Suvespartakiaad on traditsiooniliselt Eestimaa erinevates looduskaunites kohtades toimuv ettevõtetele ja organisatsioonidele mõeldud sportlik nädalavahetus, kus lisaks tavapärastele suvistele spordialadele on võimalik end koos oma kolleegidega proovile panna ka meelelahutuslikel aladel.

2020 aasta Suvespartakiaad toimub 14.08-16.08.2020 Käärikul!

Alates 2005. aastast on mängudel oma delegatsioonidega osalenud üle kahesaja Eesti tubli ja sportliku ettevõtte ning organisatsiooni. Suvespartakiaadil on parim võimalus nautida suve heade inimeste seltsis ning samal ajal tegeleda millegi põnevaga. Üritus süstib inimestesse positiivsust, mida ettevõttesse edasi kanda!

Reede – 14.08.2020
11:00-22:00 Sekretariaat avatud Palliplatside hoone
12:00-18:00 Kiikingu koolitus Peahoone esine väljak
12:00-14:00 Kergejõustiku non-stop Kergejõustikustaadion
12:00-14:00 Mobiiliheide Kergejõustikustaadion
12:00-14:00 Rammumehe eelvoorud Kergejõustikustaadion
12:00-14:00 Crossfit eelvoorud Kergejõustikustaadion
12:00-18:00 Autolükkamine Kääriku mägi
13:00-18:00 Ultimate-frisbee Kunstmuruväljak
14:00-20.00 Discgolf S/F: Kergejõustikustaadion
14:00-18:00 Korvpall 3on3 Palliplatsid
18:00-19:00 Seinamäe 100 Seinamägi
19:30-20:30 Mälumäng Kääriku Spordikeskus, söökla ning kinosaal
22:30-23:15 Autasustamine, “Suvespartakiaad’20” avatseremoonia Peahoone esine väljak
23:30-03:00 Suvespartakiaadi afterparty – DJ Märt Rannamäe Kinosaal

 

Laupäev – 15.08.2020
9:00-21:00 Sekretariaat avatud Palliplatside hoone
9:00-18:00 Discgolf S/F: Kergejõustikustaadion
9:00-18:00 Kiiking Peahoone esine väljak
10:00-11:00 Kääriku järvejooks S/F: Kekkose sauna rannaala, Kääriku järve jooksuring
11:00-14:00 SUPi kross S/F: Kekkose sauna rannaala, Kääriku järv
11:00-16:00 Tennis Palliplatsid
11:00-18:00 Rannavõrkpall Palliplatsid
11:00-16:00 Mölkky Peahoone esine väljak
13:00-15:00 Maastikurattasõit S/F: Kekkose sauna rannaala, Kekkose matkarada
15:00-17:00 Rammumees Palliplatsid
15:00-16:30 Grillimisvõistlus Palliplatsid
19:00-19:30 Viimase mehe teatejooks Kergejõustikustaadion
22:00-23:00 Autasustamine Peahoone esine väljak
23:00-4:00 Suvespartakiaadi afterparty – ansamber Regatt, DJ Marti Viilu Kinosaal

 

Pühapäev – 16.08.2020
9:00-14:00 Sekretariaat avatud Palliplatside hoone
09:00-14:00 Kastipanemine Palliplatsid
10:00-12:00 Rogain S/F: Kekkose sauna rannaala
10:30-14:00 Tänavahoki Palliplatsid
11:00-13.00 Kanuuralli S/F: Kekkose sauna rannaala, Kääriku järv
12:00-14:00 Crossfit Palliplatsid
13:00-14:00 Köievedu Kekkose sauna rannaala
14:00-14:30 Teateujumine S/F: Kekkose sauna rannaala, Kääriku järv
15:00-15:30 Autasustamine, “Suvespartakiaad’20” lõputseremoonia Peahoone esine väljak

Eesti Ettevõtete Suvemängud 2020

Aeg ja koht: 14.-16. august 2020, Kääriku

Mängude üldtutvustus: Suvespartakiaad’20 on traditsiooniliselt Eestimaa erinevates looduskaunites kohtades toimuv ettevõtetele mõeldud sportlik nädalavahetus, kus lisaks tavapärastele suvistele spordialadele on võimalik end koos oma kolleegidega proovile panna ka meelelahutuslikel aladel. Alates 2005. aastast on mängudel oma delegatsioonidega osalenud üle saja Eesti tubli ja sportliku ettevõtte.

Võime garanteerida, et Suvespartakiaadil osalemise mõju ei lõppe koos järelpeoga ning positiivne energia ja emotsioon saadavad teid edasi ka tööl!

Kui vaid sõnadest jääb väheks, saad Suvespartakiaadi ametlikku filmi saab vaadata SIIT.

Ettevõtetele/võistkondadele on võistluskavas järgmised punkte toovad alad (27):

  • Kiiking
  • Kergejõustiku non-stop
  • Mobiiliheide
  • Rammumees
  • CrossFit
  • Autolükkamine
  • Ultimate-Frisbee
  • Disc golf
  • Korvpall 3on3
  • Seinamäe 100
  • Mälumäng
  • Kääriku järvejooks
  • SUP’i kross
  • ZORB’i jooks
  • Tennis
  • Rannavõrkpall
  • Mölkky
  • Maastikurattasõit
  • Inim lauajalgpall
  • Grillimisvõistlus
  • Viimase mehe teatejooks
  • Kastipanemine
  • Rogain
  • Tänavahoki
  • Kanuuralli
  • Köievedu
  • Teateujumine

Eesti Parima Rahvasportlase 2020. sarja aastaarvestuses punkte toovad Suvespartakiaad’20 alad leiad SIIT

Eesti Sportlikema Ettevõte 2020. sarja aastaarvestuses punkte toovad Suvespartakiaad’20 alad leiad SIIT

Ürituse läbiviimisel juhindutakse alade juhendidest ning Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendist.

Meeldivaid spordielamusi 2020. aastal!

  • Firmajuhtide mitmevõistlus

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Firmajuhtide mitmevõistluse arvestusse kuuluvad: mobiiliheide, mälumäng ning Kääriku järvejooks.

    OSALEJAD

    Firmajuhtide mitmevõistlusel saavad osaleda ettevõtte tippjuhid.

    AJAKAVA

    Mobiiliheide toimub reedel 14. augustil kell 12:00 – 14:00

    Mälumäng toimub reede 14. augustil kell 19:30 – 20:30

    Kääriku järvejooks toimub laupäeval 15. augustil kell 10:00 – 11:00

    VÕISTLUSKLASSID

    Mehed ja naised

    INDIVIDUAALSE PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Individuaalne paremusjärjestus selgub kolme ala kohapunktide liitmisel, mis on eelnevalt ümberarvestatud kahte vanuseklassi – mehed ja naised. Osalevad kõik firmajuhid, kes on kaasateinud vähemalt ühe võistlusala.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 3 enim punkte toonud firmajuhti sõltumata võistlusklassist.

