseks õige tehnikaga videod SIIT ja SIIT.

    Punkte on võimalik saada üle 300! Seega parima koha saavutamiseks, tuleb endast igal alal anda maksimumi ja tavapärased NATO-testi normatiivid oleme ümber arvutanud nii, et võimalik on saada ka üle normatiivi joostud aja/tehtud korduste arvu eest rohkem punkte kui 100. NATO-testi tavapärased normatiivid leiate SIIT.

    Parema kui 100 punkti väärilise jooksu tulemuse eest saab iga kiiremini läbitud 6 sekundi eest 1 punkti juurde. Kätekõverduste ja kõhulihaste puhul lisandub 1 korduse puhul 1 punkt üle 100 punktilise soorituse korral. Tulemusi arvestatakse NATO-testi vanuseklasside järgi, kui lõpp-tulemused koondatakse Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile vastavalt M, M40, N ja N40 vanuseklasside kaupa.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks.

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet.

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

  • Othello Postimees.ee auhindadele

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Othello on mäng, kus kaks mängijat mängivad omavahel Vint.ee keskkonna mänguruumis ja proovivad saada enda värvi nuppe lauale kavaldades vastast üle 3 minuti jooksul. Mõlemad mängijad alustavad laual 2 enda värvi nupuga ning kordamööda teevad käike, saamaks vastase nuppe endale.

    Täpsema Othello juhendi leiate SIIT

    AJAKAVA

    Othello toimub 26.05.2020 kell 18:00 Vint.ee keskkonnas.

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Igal osalejal tuleb endale teha kasutaja võistluste keskkonda Vint.ee, mis on üheks eelduseks võistlustel osalemiseks.

    Võistlejad mängivad 11 vooru šveitsi süsteemis. Mõtlemisajaks on kummalegi mängijale partii jaoks 3 minutit, millele lisandub iga käiguga 3 sekundit. Mehed ja naised mängivad samas turniiris ja võivad kohtuda ka omavahel, kuid võistlusklassid on erinevad. Ka sama ettevõtte võistlejad võivad kohtuda omavahel.

    Iga mängu vahel võib ette tulla ka pikemaid pause, kui mõni mäng lõpeb kiiresti ära, siis teised ootavad senikaua, kuni kõik mängijad on oma esimese mängu ära mänginud ja siis liigutakse järgmiste voorude juurde.

    Kõik lahendused ja küsimused lahendatakse jooksvalt Vint.ee platvormil administraatori või süsteemi enda poolt.

    Kui mängija ei ole mängu alguseks kohal, hakkab tema käigu aeg tiksuma ning tiksub seni, kuni see otsa saab. Kui mängijal kaob ära poole mängu pealt internetiühendus või juhtub mõni muu asi, mille tõttu peab ta nutiseadme/arvuti tagant lahkuma, siis hakkab samuti tema käiguaeg nulli poole tiksuma. Kui mängija ei ole täpselt kell 18.00 arvuti taga olemas, siis jääb ta esimesest voorust välja.

    Mängu otsast peale alustada ei ole võimalik kui see korra juba tööle on pandud.

    Vint.ee keskkonnast õige turniiriakna ülesleidmise sammud:

    1) Logige sisse portaali https://www.vint.ee/

    2) sisenege Vint.ee mänguruumi (Vasakul menüüst “Mängud”): https://www.vint.ee/mangud/

    3) Avada paremalt turniiride alajaotus.

    4) Otsida üles Othello turniir kirjeldusega “Virtuaalspartakiaad”

    5) Klikkida TURNIIRIRUUM pildil

    6) Oodata turniiri algust.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks.

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet.

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

  • Virtuaal-Discgolf

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Võistluse käigus läbitakse üle Eesti valikus olevatest radadest ühel rajal 2 võistlusringi. Võistluse eelselt on kõigil osalejatel võimalik harjutada endale sobival rajal nii mitu korda kui soovi on, kuid võistlustulemuse saab korraldajatele saata vaid kahel korral ja ühel rajal. Soovi korral võib ühe ringi teha ühel päeval ja teise ringi teisel päeval! 