  • Kiiking

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Kiiking on Eestis leiutatud ja edendatav spordiala, kus inimesel tuleb panna kiik järjest suureneva amplituudiga võnkuma. Eesmärgiks on teha võimalikult pikkade aistega ring ümber kiige võlli. Kiiking algab siis, kui jalad on kõrgemal kui pea – enne seda on tegemist tavakiikumisega.

    Naised kiiguvad aisapikkusega 3,5m (eelringid) ja 3,8m (finaalid) ning mehed 4m (eelringid) ning 4,5m (finaalid) ning võistlus toimub Paralepa rannaala kõrval muruplatsil.

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N, M40, N40

    AJAKAVA

    Reede, 14. august kell 12:00-18:00              Kiikingu koolitus, eelvoorud

    Laupäev, 15. august kell 10:00-16:00           Kiikingu eelvoorud

    Laupäev, 15. august kell 16:00-18:00           Kiikingu finaalvoorud

    VÕISTLUSSÜSTEEM

    Kvalifikatsioon kiigutakse aja peale, aeg läheb käima hetkest, mil võistleja kiigub esmakordselt läbi tugipostide vahelt ja aeg pannakse kinni hetkel, kui kiikuja on ületanud võlli ning seejärel kiikunud tugipostide vahelt läbi. Finaal kiigutakse aja peale, aeg läheb käima hetkest mil võistleja kiigub esmakordselt läbi tugipostide vahelt ja aeg pannakse kinni hetkel kui kiikuja on ületanud võlli 3 korda (sooritanud 3 täisringi kiikingukiigel) ning seejärel kiikunud tugipostide vahelt läbi. Võitja on lühima ajaga võlli ületanud võistleja, iga finalist saab finaalis soovi korral kiikuda 2 katset, aga teine katse peab toimuma kohe peale esimest (maksimum puhkeaeg 5 minutit). Eelringides ei ole katsete arv võistleja kohta piiratud.  Finaali pääsevad iga võistlusklassi 6 parimat ning finaalides kiigutakse elavas järjekorras.

    Võistlusel kasutatavad aisa pikkused:

      Naised Mehed
    Kvalifikatsioon 3,5 meetrit 4 meetrit
    Finaal 3,8 meetrit 4,5 meetrit

    Tulemuse kirja saamiseks on vaja ületada võll, selle mitte ületamisel märgitakse tulemustesse DNF.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

  • Kergejõustiku non-stop

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Võistlejatel tuleb läbida staadionil jooksudistants pikkusega 400 m, mille jooksul sooritatakse kuulitõuke ning kaugushüppe katse. Viimasel 100 meetril on võistlejatele takistuseks seatud tõkked (~67 cm, 6 tk).

    AJAKAVA

    11:00     Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

    11:50     Võistluskoosolek

    12:00     Stardid: N50, N40, N30, N

    M50, M40, M30, M

    INDIVIDUAALSE PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Paremusjärjestuse arvestamine toimub mitmevõistluse punktitabeli alusel (kaugus, kuul, 400 m), kusjuures 400 m jooksuajast lahutatakse 20 sekundit (selleks, et jooksuaeg oleks konkurentsivõimeline ja omaks võrreldavat kaalu teiste aladega). Kuulitõuke ning kaugushüppe katsete sooritamine on kohustuslik. Katse sooritamata jätmise eest saab võistleja disklahvi (DQ).

    Starditakse 15 sek intervalliga elavas järjekorras.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

  • Mobiiliheide

    VÕISTLUSKLASSID

    Mehed, naised.

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Mobiiltelefoni kaugusheide, kus igal võistlejal on üks katse.

    VÕISTLUSVARUSTUS

    Võistlejatel peab kaasas olema enda mobiiltelefon viskamiseks. Korraldajatel on ka väike varu erinevaid mobiiltelefone visete sooritamiseks.

    REKORD

    Mehed: (2008) – 87,78m

    Naised: (2015) – 52,80m

  • Rammumees

    VÕISTLUSKLASSID

    M, M40

    AJAKAVA

    Reede 14. august kell 12:00 – 14:00             Eelvoorud

    Laupäev 15. august kell 15:00 – 17:00          Finaalvoorud

    VÕISTLUSSÜSTEEM

    Eelvoorudes läbitakse kvalifikatsiooni katse, mille edukal läbimisel lubatakse osaleja finaalvoorudesse.

    Võistlusele starditakse elavas järjekorras ning start on avatud kogu programmis märgitud aja.

    Finaalvoorudes on igal osalejal on raja läbimisel lubatud 3 viga. Juhul kui 3 viga on täis saanud, läheb võistlejale kirja aeg ning ülesanne, millal tal vead täis said ning võistlust jätkata ei ole tal võimalik. Vigadeks loetakse raskuste maha libisemine, ülesande ebaõnnestumine jms.

    Võrdsete finišiaegade korral saab määravaks ebaõnnestumiste arv. Kui osaleja ei soorita rajal olles kõiki ülesandeid ning soovib raja pooleli jätta ilma, et ta oleks teinud proovikatseid ülesande/harjutuse läbimiseks, läheb tal aeg kinni ning paremusjärjestuses on ta kehvemal kohal kui antud ülesannet sooritada proovinud võistleja.

    Finaalvoorudes läbivad osalejad aja peale 5 ülesandega raja. Täpsed ülesannete kirjeldused ning nende läbimise juhendid avaldatakse 30 minutit enne võistluse algust võistluspaigas.

    Iga võistleja paneb eelmise võistleja järgselt endale rajal ülesannetes atribuutika ise valmis. Viimase ülesande valmis paneku hetkest on tal 30 sekundit aega startimiseks.

    VÕISTLUSVARUSTUS

    Võistlejatel on soovitav kanda kindaid.

  • CrossFit

    AJAKAVA

    Reede 14. august kell 12:00 – 14:00             Eelvoorud

    Pühapäev 16. august kell 12:00 – 14:00       Finaalvoorud

    VÕISTLUSKLASSID

    N, N40

    VÕISTLUSSÜSTEEM

    Eelvoorudes läbitakse kvalifikatsiooni katse, mille edukal läbimisel lubatakse osaleja finaalvoorudesse.

    Võistlusele starditakse elavas järjekorras ning start on avatud kogu programmis märgitud aja.

    Finaalvoorudes on igal osalejal on raja läbimisel lubatud 3 viga. Juhul kui 3 viga on täis saanud, läheb võistlejale kirja aeg ning ülesanne, millal tal vead täis said ning võistlust jätkata ei ole tal võimalik. Vigadeks loetakse raskuste maha libisemine, ülesande ebaõnnestumine jms.

    Võrdsete finišiaegade korral saab määravaks ebaõnnestumiste arv. Võrdsete finišiaegade korral saab määravaks ebaõnnestumiste arv. Kui osaleja ei soorita rajal olles kõiki ülesandeid ning soovib raja pooleli jätta ilma, et ta oleks teinud proovikatseid ülesande/harjutuse läbimiseks, läheb tal aeg kinni ning paremusjärjestuses on ta kehvemal kohal kui antud ülesannet sooritada proovinud võistleja.