    Oma ringi tulemus tuleb saata korraldajatele hiljemalt sama päeval, kui oma valitud rajal mängimas käidi. Tulemuse võib saata kas: a) screenshotina ringist või b) tulemuse lingina läbi METRIX’i tarkvara. Täpsem juhend METRIX’i kasutamiseks on leitav Võistluste süsteemi alt.

    AJAKAVA

    Võistlus on üle Eesti avatud 01.06.2020 kella 00.00st kuni 07.06.2020 kella 23.59-ni. Palume kõigil discgolfi mängijatel arvestada sellega, et samal ajal kui nad soovivad enda valitud rajal oma ringid ära teha, võib seal toimuda mõni nädalamäng/võistlus/treening ning rajal mängimine võib olla raskendatud või võimatu. Rajad ei ole broneeritud!

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N, M40, N40

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Võistlejatel on võimalik valida järgnevate radade hulgast (seisuga 29.05.2020 PAR reitingud):

    • Harjumaa – Coolbet Järve Discgolf park (18 korvi – par reiting 946)
    • Ida-Virumaa – Alutaguse Golden Eagle (18 korvi – par reiting 1033.47)
    • Tartumaa – Vooremäe Discgolf park (18 korvi – par reiting 929.29)
    • Pärnumaa – Jõekääru discgolf park OB-dega (18 korvi – par reiting 967.96)
    • Lääne-Virumaa – Pariisi Puhkeküla discgolfi park (18 korvi – par reiting 934)
    • Viljandimaa – Saarepeedi discgolfi park (18 korvi ilma OB – par reiting 880)
    • Raplamaa – Pirgu discgolfi park (18 korvi – par reiting 881)
    • Võrumaa – Võru Kubija Discgolfi park (18 korvi – par reiting 888.3)
    • Saaremaa – Musumänniku discgolfi park (18 korvi – par reiting 941)
    • Jõgevamaa – Põltsamaa Kuningamäe discgolfi park (14 korvi  – par reiting 847.13)
    • Järvamaa – Valgehobusemäe discgolfi park (19 korvi – par reiting 976.1)
    • Valgamaa – Tõrva discgolfi park (18 korvi – par reiting 922)
    • Põlvamaa – Valgjärve Discgolfi park (18 korvi – par reiting 932)
    • Läänemaa – Palivere discgolfi park (18 korvi OB-dega – par reiting 875.36)
    • Hiiumaa – Randmäe Sportland discgolfi park (18 korvi – par reiting 935.1)

    Iga võistleja saab endale valida ise sobiva stardiaja, olgu selleks kell 6 hommikul, 12 päeval või 22 õhtul – see on igaühe enda valida. Prooviringe võib enda väljavalitud rajal teha nii palju kui soovi on, kuid võistluste arvestusse läheb kirja kaks esimena saadetud võistlusringi! Rohkem kui 2 võistlusringi ühel rajal kirja saada ei ole võimalik (v.a erisus 3. ringi läbimiseks – loe altpoolt) ning mängides ühel rajal ühe ringi ja teisel rajal teise ringi, siis tulemus arvesse ei lähe!

    Kõik tulemused tuleb sisestada kasutades METRIX’i abi. Endale saab METRIX’i kasutaja teha SIIN.

    Igal rajal on METRIX’i süsteemi abil välja arvutatud reiting, mille alusel selgub hiljem ka Virtuaalspartakiaadi parim disc-golfar! Rajale antud reitingu punktid võrduvad rajal mängitud PAR tulemusega!