    Finaalvoorudes läbivad osalejad aja peale 5 ülesandega raja. Täpsed ülesannete kirjeldused ning nende läbimise juhendid avaldatakse 30 minutit enne võistluse algust võistluspaigas.

    Iga võistleja paneb eelmise võistleja järgselt endale rajal ülesannetes atribuutika ise valmis. Viimase ülesande valmis paneku hetkest on tal 30 sekundit aega startimiseks.

    VÕISTLUSVARUSTUS

    Võistlejatel on soovitav kanda kindaid.

  • Autolükkamine

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Auto lükkamise eel- ja finaalvoorud toimuvad Kääriku Spordikeskuse hotelli juurde viival kurviga asfaltteel.

    VÕISTLUSKLASSID

    Mehed, naised.

    VÕISTKONDADE KOOSSEIS

    Võistkonda kuulub 4 võistlejat, segavõistkonnad ei ole lubatud.

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Eelvoorudest pääseb finaalvooru 10 parimat meeskonda ja 10 parimat naiskonda.

    VÕISTLUSREEGLID

    • Auto, mida lükatakse selgub võistlejatele kohapeal.
    • Paremusjärjestuse aluseks on auto lükkamise kaugus 2 minuti jooksul ning maksimaalne lükkamise kaugus on 100 m. Stardis on auto esirattad stardijoone taga. Tulemust mõõdetakse esirataste järgi.
    • Auto peab võistluslükkamise ajal kogu aeg edasi liikuma. Kui võistluskatsel auto edasiliikumine peatub annab kohtunik märguande, siis võistluskatse loetakse lõppenuks ja saavutatud tulemus läheb arvestamisele.
    • Igal võistkonnal on üks võistluskatse. Proovikatseid ei ole.

     

    ÜLDNÕUDED

    Korraldajad tagavad võistlusraja nõuetekohase piiramise ning puhastamise. Märja asfaltkatte korral lükatakse võistlus edasi.

    Võistluste ajal on lubatud kasutada erinevaid jalanõusid.

  • Ultimate Frisbee

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Ultimate frisbee turniir mängitakse Kääriku kunstmuru kattega kahel väljakul.

    Ultimate frisbee väljaku kummaski otsas on märgitud joon, mis moodustab kaks värava-ala (nagu Ameerika jalgpallis). Need on kaks punkti püüdmise ala. Võistkond saab punkti juhul kui võistkonna mängija püüab lendavataldriku värava-alas, kuhu nad ründasid.

    Mängijad ei tohi joosta lendava taldrikuga. Kui püüad taldriku siis pead peatuma ja söötma seda teisele mängijale. Taldrikut visatakse mängijalt mängijale, üritades seda toimetada värava-alasse kuhu rünnatakse. Kui taldrik puudutab maad või toimub vahelt lõige teise tiimi poolt, siis taldriku valdus läheb üle vastastele (seda kutsutakse “turnover”iks, nagu Ameerika jalgpallis). Valdus läheb ka üle juhul kui mängija püüab taldriku väljaspool väljakut.

    Kaitsev tiim üritab takistada ründava tiimi rünnakut neid peale võttes (nagu kaitse jalgpallis või korvpallis). Teooria on see, et ründava tiimi mängija ei taha visata oma mängijale, keda võetakse kaitses lähedalt. Kokkuvõtvalt ründav mängija peab püüdma vabaneda kaitsemängijast, et saada lendavat taldrikut, samal ajal kui kaitse teeb kõik selleks, et vahelt lõiget sooritada.

    AJAKAVA

    Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub esmaspäeval, 10. augustil kell 20:00.

    Võistlusmängud algavad reedel, 14. augustil kell 13:00.

    VÕISTKONNA KOOSTAMINE

    Võistkonna suurus on kuni 10 mängijat. Korraga on platsil 7 mängijat, kellest 2 peavad olema naised.

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Täpne turniirisüsteem selgub esindajate koosolekuks.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    ÜLDNÕUDED

    Vead ja “Spirit of the Game”

    Ultimate on “non-contact” mäng. Iga kontakt mängijate vahel võib olla viga. Ultimate on unikaalne, sest mängijad ise on kohtunikeks, isegi Maailma Meistrivõistluste tasemel, jälgides vastavat käitumisjuhendit, mida nimetatakse “Spirit of the Game”. Sellega vastutavad mängijad ausa mängu eest ise. Mängijad vastutavad ise selle eest, kas vastasmängija eksis või ei. Kõik probleemid lähendatakse mängijate vahel.

    Mängu alustamine – iga punkti alustamine algab sellest, et mõlemad võistkonnad rivistuvad end väravajoonele vastastikuliselt. Kaitses olev võistkond viskab frisbee taldriku ründavale võistkonnale.

    Skoor – iga kord kui ründav võistkond söödab kaitse värava-alasse ning ründav mängija saab taldriku korrektselt kätte, on võistkond saanud punkti. Mängu jätkatakse pärast igat punkti.

    Frisbee taldriku liikumine – frisbee taldrikut võib sööta igas suunas, üle või mööda takistusest oma kaasmängijani. Mängija ei tohi frisbee taldrikuga jooksta. Frisbee söötmiseks on aega 10 sekundit. Kaitsja peab lugema sekundeid selgelt ja arusaadavalt. Kui viset pole sooritatud 10 sekundi jooksul, läheb frisbee taldriku viskamise õigus vastas võistkonnale.

    Positsioonide vahetus – kui sööt ei jõua oma mängijani (kas on olnud vaheltlõige, piiridest väljas, blokk), siis koheselt kaitse muutub ründavaks pooleks.

    Vahetused – mängijaid võib vahetada pärast igat punkti ja vigastuse korral.

    Võistlustaldrikud on korraldajate poolt.

    Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

    NB! Võistlustel on kohustuslik kasutada sileda tallaga spordijalatseid või jalgpalli jalanõusid (madala korgiga kunstmuru jalanõu).

  • Discgolf

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Võistluse käigus läbitakse Kääriku kergejõustikustaadionil ning selle lähistel paiknev 5 korviga võistlusrada võimalikult väheste visetega. Võistluse eelselt on võimalik harjutada 0-rajal stardi- ja finišipaiga juures.

    Discgolf on teiseks Discgolfi Karika etapiks 2020 aastal.

    AJAKAVA

    Võistlejatel on võimalik valida eelregistreerimisel mängimiseks endale sobilik stardiaeg kas reedel, 14. augustil kell 14:00 – 19:00 või laupäeval, 15. augustil kell 9:00 – 17:00. Ajaliselt peab arvestama ca 1 tunni mänguajaga.