    Selleks, et METRIX’i süsteemi enda ring sisestada tuleb Teil:

    1. minna aadressile discgolfmetrix.com
    2. sisse logida enda kasutajasse (võimalik teha endale uus kasutaja VÕI logida sisse Facebooki abil VÕI logida sisse Google konto abil)
    3. Vali valikust: “Alusta treening” või “Start practice”
    4. kirjuta “Vali võistluskoht” või “Choose course” lahtrisse raja nimi, kus mängima asud – näiteks Alutaguse Golden Eagle 18 korvi ja vajuta sinna peale
    5. Tulemuste sisestamise viisiks vali “Tulemused” või “Results only”(need on seal ka vaikimisi aktiveeritud)
    6. Vali, mis korvist soovid rajal alustada (vaikimisi on seal alustamise korviks 1 ehk rada number 1 aga alustada võib ka endale sobivalt rajalt)
    7. Juhul kui oled mängimas koos kolleegiga/kolleegidega, kes samuti võtavad osa Virtuaalspartakiaadi discgolfi võistlusest, siis vajuta “Lisa mängija” või “Add player” ning lisa ka tema endaga koos mängima. Selleks, et kolleeg lisada, peab ta olema endale teinud METRIX’i kasutaja!
    8. Vajuta “Alusta” või “Start…”
    9. Peale iga raja läbimist sisesta läbitud raja tulemus METRIX’i süsteemi (sisesta, mitme viskega läbisid raja ja siis vajuta nool paremale “->”, et suunduda teisele rajale.
    10. Kui viskad ketta “OB-sse” (Out of Bounds), siis tuleb enda visete arvule lisada juurde 1 vise ja METRIX-i süsteemis märkida ära OB. Kui viskad mitu korda ketta “OB-sse”, siis lisa nii mitu viset enda visete arvule kui palju sa OB-sid said.
    11. Kui kõik rajad kenasti mängitud ja igal rajal on tulemus korrektselt sisestatud (kõik “nupukesed” peavad olema raja läbimisel rohelised), siis peale 18. raja läbimist (või sinu valitud pargi viimase raja läbimist) kuvab METRIX sulle “Kõik andmed on saadetud” või “All data has been sent”.
    12. Kui süsteem kuvab sulle aga veateate “Mõnedel korvidel on tulemused puudu!” või “Some holes are missing scores!”, siis on mõnel rajal jäänud tulemus märkimata.
    13. Kui aga kõik korras, siis vajuta “Jaga tulemused” või “Share results”
    14. a) Süsteem kuvab sulle “Jaga” või “Share” ning “Mida sa soovid jagada?” või “What would you like to share?”.
    15. Vajuta “Tulemused” või “Scorecard” ja tee ekraanist “Screenshot” või “kuvatõmmis” ja saada see aadressile taavi@firmasport.ee või sekretariaat@firmasport.ee VÕI b) Vajuta “Lühike URL” või “Short URL” ning kopeeri süsteemi kuvatud URL enda e-maili ja saada see aadressile taavi@firmasport.ee või sekretariaat@firmasport.ee.
    16. Nii ongi esimene ring kenasti kirjas ja võid kohe teise ringi otsa mängida või mine tee oma teine ring mõnel teisel päeval 🙂

    Lõplik punktiskoor arvutatakse: (näide on tehtud Alutaguse Golden Eagle raja kohta – PAR 64, PAR reiting 1033.47)

    1. ring 75 ehk +11
    2. ring 80 ehk +16

    Kahe ringi keskmine (75+80)/2=77.5 ehk (esimene ring + teine ring) / kahega = keskmine raja tulemus

    Punkti arvutamise koefitsent mängijale 77.5 – 64 = 13.5 ehk keskmine raja tulemus – raja PAR tulemus = raja PAR tulemusest lahutatav summa 

    Kokku tulemus (1033.47/64)*(64-13.5)=815,47 punkti – (raja PAR koefitsent / raja PAR tulemusega) * (raja PAR tulemus – raja PAR tulemusest lahutatav summa) = lõpptulemus

    Mida kõrgem lõpptulemuse punktiskoor, seda parem!

    LISARINGI TEGEMISE VÕIMALUS!

    Oma võistlustulemust saab nädala jooksul 1 korra ning 1 ringiga parandada, aga seda ainult sellisel juhul, kui lisaring ehk 3 võistlusring on tehtud eelnevast kahest ringist erineval päeval ja eelmised 2 ringi on tehtud vahemikus 01.06.2020 kuni 05.06.2020. Lisaringi on võimalik teha vaid 06.06.2020 ja 07.06.2020! Kui 3. ringi tulemus on eelnevast kahest ringist parem, siis arvutatakse nädala sees tehtud tulemusest kõige nõrgem tulemus välja. Enda esialgsest tulemusest kehvemat tulemust ei ole mõtet edastada. Kui teha 1 ring nädala sees ja 2 ringi nädalavahetusel, siis arvestatakse nädalavahetusel tehtud 1. ringi tulemust!