    VÕISTLUSKLASSID

    M, N, M40, N40

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Rajale starditakse lähtudes eelregistreerimisel kirjapandud stardiaegadest 3-5 kaupa (minimaalselt 2 erinevast ettevõttest). Selleks, et anda teada soovitud võistlusajast, palume leida võistlemiseks sobiv vaba aeg SIIT ja kirjutada oma ajalisest soovist e-postile sekretariaat@firmasport.ee

    Igas vahetuses lepitakse kokku, kes märgib tulemused skoorkaardile. Võistluse lõppedes arvutatakse kokku enda visete arv. Võistlusraja läbimise järgselt esitatakse skoorikaart discgolfivõistluse peakorraldajale ning tulemuste märkija allkirjastab ka lehe.

    Esimeselt rajalt alustatakse skoorkaardile kantud nimede järjekorras. Igalt järgmiselt rajalt alustatakse eelmise raja tulemuste põhjal – parim alustab.

    Võistlusrajal viskab alati esimesena võistleja, kelle ketas on korvist kaugeim võrreldes teiste võistlejatega (vajadusel teeb mitu viset järjest).

    Iga võistleja saab mängida ainult 1 korra.

    Peale 5 korvi läbimist visatakse ka üks vise harjutuskorvi ehk 0-korvi (CTP), kus mõõdetakse ketta kaugus korvist ning juhul kui võistlejatel on võrdsed tulemused lõpptabelis, saab määravaks CTP tulemus.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 5 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Discgolfi Karika parimaid autasustatakse kahe etapi kokkuvõttes Suvespartakiaad’20 raames.

    ÜLDNÕUDED

    Võistlusvarustust on võimalik kohapeal tasuta laenutada. Ketta kaotuse korral tuleb võistlejal tasuda kaotatud ketta eest 15 EUR.

    Mängida võib ka isiklike ketastega.

  • Tänavakorvpall 3x3

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Tänavakorvpalli 3×3 turniir mängitakse Kääriku spordikeskuse neljal tänavakorvpalliväljakul.

    AJAKAVA

    Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub esmaspäeval, 10. augustil kell 20:00.

    Tänavakorvpall turniir algab reedel, 14. augustil kell 14:00.

    VÕISTKOND

    Võistkonnad võivad olla 3–5-liikmelised, segavõistkonnad on lubatud. Korraga peab väljakul olema 3 inimest.

    VÕISTLUSSÜSTEEM

    Täpne turniirisüsteem selgub ürituse eelselt mandaadi lõppedes. Mänguaeg on 8 minutit, jooksev (v.a. viimane minut).

    VÕISTLUSREEGLID

    • Mängu ja alustatakse 6,25 m joone tagant, kusjuures palli rünnaku alustamiseks annab vastasvõistkond.
    • Palli vaheltlõike puhul tuleb rünnakut alustada 6,25 m joone tagant. Juhul, kui kohe peale vaheltlõiget saavutati korv, siis seda korvi ei loeta ja rünnakuõigus läheb vastasvõistkonnale.
    • Pärast resultatiivset rünnakut toimub ründava võistkonna vahetus. Kaitses olnud võistkond peab palli korvi alt toimetama 6,25m joone taha ning ründes olnud võistkond võib alustada kaitsemänguga alates sellest hetkest, kui kaitses olnud võistkond omab palli üle kontrolli.
    • Mängus antakse 1 vabavise juhul, kui vastasvõistkonnal on täis 5 vea limiit.
    • Kui viga tehti viskel 6,25 m joone tagant, saab viskaja õiguse 2-le vabaviskele.
    • Pärast resultatiivset vabaviset saab palli vastasvõistkond.
    • Kui mängijale tehakse viskel viga ja vise oli resultatiivne, siis vabaviset lisaks ei anta (ründaja vahetus).
    • Kohtunikul on õigus fikseerida ebasportlikke vigu (1 vabavise + külje aut) või eemaldada mängija ebasportliku käitumise eest mängust, mis toob automaatselt kaasa eemaldamise turniiri lõpuni.
    • Võistkonna 8. vea korral eemaldatakse mängust esimene mängija, 10. vea korral teine mängija ja 12. vea korral kolmas mängija. Eemaldatavad mängijad võib võistkond ise nimetada nende mängijate hulgast, kes vea fikseerimise hetkel olid väljakul.
    • Mängu viimase 3 minuti ajal võib ründav võistkond palli hallata 30 sekundi jooksul.
    • 3 sekundi määrust ei fikseerita.
    • Iga mängus toimuv “pooleks pall” antakse kaitsvale võistkonnale.
    • Mängu võidab võistkond, kes juhib mänguaja lõppedes.
    • Kui mänguaja lõppedes on mänguseis viigiline, siis loositakse pall ja võidab esimesena korvi saavutanud võistkond.
    • Mängu venitamine (mitteaktiivne mäng) on keelatud.
    • Iga resultatiivne vise annab ühe punkti, 6,25 m joone tagant saavutatud korv kaks punkti. Iga resultatiivne vabavise annab ühe punkti.
    • Igal võistkonnal on õigus ühele 30 sekundilisele vaheajale.
    • Mängijate vahetusi on võimalik teostada kõigil juhtudel, kui “pall on surnud”.
    • Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
    • Naismängija korv annab lisapunkti (1 punkt = 2 punkti naisel, 2 punkti = 3 punkti naisel, vabavise 1 punkt = 2 punkti naisel)

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond.

    VÕISTLUSVARUSTUS

    • Võistluspallid tagavad korraldajad.
    • Soovitatav on kaasa võtta kaks eri värvi võistlussärki. Kui mõlemal võistkonnal on kaasas sama värvi võistlussärk, siis mängitakse „särgid vs kehad“

  • Seinamäe 100

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Võistlus toimub Seinamäe sööstlaskumise nõlval distantsil pikkusega 100m (kõrguste vahe 43m).

    VÕISTLUSSÜSTEEM

    Võistluse start on avatud 2 tundi. Starditakse kuni 8 kaupa elavas järjekorras.

    ÜLDNÕUDED

    Jalanõude valik on vaba. Korraldajad ei soovita joosta paljajalu ning soovitav on kasutada kindaid.

    Korraldajad tagavad jooksuraja nõuetekohase tähistuse ning niitmise. Finišeerinud võistlejad peavad nõlvast alla tulema selleks ettenähtud rajal võistlejaid mitte segades.

    RAJAREKORD

    Mehed: (2015) – 31,39 sek

    Naised: 43,08 sek

    Soojendus toimub väljaspool võistlusrada ning –aega.

  • Mälumäng

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Esimese vooru teema on JUUBEL ning teise ploki teemaks on EESTI RAHVASPORT.

    Suvespartakiaad’20 raames toimuv mälumäng on teiseks Mälumängu Karika etapiks 2020 aastal.

    VÕISTKONNA  KOOSTAMINE

    Võistkonnad on 4-liikmelised, väiksemad/suuremad võistkonnad ei ole lubatud.