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks. Virtuaal-discgolf kuulub DiscGolfi Karika 2020 arvestusse

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet. Palun kõigil jälgida radadel kehtivad reegleid!

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

    Korraldajad ei vastuta rajal tehtud muudatuste eest, mis on tehtud võistluste toimumise perioodi ajal (01.06-07.06.2020).

    Osalejad ei pea maksma rajakasutustasu!

  • Gomoku Postimees.ee auhindadele

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Gomoku on mäng, kus kaks mängijat mängivad omavahel Vint.ee mängulaual ja proovivad saada enda värvi nuppe lauale järjest 5 tükki või enam või kasutades teisi võidauks vajalike kombinatsioone.

    Täpsema Gomoku juhendi leiate SIIT.

    AJAKAVA

    Gomoku toimub 02.06.2020 kell 18:00 Vint.ee keskkonnas.

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Igal osalejal tuleb endale teha kasutaja võistluste keskkonda Vint.ee, mis on üheks eelduseks võistlustel osalemiseks.

    Võistlejad mängivad 11 vooru šveitsi süsteemis. Mõtlemisajaks on kummalegi mängijale partii jaoks 3 minutit, millele lisandub iga käiguga 3 sekundit. Mehed ja naised mängivad samas turniiris ja võivad kohtuda ka omavahel, kuid võistlusklassid on erinevad. Ka sama ettevõtte võistlejad võivad kohtuda omavahel.

    Iga mängu vahel võib ette tulla ka pikemaid pause, kui mõni mäng lõpeb kiiresti ära, siis teised ootavad senikaua, kuni kõik mängijad on oma esimese mängu ära mänginud ja siis liigutakse järgmiste voorude juurde.

    Kõik lahendused ja küsimused lahendadatkse jooksvalt Vint.ee platvormil administraatori või süsteemi enda poolt.

    Kui mängija ei ole mängu alguseks kohal, hakkab tema käigu aeg tiksuma ning tiksub seni, kuni see otsa saab. Kui mängijal kaob ära poole mängu pealt internetiühendus või juhtub mõni muu asi, mille tõttu peab ta nutiseadme/arvuti tagant lahkuma, siis hakkab samuti tema käiguaeg nulli poole tiksuma. Kui mängija ei ole täpselt kell 18.00 arvuti taga olemas, siis jääb ta esimesest voorust välja.

    Mängu otsast peale alustada ei ole võimalik kui see korra juba tööle on pandud.

    Vint.ee keskkonnast õige turniiriakna ülesleidmise sammud:

    1) Logige sisse portaali https://www.vint.ee/

    2) sisenege Vint.ee mänguruumi (Vasakul menüüst “Mängud”): https://www.vint.ee/mangud/

    3) Avada paremalt turniiride alajaotus.

    4) Otsida üles Gomoku turniir kirjeldusega “Virtuaalspartakiaad”

    5) Klikkida TURNIIRIRUUM pildil

    6) Oodata turniiri algust.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks.

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet.

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

  • Jazz Pesulad esitleb: Virtuaal-Orienteerumine

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Virtuaalspartakiaadi raames on toimumas orienteerumise võistlus, kus osalejatel on võimalik valida kahe erineva raja vahel, kuhu orienteeruma minna – Kas Kõrvemaale Harjumaal või Vooremäele Tartumaal. Radade start on Kõrvemaa Puhke- ja Suusakeskuse juures oleva stardikella juurest või Vooremäel terviseraja alguse infotahvli juurest.

    Kõrvemaa Puhke- ja Suusakeskusesse orienteeruma minejad peavad tasuma 3€ keskuse külastustasu, mille eest saab kasutada ka keskuse dushiruume! Tasuda saab seda administraatori juures või internetis.

    AJAKAVA

    Võistlus algab 08.06.2020 00.00 ja kestab kuni 14.06.2020 23.59-ni. Kuna rajad on avatud kogu nädala ning suure tõenäosusega koondub enamus orienteerumishuvilisi rajale nädalavahetusel, siis palume kõigil rajale startida eelkõige üksinda ning vältida koosjooksmist.

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N, M40, N40

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Kõigil orienteerujatel palun meile teada anda mis rajale ning mis päeval nad orienteeruma soovivad minna, et saaksime neile orienteerumise päeva hommikul saata e-maili peale orienteerumise kaardi! Oma tulemuse peab saatma samal päeval kui jooksmas käidi aadressile sekretariaat@firmasport.ee ja taavi@firmasport.ee.

    Tegemist on valik orienteerumisega, kus rajale on pandud 15 kontrollpunkti, millest 5 annavad 1-punkti (punktid 11-15), 5 annavad 2-punkti (punktid 21-25) ja 5 annavad 3-punkti (punktid 31-35) – kokku 15 orienteerumispunkti, mille läbimise korral on võimalik maksimaalselt saada 30 punkti. Rajal on ka üks kohustuslik punkt, mille mitte läbimise korral saab osaleja 5-minutilise trahvi.

    Kohustusik punkt mõlemal kaardil on KP 25! Kaardil punkti ära märgitud ei ole.

    Starditakse 0-punktist, kus tuleb panna käima oma GPS seade (kell / mobiiltelefon vms). Rajakaart (mõõtkavas 1:10000), kõrguste vahe 5m – saadetakse osalejatele virtuaalsel kujul ning see tuleb endale välja printida. Rajal asuvate orienteerumispunktide küljes on komposteerimisseade, millega tuleb teha komposter selleks ette nähtud kohale õigesse lahtrisse kaardi servale märgitud alale.

    Osade kontrollpunktide juurde on märgitud üks täht, mis asub orienteerumispunkti vahetus läheduses. Leitud tähed saab märkida rajakaardi peal olevatesse lahtritesse. Kui kõik tähed on korrektselt kirja saadud, tuleb kombinatsioon desifreerida ning saata korraldajatele desifreeritud kujul, näiteks kaardile olete kirja saanud „SIKT“ aga õige kombinatsioon oleks „KITS“. Kui kõiki tähti rajal üles ei leia, siis iga kirjutamata jäänud tähe eest saab võistleja 1 minuti trahvi.

    Rada lõpetades tuleb uuesti joosta 0-punkti ning kell seisma panna.

    Oma jooksust tuleb korraldajatele saata GPS track, kus on näha nii raja läbimiseks kulunud aeg kui ka läbitud kilomeetrid ning pilt rajakaardist, kus on näha ka komposteerimisjäljed. Punktides käimist kontrollime GPS tracki, komposteerimisjälgede ja tähtede kombinatsiooni järgi.

    Rajal kõige enam punkte kogunud võistleja võidab. Kui rajalt kogutud punktide summa on võrdne, siis loeb raja läbimise kiirus.

    Kes soovib, võib ennast proovile panna nii Harjumaa kui Tartumaa rajal. Arvestusse läheb ainult ühe raja läbimine!

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist. Arvesse lähevad kõikide võistlejate tulemused, kes on läbinud vähemalt ühe punkti.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks.

    Virtuaal-orienteerumine kuulub Rogaini Karikas 2020 arvestusse.

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet.

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

  • A.Le Coq esitleb: Virtuaal-Mälumäng

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Virtuaal mälumäng on igale spartakiaadil osalejale mõnusat ajuragistamist pakkuv meelelahutus, kust saab osa võtta üle terve Eesti ning üle terve maailma! Osalemiseks on tarvis vaid nutiseadme või arvuti olemasolu, millega pääseb ligi Google Formsile.

    AJAKAVA

    Virtuaal mälumäng toimub teisipäeval 09.06.2020 algusega kell 20:00

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Igale võistlejale saadetakse tema Google Formsi link, millele korraldajad ootavad 30 minuti jooksul vastuseid. Kui küsimustik saadetakse välja kell 20.00, siis täpselt kell 20.30 suletakse küsimustele vastamine ja peale seda enam ühtegi vastust saata võimalik ei ole.