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Mälumäng mängitakse kahes voorus: 10 küsimust I voorus ning 10 küsimust II voorus. Iga õigesti vastatud küsimus annab 1 punkti. Poolikuid punkte ei jagata. II vooru järgselt esitatakse 1 lisaküsimus, mille vastuseid arvestatakse vajadusel üldparemusjärjestuses kohtade jagamisel.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse toob punkte kõrgeima koha saanud võistkond, teised punkte kinni ei hoia.

    AUTASUSTAMINE

    Mälumängu Karika parimaid autasustatakse kahe etapi kokkuvõttes Suvespartakiaad’20 raames

    ÜLDNÕUDED

    Tehniliste abivahendite ja võistkonnaväliste isikute abi kasutamine on keelatud.

    Küsimused esitatakse ekraanil ning loetakse ka mängu juhi poolt ette.

  • Kääriku järve jooks

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Võistlejatel tuleb läbida 3 kilomeetri pikkune jooksu rada ümber Kääriku järve.

    AJAKAVA

    9:00       Rada on tähistatud ja avatud tutvumiseks ning soojenduseks

    9:50       Võistluskoosolek

    10:00     Naisvõistlejate ühisstart Kekkose sauna juurest.

    10:20     Meesvõistlejate ühisstart Kekkose sauna juurest.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

    Iga osaleja toob Suvespartakiaad’20 koondarvestuses ettevõttele täiendava ühe kohapunkti.

  • SUP'i kross

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    SUP ehk Stand Up Paddle Board on uuemaaja üks moodsamaid laua sporte. SUP ehk aerulaud ei nõua pikka harjutamist erinevalt purje- või lohesurfist. Osalejad läbivad Kääriku järvel poidega tähistatud 250m võistlusraja.

    VÕISTLUSKLASSID

    Mehed, Naised

    AJAKAVA

    Start on avatud 3 tundi.

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Rajale starditakse 3 kaupa. Võistlejatel tuleb SUP lauaga võimalikult kiirelt läbida võistlusrada. Rajale starditakse elavas järjekorras, kuid eesõigus rajale minekuks on eelregistreerunud võistlejatel.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 3 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist.

    ÜLDNÕUDED

    Võistlusvahendid, sh päästevesti tagavad korraldajad. Isiklike SUP laudade kasutamine võistlusel ei ole lubatud. Päästevestide kasutamine on kohustuslik kogu võistluse vältel. Vetelpääste tagab osalejate ohutuse kogu võistluse vältel.

  • Tennis

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Tennise üksikmängud mängitakse Kääriku Spordikeskuse neljal Tennis-Force kattega (savi-liiv analoog) väljakul.

    VANUSEKLASSID

    M, N, M40, N40

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Täpne turniirisüsteem selgub mandaadi lõppedes.

    Mängitakse ametlike tennise üksikmängu reeglite järgi.

    Kohtunikke mängudel ei ole, mängijad peavad omavahel kokku leppima vaidlusaluste situatsioonide korral, kes sai punkti või panema mängu uue palli. Kui vaidlusi pole võimalik omavahel lahendada, tuleb appi kutsuda turniiri peakohtunik, kes otsustab, kuidas jätkatakse.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte kuni 3 parimat mängijat, teised punkte kinni ei hoia.

    ÜLDNÕUDED

    Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

    Võistluspallid on korraldajate poolt. Võistlusreketid peavad võistlejatel endal kaasas olema.

  • Rannavõrkpall

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Käärikul peetakse rannavõrkpalli segaturniiri 3 rannaväljakul.

    AJAKAVA

    Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub esmaspäeval, 10. augustil kell 20:00

    Segaturniir algab laupäeval, 15. augustil kell 11:00.

    VÕISTKONNA KOOSTAMINE

    Võistkonna suuruseks on kuni 6 mängijat, kellest korraga on väljakul 4 mängijat (2 nais- ja 2 meesvõistlejat). Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad.

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Täpne võistluse süsteem ning kohtumiste punktiarvestus selgub esindajate koosolekuks.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim segavõistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    ÜLDNÕUDED

    Mängitakse rannavõrkpalli 2020 hooaja kohandatud reeglite järgi. Segaturniiril on võrgu kõrguseks 243cm. Väljaku suurus 16x8m. Keelatud on hanitamine ja palli „ülemängimine“ ülalt sööduga. Mängijatel on lubatud kasutada ühe mängu käigus ühte time-out’i kestusega 20sek.

    Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

    Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

    Võistluspallid on korraldajate poolt.

  • Mölkky

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Mölkky on lihtne seltskondlik kurnide täpsusviskemäng. Kurnide asetamine võistlusmängudeks: Kurnid asetatakse kindla järjestuse järgi punti 3 – 4 m kaugusele viske joonest.

    Kurnide järjestus:

    AJAKAVA

    10:30-10:45               Mandaat (kohustuslik kõikidele osalejatele)

    10:45-11:00               Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine

    11:00-16:00               Mölkky turniir

    OSALEJAD

    Iga 10 Suvespartakiaadil osaleja kohta saab ettevõte välja panna 1 võistkonna (nt 2-10 osalejat – 1 võistkond, 11-20 osalejat – 2 võistkonda jne).

    VÕISTKONDADE KOOSTAMINE

    Võistlus toimub 2 liikmeliste segapaaride vahel.

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Turniiri süsteem selgub mandaadi järgselt lähtudes registreerunud võistkondade arvust. Mängu käigus tuleb visetega koguda täpselt 50 punkti. Kui punktisumma läheb lõhki, siis mängija kukub tagasi 25 punkti peale. Kui mängija viskab järjest kolm korda kurnidest mööda, siis kukub ta mängust välja. Kui maha kukub üks kurn, siis viske punktisumma võrdub kurni numbriga. Kui kukub rohkem kui 1 kurn, siis viske punktisumma on võrdne kukkunud kurnide arvuga. Kurni ei loeta kukutatuks, kui see toetab natukenegi vastu teist kurni või Mölkkyt. Pärast viskamist kukkunud kurnid tõstetakse üles täpselt kukkumise kohas. Turniiril kehtib ka ajalimiit maksimaalse mängu aja kohta, mis selgub mandaadi lõppedes. Kui aeg saab otsa, siis võidab võistkond, kes on lähemal 50 punkti kogumisele.

    Kurnide viskamisel on ka ajaline piirang – 30sek

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim võistkond, teised punkte kinni ei hoia.

    ÜLDNÕUDED

    Võistkondadel peab kaasas olema oma mölkky varustus.

  • Maastikurattasõit

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Maastikurattasõidus tuleb osalejatel läbida 14 kilomeetrine distants Kekkose rajal. Rajale starditakse iga 15 sekundi tagant.

    AJAKAVA

    12:50     Võistluskoosolek Kekkose sauna juures

    13:00     Stardid:

    M, M30, M40, M50

    N, N30, N40, N50

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 5 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

    Iga osaleja toob Suvespartakiaad’20 koondarvestuses ettevõttele täiendava ühe kohapunkti.

    ÜLDNÕUDED

    Võistlejatel peab võistlusvarustus endal kaasas olema

  • Grillimisvõistlus

    VÕISTKONNA KOOSTAMINE

    Võistlus toimub 3-liikmeliste ettevõtete esindusvõistkondade vahel. Osalema pääseb maksimaalselt 20 esimesena registreerunud võistkonda.

    AJAKAVA

    Alates 9:00     Võistluskoosolek, grilliha väljastamine osalejatele – Kääriku söökla

    14:30            Ettevalmistused grillimiseks

    15:00            Grillimise algus ja grillide süütamine

    alates 16:00            Hindamine

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Grillimisvõistluse reegel on, et küpsetatakse grillimise meetodil. Iga võistkond võistleb enda kaasavõetud söegrillil või söevannil. Kõik võistlemiseks vajalikud vahendid, tarvikud, tööpinnad on iga võistkonnal vabal valikul ning korraldusel. Korraldajad tagavad igale võistkonnale:

    • 1 kg maitsestamata sealiha, millest esitatakse kohtunikele vähemalt 200g grill-liha (liha väljastamine kell 9:00-10:00)

    Liha maitsestamisel võib kasutada vabalt valitud marinaade, mop-kastmeid või maitseaineid. Võistlusroa küpsetamise protsessis ja serveerimisel on keelatud kasutada fooliumit või muid küpsetusnõusid.

    Alates kell 16.00-st hakkavad osalevad võistkonnad valmistatud grilli serveerima. Igale võistkonnale antakse kindel aeg, mil on nende kord oma grill-liha serveerida.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võisteldakse liha grillimises. Hinnatakse liha välimust, liha valmidust / pehmust ja liha maitset. Iga ettevõtte esindusvõistkond peab hindamiseks ette valmistama võistlustöö vähemalt 200g grill-liha ja selle serveerima soovitud kujul.

    Võistlustööde hindamine toimub ettevõtetel vastavalt kohapeal esitatud ajakavale. Kõik võistkonnad peavad tooma nende poolt valmistatud võistlusroad kohtunike lauale.

    TÄIENDAV AUTASUSTAMINE

    Lisaks esikolmikule antakse välja järgmised auhinnad: „Parim Grillbande“, „Glamuurseim garneering“ ning „Särtsakaim grill“.

  • Viimase mehe teatejooks

    Võistluse kirjeldus

    Iga võistkonna liige läbib Kääriku Spordikeskuse kergejõustikustaadionil 200m pikkuse võistlusmaa. Rajale starditakse ühisstardist ning 1 km pikkuse võistlusmaa läbimise järel (kõik 5 liiget on jooksnud 200m), hakkab iga 200m järel kõige aeglasem võistkond välja langema. Võistlus kestab kuni võitja selgumiseni. Ringiga liidrile kaotav võistkond langeb välja.

    Ajakava

    18:30   Mandaat ning rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

    18:50   Võistluskoosolek

    19:00   Teatejooksu ühisstart

    Võistkonna koostamine

    Võistkonna toimub 5 liikmeliste võistkondade vahel. Igas võistkonnas peab olema vähemalt 2 naisvõistlejat.

    Iga 20 Suvespartakiaadil osaleja kohta saab ettevõte välja panna 1 võistkonna (nt 3-20 osalejat – 1 võistkond, 21-40 osalejat – 2 võistkonda jne).

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Võistluseks kasutatakse erinumbreid, mis väljastatakse ürituse mandaadist staadionil.

  • Kastipanemine

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Võistlus toimub Kääriku Spordikeskuse palliväljakutel. Korraga laotakse kuni 2 kastitorni.

    Suvespartakiaad’20 raames toimuv kastipanemine on Kastipanemise Karika teiseks etapiks 2020 aastal.

    VÕISTKONNA KOOSTAMINE

    Segapaarid.

    VÕISTLUSSÜSTEEM

    Võistlejad püüavad laduda tühjades õllekastidest aja peale maksimaalselt kõrge torni.

    Võistluspaaridel on aega 2 minutit.

    VÕISTLUSREEGLID

    Uue kasti lisamiseks tõstab üks võistleja ülejäänud torni ülesse ning asetab seejärel lisatud õllekasti peale maha tagasi.

    Kaste lisaks tõstval võistlejal on keelatud kastitorni puudutamine.

    AUTASUSTAMINE

    Kastipanemise Karika parimaid autasustatakse kahe etapi kokkuvõttes Suvespartakiaad’20 raames.

    ÜLDNÕUDED

    Võistluspaaridel on kiivri kandmine kohustuslik. Kiivrid antakse kasutamiseks korraldajate poolt.

  • Rogain

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Rogain toimub Käärikul algusega Kekkose sauna juurest Kääriku järve lähedalt.

    Rogain on kolmandaks ning ühtlasi viimaseks Rogaini Karika etapiks 2020 aastal.

    AJAKAVA

    9:30   Garantiinialasse sissepääs avatud

    9:55   Garantiinialasse sissepääs suletakse

    9:55   Võistluskoosolek garantiinialas

    10:00     Meesvõistlejate stardid       Naisvõistlejate stardid

    M stardid                                             N stardid

    M30 stardid                                    N30 stardid

    M40 stardid                                    N40 stardid

    M50 stardid                                    N50 stardid

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Võistlejad stardivad rajale 20 sekundilise intervalliga elavas järjekorras (PS! ühe ja sama ettevõtte võistlejatel ei ole lubatud järjest startida!) ning rajakaart (A4, mõõtkava 1:10000) antakse võistlejale stardi järgselt.

    Orienteerumine toimub valikorienteerumise põhimõttel ning iga osaleja planeerib endale ise täpse liikumistrajektoori.

    Võistlus toimub SI märkesüsteemi abil.

    Iga võistleja vastutab oma SI pulga nullimise eest võistluse stardialas ja selle eest, et tulemus saaks finišis SI pulgalt maha loetud.

    Rajal on ka üks kohustuslik punkt – selle mitte läbimisel või valel ajal läbimisel lisatakse osaleja ajale 5 minutit trahvi.

    INDIVIDUAALSE PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võidab võistleja, kes kogub võistlusrajal kõige rohkem punkte. Võrdsete punktide korral saab määravaks finišeerimise aeg. Kokku on võistlusalale paigutatud 15 kontrollpunkti, millest 5 kontrollpunkti on väärtusega 1 punkt (kontrollpunktid 11-15), 5 kontrollpunkti väärtusega 2 punkti (kontrollpunktid 21-25) ning 5 kontrollpunkti väärtusega 3 punkti (kontrollpunktid 31-35). Maksimaalselt on võimalik koguda 30 punkti. Arvesse lähevad kõikide võistlejate tulemused, kes on läbinud vähemalt 1 kontrollpunkti. Võrdse arvu kontrollpunktide puhul lähevad arvesse ajad.

    Võistlusraja läbimiseks on võistlejal aega 30 minutit enda stardi hetkest, selle ületamisel vähendatakse võistleja tulemust iga hilinetud minuti järel 1 punkti võrra (NT: stardiaeg 13:00, finišis 13:30,05 = – 1 punkt).

    Rajal on ka üks kohustuslik punkt – selle mitte läbimisel või valel ajal läbimisel lisatakse osaleja ajale 5 minutit trahvi.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad kuni 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata võistlusklassist.

    AUTASUSTAMINE

    Rogaini Karika parimaid autasustatakse kolme etapi kokkuvõttes Suvespartakiaad’20 raames.

    ÜLDNÕUDED

    Soovitav on kasutada mitte-libiseva tallaga jalanõusid. Võistlusalal paiknevad kontrollpunktid ei ole peidetud ning asetsevad lihtsalt nähtavates raja kohtades.Ausa võistluse huvides palume koosjooksmist vältida! Mobiiltelefonide kasutamine on garantiinialas keelatud.

    Juhul kui kohtunikud tuvastavad võistleja ebaausa käitumise tühistatakse kogu ettevõtte võistlejate rogaini tulemused.

    Selleks, et ajalimiiti jõudmist rajal paremini planeerida soovitame kasutada spordikella.

    Soovi korral võib kasutada ka oma SI pulka.

  • Tänavahoki

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Tänavahoki turniir mängitakse Kääriku Spordikeskuse korvpalliväljaku 2 võistlusväljakul.

    AJAKAVA

    Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub esmaspäeval, 10. augustil kell 20:00

    Tänavahoki turniir algab pühapäeval, 16. augustil kell 10:30.

    VÕISTKONNA MOODUSTAMINE

    Võistkonnad võivad olla 3-8 liikmelised. Korraga peab väljakul olema 3 inimest, ning väljakul peab alati olema vähemalt 1 naismängija.

    VÕISTLUSSÜSTEEM

    Täpne turniirisüsteem selgub ürituse eelselt mandaadi lõppedes. Mänguaeg on 2×5 minutit.

    VÕISTLUSREEGLID

    • Turniiril kasutatakse väikeseid väravaid.
    • Mängitakse ilma väravavahtideta.
    • Värava ees on märgitud ala, kuhu sisse ei tohi astuda ei kaitsjad ega ründajad.
    • Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
    • Viigilise tulemuse korral mängitakse lisaaeg 1 minut ning seejärel viigilise tulemuse korral toimuvad täpsusvisked tühja väravasse, märgitud kohast. Kolm viset igal võistkonnal. Kui ka seejärel on tulemus võrdne jätkuvad visked esimese eksimuseni.

    ÜLDNÕUDED

    Võistlejatel peavad endal olema saalihoki kepid. Võistluspallid tagavad korraldajad.

  • Kanuuralli

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Kanuuralli stardi- ja finišipaik on Kekkose sauna rannaalal ning võisteldakse 500m võistlusraja läbimises kiiruse peale.

    VÕISTKONNA KOOSTAMINE

    Võistkonnad on 3 liikmelised ning iga võistkonna koosseisus peab olema vähemalt 1 naisvõistleja.

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Korraga pääseb rajale kuni 4 võistkonda.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    ÜLDNÕUDED

    Kanuud, mõlad ning päästevestid tagavad korraldajad. Kohapeal on G4S vetelpääste. Päästevesti kandmine on kohustuslik kogu võistluse vältel.

  • Köievedu

    VÕISTKONNA KOOSTAMINE

    Köieveole saavad registreeruda ettevõtete 6-liikmelised esindusvõistkonnad, mille koosseisus peab olema vähemalt 2 naisvõistlejat.

    AJAKAVA

    12:30-12:45         Mandaat (Kohustuslik kõikidele võistkondade esindajatele)

    12:45-12:55         Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine

    13:00                     Võistluse algus

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes. Eelvoorudes toimub võistlus ühe tõmbe võiduni, alates poolfinaalidest selgub võitja süsteemis kolmest parem ehk kahe tõmbe võiduni.

    ÜLDNÕUDED

    Köie enda või oma jäsemete ümber sidumine on keelatud. Eesasuvat kätt köiel tõmbe ajal vahetada ei tohi. Tõmbe ajal köit lapata ei tohi.

    NB! Võistlustel ei ole lubatud kasutada jalanõusid.

  • Teateujumine

    VÕISTLUSE KIRJELDUS

    Igal võistkonnaliikmel tuleb läbida teatevõistluses 50m pikkune distants.

    AJAKAVA

    13:50   Võistluskoosolek

    14:00  Teateujumise stardid

    VÕISTLUSE SÜSTEEM

    Korraga stardib kuni 5 võistkonda. Starditakse kaldalt.

    VÕISTKONNA KOOSTAMINE

    Võistlus toimub 5 liikmeliste võistkondade vahel. Igas võistkonnas peab olema vähemalt 1 naisvõistleja.

    VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

Ettevõtte registreerimiseks Suvespartakiaadile tuleb ära teha kaks sammu:

SAMM 1:

Kõigepealt anna oma ettevõtte tulekust teada, täites selleks registreerimisvorm.

SAMM 2:

Et me teaksime, kes millisel alal osaleb, tuleb ettevõtte esindajal täita nimeline registreerimistabel ning saata see hiljemalt 7. augustiks kell 15.00 e-postile sekretariaat@firmasport.ee.

Discgolfi võistlusel osalemiseks tuleb ka stardiaeg registreerida. Selleks leia tabelist sobilik vaba aeg ja kirjuta oma soovist e-postile sekretariaat@firmasport.ee.

Suvespartakiaadi registreeritud osavõtjate asendamine on võimalik kuni 11. augustini kella 17.00-ni ning sellest tuleb teada anda esimesel võimalusel e-postile: sekretariaat@firmasport.ee.

Lõplik aladele registreerumine lõppeb alale eelneval õhtul kell 20.00.

Kõikidest muudatustest palume teavitada korraldajaid enne üritust, kirjutades e-postile sekretariaat@firmasport.ee ning ürituse ajal staabis.

SAMM 3 (neile, kes soovivad majutust ja toitlustust meie kaudu):

Majutuse ning toitlustuse asjus on võimalik ettevõtte esindajal tellida vastavad teenused Eesti Firmaspordi Liidu kaudu.

Majutuse tellimiseks tuleb kontakteeruda kirjutades e-postile sekretariaat@firmasport.ee.

Toitlustuse tellimiseks tuleb täita vastav tabel, mille leiad toitlustuse alt.

Osalustasud ja paketid: Võistluspakett osaleja kohta, mis sisaldab kõiki võistlusi ning meelelahutusprogrammi, maksab:

I voor: 60 EUR – kuni 13.07.2020

II voor: 70 EUR – alates 14.07.2020 – 04.08.2020

III voor: 80 EUR – alates 05.08.2020 – 13.08.2020            

Kõik hinnad sisaldavad 20% käibemaksu.

Osavõtjate registreerimisel tuleb tasuda ettemaks vastavalt esitatud arvele.

Kõikidele ettevõtetele, kes registreerivad esimesel korral vähemalt 25-liikmelise delegatsiooni, kehtib kuni registreerimisperioodi lõpuni uute osalejate lisamisel sama hind, mis esmasel registreerimisel.

Eesti Firmaspordi Liidu liikmetele kehtib soodushind -10%

Suvespartakiaadile on end kirja juba pannud:

GMP Clubhotel

4 kahetoalist korterit (eraldi magamistuba, vajadusel eraldi voodid, lahtikäiv diivan elutoas – kuni 4 inimest toas) –  280€ kogu periood

4 ühetoalist korterit – (lai voodi elutoas vajadusel lisavoodi – 2 inimest toas) –   250€ kogu periood

Hinnad ei sisalda hommikusööki. Hommikusöögi hind 12€ inimene.

Lutsu Talu

Lutsu Talus on kohti 10-14 inimese majutamiseks. Asukoht on mugav ja soodne osalemaks nii Kääriku kui Otepää üritustel. Lisatasu eest saab kasutada sauna.

Esimesel korrusel on suur istumisala, kuhu pika laua taha mahub istuma 20 inimest, kamin, pianiino, televiisor, söögivalmistamise koht.

0 korrusel on kaminaruum, kaks lahtitõmmatavat diivanit, kamin, miniköök, saun

Teisel korrusel asuvad toad majas on järgnevad:

Nr 1. 2-kohaline tuba (duši ja WC-ga)
Nr 2. 3-kohaline tuba (duši ja WC-ga)
Nr 3. 3-kohaline tuba (jagatud WC ja dušš toaga nr 4)
Nr 4.  2-kohaline (jagatud WC ja dušš toaga nr 3)

Hind ühe inimese kohta öö kohta on 35€ (sisaldab hommikusööki). Miinimum tellimus 10 inimest/öö

Iga toitlustuskord on buffee stiilis ning menüü on ühtne nii Tehvandil kui Käärikul. Hind inimese kohta on …€ toidukord.

Toitlustuse tellimiseks palun saata e-mail aadressile sekretariaat@firmasport.ee koos enda soovidega. Täidetava tabeli leiate SIIT (valmimisel)

Käärikul ja Tehvandil ööbijatel on hommikusöök hinna sees!

14.08.2020

Lõunasöök 13:00-16:00

Õhtusöök 18:00-20:00

15.08.2020

Hommikusöök 08:00-10:00

Lõunasöök 13:00-16:00

Õhtusöök 19:00-21:00

16.08.2020

Hommikusöök 08:00-10:00

Lõunasöök 13:00-16:00

 

Valmimisel!

Suvespartakiaad’19

Suvespartakiaad’19 Üldarvestus.

Suvespartakiaad’19_Kanuuralli

Suvespartakiaad’19_Kiiking

Suvespartakiaad’19_Korvpall

Suvespartakiaad’19_Köievedu

Suvespartakiaad’19__Rammumees ja rammunaine

Suvespartakiaad’19_Rannatennis

Suvespartakiaad’19_Tõukerattasprint

Suvespartakiaad’19_Mölkky

Suvespartakiaad’19_Petanque

Suvespartakiaad’19_Ujumine

Suvespartakiaad’19_Kõhuka võistlus

Suvespartakiaad’19_Maastikurattasõit

Suvespartakiaad’19 Disc-golf

Suvespartakiaad’19_Kiiking

Suvespartakiaad’19_Rannajalgpall

Suvespartakiaad’19_Ultimate frisbee

Suvespartakiaad’19_Grillimisvõistlus

Suvespartakiaad’19_Firmajuhtide mitmevõistlus

Suvespartakiaad’19_Promenaadijooks

Suvespartakiaad’19_Linnarogain

Suvespartakiaad’19_Rannavõrkpall

Suvespartakiaad’19_Teatejooks

Suvespartakiaad’19_Kergejõustiku non-stop

Suvespartakiaad’18

Suvespartakiaad 2018 üldarvestus

Rannavõrkpall segaturniir

Ultimate frisbee

Filmikonkurss

Kergejõustiku non-stop

Linnarogain

Mälumäng

SUP võistlus

Trepijooks

Tõukerattasprint

Viljandi järvelendur

Disc-golf

Rammumees ja -naine

Firmajuhtide mitmevõistlus

Grillimisvõistlus

Kiiking

Murdmaajooks

Mölkky

Rannajalgpall

Rannavõrkpalli paaristurniir

Mullijalgpall

Rannatennis

Teatejooks

Teateujumine

Kanuuralli

Korvpall

Köievedu

Suvespartakiaad’17

Suvespartakiaad 2017 üldarvestus

Ultimate frisbee

Firmajuhtide mitmevõistlus

Teatejooks

Jalgpall

Kiiking

Köievedu

Rannavõrkpalli paaristurniir

SUP võidusõit

Tennis

Linnarogain

Rannavõrkpall

Kergejõustiku non-stop

Discgolf

Mölkky

Rulluisusprint

Foot-golf

Rammumees ja -naine

Filmikonkurss

Golf

Grillimisvõistlus

Kanuuralli

Murdmaajooks

Mälumäng

Suvespartakiaad’16

Suvespartakiaad 2016 Üldarvestus

Linnarogain

Võrkpall

Duatlon

Meremiili jooks

4-võistlus

Firmajuhtide mitmevõistlus

Köievedu

Mälumäng

Mölkky

Noolevise

Paadiralli

Rahvastepall

Rammumees ja -naine

Rannajalgpall

Rannapetanque

Rannatennis

SUP võidusõit

Ultimate frisbee

Mõlemal päeval on Käärikul toimumas nii autasustamine kui ka afterparty!

14.08 esineb DJ Märt Rannamäe kuumimate retro hittidega!

15.08 esineb ansambel “REGATT”

Levimuusika, retromuusika, tantsumuusika, maitsekas tantsupidu – need on ansambel Regati sünonüümid. Just see kollektiiv on elustanud viimasel kümnendil palju 80-date häid tantsulugusid ning toonud neid rahva ette üle Eesti. Laulva kergusega kõlavad nii omaaegsed itaalia vinüülplaatide hitid, kui ka meie enda estraadilegendide paremik. Regati esinemisel on alati lõbus, sest nende muusika on täis positiivsust ning esinemine alati laval vitaalne ning lustlik.

Fakte Regatist:

  • Alustati 2005 aastal 
  • Bänd laulab 6 keeles
  • Bändi asutajaliikmed on laulja Marek Jürgenson ning viiuldaja Mattias Mustonen, kes mängivad Regatis tänaseni

Regatt koosseis:

  • Marek Jürgenson – Vokaal/kitarr
  • Mattias Mustonen – Viiul/süntesaatorid/taustavokaal
  • Kalmer Laanemägi – Basskitarr
  • Tarmo Kiuru – Löökriistad