    Võistlustel on 5 erinevat plokki ning 1 lisaküsimus. Igas plokis on 5 kuni 10 vastava teemaploki küsimust ning lisaküsimus on esitatud loetelu vormis.

    Teemaplokkideks on:

    • Lilleke rohus
    • Sport
    • Citius, Altius, Fortius
    • Veealune maailm
    • Varia
    • Lisaküsimus

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Virtuaalspartakiaadi parimaid autasustatakse vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile ning auhinnad edastatakse ürituse järgselt ettevõte esindajale ettevõtte sisese autasustamistseremoonia korraldamiseks.

    ÜLDNÕUDED JA AUSUSE PRINTSIIP

    Palume kõigil osalejatel vältida otsekontakti teiste osalejatega ning koos võisteldes palume hoida 2 + 2 vahet.

    Kõik võistlejad, olles registreerinud end Virtuaalspartakiaadile, kinnitavad, et nad osalevad võistlustel ausalt ning ei kasuta kõrvalist abi mis annaks neile teiste osalejate ees ebaausa eelise.

    Kõik võistlejad võistlevad eelkõige vaid iseendaga ja enda parimate tulemustega ning valede tulemuste saatmise korral petetakse eelkõige vaid iseennast. Ebaausate tulemuste esitamisel diskvalifitseeritakse kogu ettevõtte võistkond antud võistlusalal.

SAMM 1:

Kõigepealt anna oma ettevõtte tulekust teada, täites selleks registreerimisvorm.

SAMM 2:

Et me teaksime, kes millisel alal osaleb, tuleb ettevõtte esindajal täita nimeline registreerimistabel ning saata esialgne nimekiri meile hiljemalt 18.05.2020 kella 17.00ks e-postile registreerimine@firmasport.ee.

Kõikidest muudatustest palume teavitada korraldajaid ürituse eelselt e-mailitsi sekretariaat@firmasport.ee

Osalustasud ja paketid: Osalustasud varieeruvad sõltuvalt võistlusalast. Virtuaalspartakiaadi kõikide alade paketti on võimalik osta läbi SportID keskkonna!

  • Virtuaal-Rulluisutamine: 6 EUR
  • Äraandmine: 6 EUR
  • NATO-test:  6 EUR
  • Othello: 6 EUR
  • Virtuaal-Discgolf: 6 EUR
  • Gomoku: 6 EUR
  • Virtuaal-Orienteerumine: 6 EUR
  • Virtuaal-Mälumäng: 6 EUR
  • Luulevõistlus “Mina ja Firmasport” – TASUTA
  • Kõikide alade pakett: 35 EUR
  • Ettevõtte pakett: 600 EUR

Kõikide alade paketis sisaldub kõikidest aladest osavõtt ühe inimese kohta.

Ettevõtte paketis sisaldub kõikidest aladest osavõtt kõikidele ettevõtte töötajatele.

Hindadele lisandub käibemaks (20%)!

Eesti Firmaspordi Liidu liikmetele kehtivad hinnad:

  • Virtuaal-Rulluisutamine: 5 EUR
  • Äraandmine: 5 EUR
  • NATO-test:  5 EUR
  • Othello: 5 EUR
  • Virtuaal-Discgolf: 5 EUR
  • Gomoku: 5 EUR
  • Virtuaal-Orienteerumine: 5 EUR
  • Virtuaal-Mälumäng: 5 EUR
  • Luulevõistlus “Mina ja Firmasport” – TASUTA
  • Kõikide alade pakett: 27,5 EUR
  • Ettevõtte pakett: 500 EUR

Kõikide alade paketis sisaldub kõikidest aladest osavõtt ühe inimese kohta.

Ettevõtte paketis sisaldub kõikidest aladest osavõtt kõikidele ettevõtte töötajatele.

Hindadele lisandub käibemaks (20%)!

Virtuaalspartakiaadile on end kirja juba pannud: