Suvespartakiaad on traditsiooniliselt Eestimaa erinevates looduskaunites kohtades toimuv ettevõtetele ja organisatsioonidele mõeldud sportlik nädalavahetus, kus lisaks tavapärastele suvistele spordialadele on võimalik end koos oma kolleegidega proovile panna ka meelelahutuslikel aladel.

2020 aasta Suvespartakiaad toimub 14.08-16.08.2020 Käärikul!

Alates 2005. aastast on mängudel oma delegatsioonidega osalenud üle kahesaja Eesti tubli ja sportliku ettevõtte ning organisatsiooni. Suvespartakiaadil on parim võimalus nautida suve heade inimeste seltsis ning samal ajal tegeleda millegi põnevaga. Üritus süstib inimestesse positiivsust, mida ettevõttesse edasi kanda!

Nii reede kui ka laupäeva õhtul toimub autasustamine ja afterparty ööklubis Aafrika, mis kostitab kõiki Suvespartakiaadil osalejaid mõnusate tantsurütmidega kuni varajaste hommikutundideni.

Pühapäeval toimub autasustamine Paralepa rannas peale alade lõppu!

Eesti Ettevõtete Suvemängud 2019

Aeg ja koht: 9.-11. august 2019, Haapsalu

Mängude üldtutvustus: Suvespartakiaad’19 on traditsiooniliselt Eestimaa erinevates looduskaunites kohtades toimuv ettevõtetele mõeldud sportlik nädalavahetus, kus lisaks tavapärastele suvistele spordialadele on võimalik end koos oma kolleegidega proovile panna ka meelelahutuslikel aladel. Alates 2005. aastast on mängudel oma delegatsioonidega osalenud üle saja Eesti tubli ja sportliku ettevõtte.

Võime garanteerida, et Suvespartakiaadil osalemise mõju ei lõppe koos järelpeoga ning positiivne energia ja emotsioon saadavad teid edasi ka tööl!

Kui vaid sõnadest jääb väheks, saad Suvespartakiaadi ametlikku filmi saab vaadata SIIT.

Ettevõtetele/võistkondadele on võistluskavas järgmised punkte toovad alad (22):

  • Firmajuhtide mitmevõistlus
  • Linnarogain
  • Disc-golf
  • Kiiking
  • Rannavõrkpall
  • Mölkky
  • Kergejõustiku non-stop
  • Teatejooks
  • SportID promenaadijooks
  • Rannajalgpall
  • Ultimate-frisbee
  • Petanque
  • Grillimisvõistlus
  • Rammumehe ja –naise võistlus
  • Maastikurattasõit
  • Teateujumine
  • Kõhuka võistlus
  • Tõukerattasprint
  • Rannatennis
  • Korvpall 3on3
  • Kanuuralli
  • Köievedu

Parima rahvasportlase 2019. aasta arvestuses toovad punkte järgmised punktialad (9):

  • Linnarogain
  • Disc-golf
  • Kiiking
  • Kergejõustiku non-stop
  • SportID promenaadijooks
  • Petanque
  • Rammumehe ja –naise võistlus
  • Maastikurattasõit
  • Tõukerattasprint

Sportlikema ettevõte 2019. aasta arvestuses toovad punkte järgmised punktialad (19):

  • Linnarogain
  • Disc-golf
  • Kiiking
  • Rannavõrkpall
  • Mölkky
  • Kergejõustiku non-stop
  • Teatejooks
  • SportID promenaadijooks
  • Rannajalgpall
  • Ultimate-frisbee
  • Petanque
  • Rammumehe ja –naise võistlus
  • Maastikurattasõit
  • Teateujumine
  • Tõukerattasprint
  • Rannatennis
  • Korvpall 3on3
  • Kanuuralli
  • Köievedu

Sportlikuma Firmajuhi 2019. aasta arvestuses toob punkte järgmine punktiala (1):

  • Firmajuhtide mitmevõistlus

Paremusjärjestuse määramine: Igal alal toimub punktide arvestamine vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile. Alasisene ettevõtete paremusjärjestus moodustub vastavalt ala juhendis sätestatule. Igalt võistkondlikult alalt toob ettevõttele kohapunktid parim võistkond. Teised sama ettevõtte võistkonnad kohapunkte kinni ei hoia.

Osalejad: Suvespartakiaad’19 aladel võivad osaleda ettevõtete töötajad, töötajate pereliikmed ning sõbrad vastavalt Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendile.

Üldinfo: Kõik juhendis määratlemata küsimused lahendavad võistluste programmijuht, peasekretär ja ala peakohtunik konsensuse alusel ning nende otsus on lõplik.

Koostanud:

Suvespartakiaad’19 programmijuht             

Kunnar Karu                                                

Kinnitanud:

MTÜ Eesti Firmaspordi Liidu projektijuht

Taavi Kruut

Meeldivaid spordielamusi 2019. aastal!

  • Firmajuhtide mitmevõistlus

    Võistluse kirjeldus

    Firmajuhtide mitmevõistluse arvestusse kuuluvad: kergejõustiku non-stop, SportID promenaadijooks ning tõukerattasprint.

    Eesti Sportlikum Firmajuht 2019 arvestusse kuuluvad kõik firmajuhtide mitmevõistluse alad.

    Osalejad

    Firmajuhtide mitmevõistlusel saavad osaleda ettevõtte tipp- või keskastmejuhid.

    Ajakava

    Kergejõustiku non-stop toimub reedel 9. augustil kell 17:00 – 18:20

    SportID murdmaajooks toimub laupäeval 10. augustil kell 12:00 – 13:00

    Tõukerattasprint toimub laupäeval 11. augustil kell 10:00 – 12:00

    Võistlusklassid

    Mehed ja naised

    Individuaalse paremusjärjestuse määramine

    Individuaalne paremusjärjestus selgub kolme ala kohapunktide liitmisel, mis on eelnevalt ümberarvestatud kahte vanuseklassi – mehed ja naised. Osalevad kõik firmajuhid, kes on kaasateinud vähemalt ühe võistlusala.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 3 enim punkte toonud firmajuhti sõltumata võistlusklassist.

  • Linnarogain

    Võistluse kirjeldus

    Haapsalus peetav linnarogaini võistlus pakub firmasportlastele võimalust orienteerumiseks huvitaval linnamaastikul Haapsalus.

    Ajakava

    11:30   Garantiinialasse sissepääs avatud

    11:55   Garantiinialasse sissepääs suletakse

    11:55   Võistluskoosolek garantiinialas

    12:00   Meesvõistlejate stardid       Naisvõistlejate stardid

    N stardid                                            M stardid

    N 30+ stardid                                    M 30+ stardid

    N 40+ stardid                                    M 40+ stardid

    N 50+ stardid                                    M 50+ stardid

    Võistluse süsteem

    Võistlejad kogunevad garantiinialasse Haapsalu Lossihoovi ala sulgemise eelselt. Garantiinialas viibimine on eelduseks kõikidele osalejatele starti pääsemiseks.

    Võistlejad stardivad rajale 30 sekundilise intervalliga ning rajakaart (A4, mõõtkava 1:4000) antakse võistlejale stardi järgselt. Orienteerumine toimub valikorienteerumise põhimõttel ning iga osaleja planeerib endale ise täpse liikumistrajektoori. Võistlus toimub SI märkesüsteemi abil. Võistlusraja läbimiseks on võistlejal aega 30 minutit enda stardi hetkest, selle ületamisel vähendatakse võistleja tulemust iga hilinetud minuti järel 1 punkti võrra. Iga võistleja vastutab oma SI pulga nullimise eest võistluse stardialas ja selle eest, et tulemus saaks finišis SI pulgalt maha loetud.

    Rajal on ka üks kohustuslik punkt – selle mitte läbimisel või valel ajal läbimisel lisatakse osaleja ajale 5 minutit trahvi.

    Individuaalse paremusjärjestuse määramine

    Võidab võistleja, kes kogub võistlusrajal kõige rohkem punkte. Võrdsete punktide korral saab määravaks finišeerimise aeg. Kokku on võistlusalale paigutatud 15 kontrollpunkti, millest 5 kontrollpunkti on väärtusega 1 punkt (kontrollpunktid 11-15), 5 kontrollpunkti väärtusega 2 punkti (kontrollpunktid 21-25) ning 5 kontrollpunkti väärtusega 3 punkti (kontrollpunktid 31-35). Maksimaalselt on võimalik koguda 30 punkti. Arvesse lähevad kõikide võistlejate tulemused, kes on läbinud vähemalt 1 kontrollpunkti. Võrdse arvu kontrollpunktide puhul lähevad arvesse ajad.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad kuni 6 enim punkte toonud võistlejat sõltumata võistlusklassist.

    Üldnõuded

    Soovitav on kasutada mitte-libiseva tallaga jalanõusid. Võistlusalal paiknevad kontrollpunktid ei ole peidetud ning asetsevad lihtsalt nähtavates  raja kohtades.

    Võistlus toimub linnamaastikul ning liiklust võistluse ajaks ei suleta. Liikudes palume arvestada jalakäijate ning autoliiklusega!

    Rajakaardile on märgitud ka punasega viirutatud keelualad, mille läbimisel võistleja diskvalifitseeritakse! Hoovialade läbimine on rangelt keelatud!

    Ausa võistluse huvides palume koosjooksmist vältida!

    Selleks, et ajalimiiti jõudmist rajal paremini planeerida soovitame kasutada spordikella.

    Isikliku SI pulka võib võistlusel kasutada!

    Iga võistleja vastutab oma SI pulga nullimise eest võistluse stardialas!

  • FIFAA Rannavõrkpall

    Võistluse kirjeldus

    Haapsalus peetakse rannavõrkpalli segaturniiri 3 rannaväljakul.

    Ajakava

    Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 7. augustil kell 19:00 esindajate koosolekul (Skype).

    Segaturniir algab reedel, 9. augustil kell 14:00.

    Võistkonna koostamine

    Võistkonna suuruseks on kuni 6 mängijat, kellest korraga on väljakul 4 mängijat (2 nais- ja 2 meesvõistlejat). Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad.

    Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus kummalgi turniiril.

    Võistluse süsteem

    Täpne võistluse süsteem ning kohtumiste punktiarvestus selgub esindajate koosolekuks.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim segavõistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Mängitakse rannavõrkpalli 2019 hooaja kohandatud reeglite järgi. Segaturniiril on võrgu kõrguseks 243cm. Väljaku suurus 16x8m. Keelatud on hanitamine ja palli „ülemängimine“ ülalt sööduga. Mängijatel on lubatud kasutada ühe mängu käigus ühte time-out’i kestusega 20sek.

    Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

    Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

    Võistluspallid on korraldajate poolt.

    NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 5 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule (va varumängijad, kes ei pea olema kogu aeg kohal). Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (5 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

  • Kiiking

    Võistluse kirjeldus

    Kiiking on Eestis leiutatud ja edendatav spordiala, kus inimesel tuleb panna kiik järjest suureneva amplituudiga võnkuma. Eesmärgiks on teha võimalikult pikkade aistega ring ümber kiige võlli. Kiiking algab siis, kui jalad on kõrgemal kui pea – enne seda on tegemist tavakiikumisega.

    Naised kiiguvad aisapikkusega 3,5m (eelringid) ja 3,8m (finaalid) ning mehed 4m (eelringid) ning 4,5m (finaalid) ning võistlus toimub Paralepa rannaala kõrval muruplatsil.

    Võistlusklassid

    M, N, M40, N40

    Ajakava

    Reede, 9. august kell 12:00-18:00              Kiikingu koolitus, eelvoorud

    Laupäev, 10. august kell 10:00-16:00             Kiikingu eelvoorud

    Pühapäev, 11. august kell 10:00-12:00           Kiikingu finaalvoorud

    Võistlussüsteem

    Kvalifikatsioon kiigutakse aja peale, aeg läheb käima hetkest, mil võistleja kiigub esmakordselt läbi tugipostide vahelt ja aeg pannakse kinni hetkel, kui kiikuja on ületanud võlli ning seejärel kiikunud tugipostide vahelt läbi. Finaal kiigutakse aja peale, aeg läheb käima hetkest mil võistleja kiigub esmakordselt läbi tugipostide vahelt ja aeg pannakse kinni hetkel kui kiikuja on ületanud võlli 3 korda (sooritanud 3 täisringi kiikingukiigel) ning seejärel kiikunud tugipostide vahelt läbi. Võitja on lühima ajaga võlli ületanud võistleja, iga finalist saab finaalis soovi korral kiikuda 2 katset, aga teine katse peab toimuma kohe peale esimest (maksimum puhkeaeg 5 minutit). Eelringides ei ole katsete arv võistleja kohta piiratud.  Finaali pääsevad iga võistlusklassi 6 parimat ning finaalides kiigutakse elavas järjekorras.

    Võistlusel kasutatavad aisa pikkused:

    Naised Mehed
    Kvalifikatsioon 3,5 meetrit 4 meetrit
    Finaal 3,8 meetrit 4,5 meetrit

    Tulemuse kirja saamiseks on vaja ületada võll, selle mitte ületamisel märgitakse tulemustesse DNF.

    Võistkondliku paremusjärjestuse moodustamine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

  • Disc-golf

    Võistluse kirjeldus

    Võistluse käigus läbitakse Haapsalu Kiltsi Lennuväljal 5 korvist koosnev discgolfi rada võimalikult väheste visetega. Võistluse eelselt on võimalik harjutada 0-rajal stardi- ja finišipaiga juures.

    Ajakava

    Võistlejatel on võimalik valida eelregistreerimisel mängimiseks endale sobilik stardiaeg kas reedel, 9. augustil kell 12:00 – 18:00 või laupäeval, 10. augustil kell 10:00 – 18:00. Ajaliselt peab arvestama ca 1 tunni mänguajaga.

    Võistlusklassid

    M, N, M40, N40

    Võistluse süsteem

    Rajale starditakse lähtudes eelregistreerimisel kirjapandud stardiaegadest 3-5 kaupa (minimaalselt 2 erinevast ettevõttest). Selleks, et anda teada soovitud võistlusajast, palume leida võistlemiseks sobiv vaba aeg SIIT ja kirjutada oma ajalisest soovist e-postile sekretariaat@firmasport.ee (näiteks: Soovin võistelda 9. augustil kell 14:00 ja esindan XXX ettevõtet).

    Igas vahetuses lepitakse kokku, kes märgib tulemused skoorkaardile. Võistluse lõppedes arvutatakse kokku enda visete arv. Võistlusraja läbimise järgselt esitatakse skoorikaart discgolfivõistluse peakorraldajale ning tulemuste märkija allkirjastab ka lehe.

    Esimeselt rajalt alustatakse skoorkaardile kantud nimede järjekorras. Igalt järgmiselt rajalt alustatakse eelmise raja tulemuste põhjal – parim alustab.

    Võistlusrajal viskab alati esimesena võistleja, kelle ketas on korvist kaugeim võrreldes teiste võistlejatega (vajadusel teeb mitu viset järjest).

    Iga võistleja saab mängida ainult 1 korra.

    Peale 5 korvi läbimist visatakse ka üks vise harjutuskorvi ehk 0-korvi (CTP), kus mõõdetakse ketta kaugus korvist ning juhul kui võistlejatel on võrdsed tulemused lõpptabelis, saab määravaks CTP tulemus.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Võistkondlikusse arvestusse lähevad 5 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.

    Üldnõuded

    Võistlusvarustust on võimalik kohapeal tasuta laenutada. Ketta kaotuse korral tuleb võistlejal tasuda kaotatud ketta eest 15 EUR.

    Mängida võib ka isiklike ketastega. Kohapeal on võimalik ka kettaid osta.

     

    Auhinnad parimatele on välja pannud Chilli Disc Golf!

  • Ultimate Frisbee turniir

    Võistluse kirjeldus

    Ultimate frisbee turniir mängitakse Haapsalu kunstmuru väljakul.

    Ultimate frisbee väljaku kummaski otsas on märgitud joon, mis moodustab kaks värava-ala (nagu Ameerika jalgpallis). Need on kaks punkti püüdmise ala. Võistkond saab punkti juhul kui võistkonna mängija püüab lendavataldriku värava-alas, kuhu nad ründasid.

    Mängijad ei tohi joosta lendava taldrikuga. Kui püüad taldriku siis pead peatuma ja söötma seda teisele mängijale. Taldrikut visatakse mängijalt mängijale, üritades seda toimetada värava-alasse kuhu rünnatakse. Kui taldrik puudutab maad või toimub vahelt lõige teise tiimi poolt, siis taldriku valdus läheb üle vastastele (seda kutsutakse “turnover”iks, nagu Ameerika jalgpallis). Valdus läheb ka üle juhul kui mängija püüab taldriku väljaspool väljakut.

    Kaitsev tiim üritab takistada ründava tiimi rünnakut neid peale võttes (nagu kaitse jalgpallis või korvpallis). Teooria on see, et ründava tiimi mängija ei taha visata oma mängijale, keda võetakse kaitses lähedalt. Kokkuvõtvalt ründav mängija peab püüdma vabaneda kaitsemängijast, et saada lendavat taldrikut, samal ajal kui kaitse teeb kõik selleks, et vahelt lõiget sooritada.

    Ajakava

    Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 7. augustil kell 19:00 esindajate koosolekul (skype).

    Võistlusmängud algavad laupäeval, 10. augustil kell 14:00.

    Võistkonna koostamine

    Võistkonna suurus on kuni 10 mängijat. Korraga on platsil 7 mängijat, kellest 2 peavad olema naised. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

    Võistluse süsteem

    Täpne turniirisüsteem selgub esindajate koosolekuks. Võistkonnad paigutatakse turniiritabelisse loosiga. Kui ühest ettevõttest osaleb mitu võistkonda, siis need võistkonnad paigutatakse võimalusel erinevatesse alagruppidesse.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Vead ja “Spirit of the Game”

    Ultimate on “non-contact” mäng. Iga kontakt mängijate vahel võib olla viga. Ultimate on unikaalne, sest mängijad ise on kohtunikeks, isegi Maailma Meistrivõistluste tasemel, jälgides vastavat käitumisjuhendit, mida nimetatakse “Spirit of the Game”. Sellega vastutavad mängijad ausa mängu eest ise. Mängijad vastutavad ise selle eest, kas vastasmängija eksis või ei. Kõik probleemid lähendatakse mängijate vahel.

    Mängu alustamine – iga punkti alustamine algab sellest, et mõlemad võistkonnad rivistuvad end väravajoonele vastastikuliselt. Kaitses olev võistkond viskab frisbee taldriku ründavale võistkonnale.

    Skoor – iga kord kui ründav võistkond söödab kaitse värava-alasse ning ründav mängija saab taldriku korrektselt kätte, on võistkond saanud punkti. Mängu jätkatakse pärast igat punkti.

    Frisbee taldriku liikumine – frisbee taldrikut võib sööta igas suunas, üle või mööda takistusest oma kaasmängijani. Mängija ei tohi frisbee taldrikuga jooksta. Frisbee söötmiseks on aega 10 sekundit. Kaitsja peab lugema sekundeid selgelt ja arusaadavalt. Kui viset pole sooritatud 10 sekundi jooksul, läheb frisbee taldriku viskamise õigus vastas võistkonnale.

    Positsioonide vahetus – kui sööt ei jõua oma mängijani (kas on olnud vaheltlõige, piiridest väljas, blokk), siis koheselt kaitse muutub ründavaks pooleks.

    Vahetused – mängijaid võib vahetada pärast igat punkti ja vigastuse korral.

    Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

    Võistlustaldrikud on korraldajate poolt.

    Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

    NB! Võistlustel on kohustuslik kasutada sileda tallaga spordijalatseid või jalgpalli jalanõusid (madala korgiga kunstmuru jalanõu).

    NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 5 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule (va varumängijad, kes ei pea olema kogu aeg kohal). Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (5 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

  • Mölkky

    Võistluse kirjeldus

    Mölkky on lihtne seltskondlik kurnide täpsusviskemäng. Kurnide asetamine võistlusmängudeks: Kurnid asetatakse kindla järjestuse järgi punti 3 – 4 m kaugusele viske joonest.

    Kurnide järjestus:

    Võistlus toimub Haapsalu Paralepa rannaala äärsel murualal.

    Ajakava

    Reede 9. august kell 13:30-13:45               Mandaat (kohustuslik kõikidele osalejatele)

    Reede 9. august kell 13:45-14:00               Loosimine, turniiritabeli koostamine,                võistlussüsteemi täpsustamine

    Reede 9. august kell 14:00-18:00               Mölkky turniir

    Osalejad

    Iga 10 Suvespartakiaadil osaleja kohta saab ettevõte välja panna 1 võistkonna (nt 2-10 osalejat – 1 võistkond, 11-20 osalejat – 2 võistkonda jne).

    Võistkondade koostamine

    Võistlus toimub 2 liikmeliste segapaaride vahel. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

    Võistluse süsteem

    Turniiri süsteem selgub mandaadi järgselt lähtudes registreerunud võistkondade arvust. Mängu käigus tuleb visetega koguda täpselt 50 punkti. Kui punktisumma läheb lõhki, siis mängija kukub tagasi 25 punkti peale. Kui mängija viskab järjest kolm korda kurnidest mööda, siis kukub ta mängust välja. Kui maha kukub üks kurn, siis viske punktisumma võrdub kurni numbriga. Kui kukub rohkem kui 1 kurn, siis viske punktisumma on võrdne kukkunud kurnide arvuga. Kurni ei loeta kukutatuks, kui see toetab natukenegi vastu teist kurni või Mölkkyt. Pärast viskamist kukkunud kurnid tõstetakse üles täpselt kukkumise kohas. Turniiril kehtib ka ajalimiit maksimaalse mängu aja kohta, mis selgub mandaadi lõppedes. Kui aeg saab otsa, siis võidab võistkond, kes on lähemal 50 punkti kogumisele.

    Kurnide viskamisel on ka ajaline piirang – 30sek

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim võistkond, teised punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Võistkondadel peab kaasas olema oma mölkky varustus.

    NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 3 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule. Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (3 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

  • Kergejõustiku non-stop

    Võistluse kirjeldus

    Võistlejatel tuleb läbida staadionil jooksudistants pikkusega 400 m, mille jooksul sooritatakse kuulitõuke ning kaugushüppe katse. Viimasel 100 meetril on võistlejatele takistuseks seatud tõkked (~67 cm, 6 tk).

    Ajakava

    9. august

    16:30            Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

    17:00-18:20 Start on avatud 1h ja 20min

    Individuaalse paremusjärjestuse määramine

    Paremusjärjestuse arvestamine toimub mitmevõistluse punktitabeli alusel (kaugus, kuul, 400 m), kusjuures 400 m jooksuajast lahutatakse 20 sekundit (selleks, et jooksuaeg oleks konkurentsivõimeline ja omaks võrreldavat kaalu teiste aladega).

    Starditakse 30 sek intervalliga elavas järjekorras.

    Vanuseklassid M, M30, M40, M50 ning N, N30, N40 ja N50

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

    Iga osaleja toob Suvespartakiaad’19 koondarvestuses ettevõttele täiendava ühe kohapunkti.

  • SportID promenaadijooks

    Võistluse kirjeldus

    Võistlejatel tuleb läbida 3,5 kilomeetri pikkune jooksu rada. Poolel võistlusmaal ootab osalejaid ka joogipunkt, kus pakutakse spordijooki ja vett joomiseks.

    Ajakava

    10. august

    11:00 Rada on tähistatud ja avatud tutvumiseks ning soojenduseks

    11:50 Võistluskoosolek Promenaadi hotelli ees

    12:00     N, N30, N40, N50 ühisstart Promenaadi hotelli eest

    12:20 M, M30, M40, M50 ühisstart Promenaadi hotelli eest

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

    Iga osaleja toob Suvespartakiaad’19 koondarvestuses ettevõttele täiendava ühe kohapunkti.

    Vanuseklassid M, M30, M40, M50 ning N, N30, N40 ja N50

    Võistlejale, kes soovib osaleda ainult Suvespartakiaadi promenaadijooksul

    Osalustasu 15€. Registreerimiseks palume kirjutada e-postile registreerimine@firmasport.ee osalemise soovist koos oma nime, sünniaja, ettevõtte/asutuse nimega, mida esindatakse, ja täpsustada kirjas, kas arve läheb eraisikule või juriidilisele isikule. Parimate autasustamine toimub kell 22:00 Ööklubis Aafrika.

    Auhinnad on välja pannud SportID!

  • A. Le Coq Rannajalgpall

    Võistluse kirjeldus

    Jalgpalli turniir mängitakse Haapsalu paralepa ranna liivaväljakul.

    Ajakava

    Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 7. augustil kell 19:00 esindajate koosolekul (skype).

    Rannajalgpalli turniir algab laupäeval, 10. augustil kell 12:00.

    Võistkonna koostamine

    Võistkonna suurus on kuni 8 mängijat. Korraga on väljakul 4+1 mängijat, kellest 1 peab olema naine. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

    Võistluse süsteem

    Täpne turniirisüsteem selgub esindajate koosoleku alguseks. Võistkonnad paigutatakse turniiritabelisse loosiga. Kui ühest ettevõttest osaleb mitu võistkonda, siis need võistkonnad paigutatakse võimalusel erinevatesse alagruppidesse.

    • Võistluste läbiviimisel on aluseks rahvusvahelised rannajalgpalli võistlusmäärused.
    • Vahetuste arv pole limiteeritud. Mängijate vahetused toimuvad jooksvalt ning mänguaega seiskamata.
    • Kui mäng jääb normaalajal viiki, siis lõpetatakse mäng penaltite löömisega. Rannajalgpallis viike ei ole.
    • Penalteid lüüakse 9 meetri kauguselt väravast. Kui mäng on viigis lüüakse penalteid esimese eksimuseni.
    • Kohtunik loosib kaptenite vahel poole ja palli. Peale avavilet otse väravale lüüa ei tohi, vähemalt üks mängija peab enne palli puudutama. Lahtilöögi puhul on “müür” lubatud. Müür peab olema pallist vähemalt 5 meetri kaugusel!
    • Kollane kaart – hoiatus, võistkond mängib arvulises vähemuses 2 minutit või kuni karistatud võistkonnale lüüakse värav.
    • Punane kaart – mängija peab lahkuma väljakult mängu lõpuni. Võistkond mängib arvulises vähemuses 2 minutit või kuni karistatud võistkonnale lüüakse värav.
    • Kohtunikul on õigus ebasportlikult käitunud mängija võistluselt eemaldada mängupäeva lõpuni.
    • Karistuslöögi puhul ei tohi kasutada mängijatest “müüri”. Tee väravani peab olema vaba.
    • Karistuslööki peab sooritama mängija, kellele tehti viga.
    • Kui mängija kellele tehti viga saab vigastada ja ei ole võimeline lööki sooritama, sooritab karistuslöögi vabalt valitud meeskonna kaaslane!
    • Ei tohi käest palli jalaga lüüa, peab viskama käega.
    • Maast võib palli jalaga lüüa.
    • Väravavaht tohib oma mängija poolt tagasi söödetud palli kätte võtta, kuid ainult ühel korral järjest.
    • Juhul kui oma mängija söödab palli väravavahile teist korda tagasi enne palli puudutamist vastasmängija poolt ning väravavaht võtab palli kätte, määrab kohtunik karistuslöögi.
    • Väravavahi käega visatud värav, mis ei ole puutunud mängijaid, ei loe.
    • Samuti ei loe audist otse visatud värav.
    • Naiste löödud värav annab 2 punkti. Mängujärgne naise poolt sooritatud penalti aga 1 punkti.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    • Üldine paremusjärjestus alagruppides selgitatakse punktide üldsumma põhjal, kusjuures võit annab 3, viik 1 ja kaotus 0 punkti. Punktisummade võrdsuse korral kahe võistkonna vahel määratakse paremusjärjestus omavahelise mängu tagajärje järgi ja siis väravate vahe järgi. Kolme ja enama võistkonna võrdse punktiarvu korral arvestatakse kõigepealt võistkondade omavaheliste mängude väravate vahet, ning seejärel väravate vahet terve tabeli ulatuses.
    • Kohamängudes normaalaja viigilise tulemuse korral otsustatakse võitja penaltitega (kummastki võistkonnast 3 lööjat). Mängujärgsetes penaltites annab naismängija penaltilöök 2 punkti. Need mängijad, kelle löök annab 2 punkti on vaja kohtunikule teatada enne penaltiseeria algust.

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Rannajalgpalli mängitakse paljajalu liivapeal. Kasutada võib liigesekaitsmeid ja sokke. Kasutakse spetsiaalset jalgpalli, mis on jalasõbralik ja pehmem, kui tavaline jalgpall. Võistluspallid on korraldajate poolt.

    Mängija ei tohi kanda mängu ajal selliseid ehteid ega muid esemeid, mis võivad vigastada teda ennast või kaasmängijaid.

    Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

    Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

    NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 5 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule (va varumängijad, kes ei pea olema kogu aeg kohal). Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (5 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

    Auhinnad parimatele on välja pannud A.Le Coq!

  • Tõukerattasprint

    Võistluse kirjeldus

    Tõukerattasprint sõidetakse Paralepa ranna terviserajal ning võisteldakse 250m pikkusel võistlusrajal.

    Ajakava

    11. august

    09:00-13:00    Start on avatud 4h

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 5 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

    Vanuseklassid M, M30, M40, M50 ning N, N30, N40 ja N50

    Üldnõuded

    Võistlusrattad on korraldajate poolt.

    Kiivri kandmine on kohustuslik kogu võistluse vältel – võistelda võib nii isikliku kui ka korraldajate poolt antud kiivritega.

    Soovitav on täiendavalt kasutada rattakindaid.

    Võistlejad kogunevad finišis, saavad sealt ratta ning liiguvad starti (PS! Starti liikumine on tähistatud ning palume vältida liikumist võistlusrajal) ning seejärel võistlusrajale.

  • Rammumehe ja -naise võistlus

    Võistlusklassid

    M, N, M40, N40

    Ajakava

    10. august kell 15.00 Paralepa rand

    Võistluse süsteem

    Starti pääsemiseks läbivad osalejad proovi ala, mis tuleb edukalt sooritada, vastasel juhul võistlusrajale osalejat ei lubata. Võistluses läbivad osalejad aja peale 5 ülesandega raja. Täpsed ülesannete kirjeldused ning nende läbimise juhendid avaldatakse 30 minutit enne võistluse algust võistluspaigas.

    Võistlusele starditakse elavas järjekorras ning start on avatud kogu programmis märgitud aja.

    Igal osalejal on raja läbimisel lubatud 3 ebaõnnestumist (nt raskus libiseb käest ning tuleb ülesannet uuesti alustada, traktori rehvi ei õnnestu korralikult kantida ning tuleb ülesannet uuesti alustada vms). Juhul kui 3 ebaõnnestumist on täis saanud, läheb võistlejale kirja aeg ning ülesanne, millal tal ebaõnnestumised täis said ning võistlust jätkata ei ole tal võimalik.

    Võrdsete finišiaegade korral saab määravaks ebaõnnestumiste arv.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 5 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

    Üldnõuded

    Võistlejatel on soovitav omada kindaid.

    NB! Võistlustel ei ole lubatud kasutada jalgpallisaapaid ja naelikuid/naglid.

  • A. Le Coq grillimisvõistlus

    Võistkonna koostamine

    Võistlus toimub 3-liikmeliste ettevõtete esindusvõistkondade vahel. Osalema pääseb maksimaalselt 20 esimesena registreerunud võistkonda.

    Ajakava

    Alates 9:00     Võistluskoosolek, grilliha väljastamine osalejatele – Fra Mare hotelli restoran

    14:30            Ettevalmistused grillimiseks

    15:00            Grillimise algus ja grillide süütamine

    16:00            Hindamine

    Võistluse süsteem

    Grillimisvõistluse reegel on, et küpsetatakse grillimise meetodil. Iga võistkond võistleb enda kaasavõetud söegrillil või söevannil. Kõik võistlemiseks vajalikud vahendid, tarvikud, tööpinnad on iga võistkonnal vabal valikul ning korraldusel. Korraldajad tagavad igale võistkonnale:

    • 1 kg maitsestamata sealiha, millest esitatakse kohtunikele vähemalt 200g grill-liha (liha väljastamine kell 9:00-10:00)

    Liha maitsestamisel võib kasutada vabalt valitud marinaade, mop-kastmeid või maitseaineid. Võistlusroa küpsetamise protsessis ja serveerimisel on keelatud kasutada fooliumit või muid küpsetusnõusid.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Võisteldakse liha grillimises. Hinnatakse liha välimust, liha valmidust / pehmust ja liha maitset. Iga ettevõtte esindusvõistkond peab hindamiseks ette valmistama võistlustöö vähemalt 200g grill-liha ja selle serveerima soovitud kujul.

    Võistlustööde hindamine toimub ettevõtetel vastavalt kohapeal esitatud ajakavale. Kõik võistkonnad peavad tooma nende poolt valmistatud võistlusroad kohtunike lauale.

    Täiendav autasustamine

    Lisaks esikolmikule antakse välja järgmised auhinnad: „Parim Grillbande“, „Glamuurseim garneering“ ning „Särtsakaim grill“.

  • Parima -KÕHUKA- võistlus

    Võistluse kirjeldus

    Võistluse eesmärgiks on sooritada võimalikult efektne kõhukas

    Võistlusklassid:

    Mehed, naised.

    Võistlussüsteem:

    Iga võistleja sooritab eelvoorus ühe võistlushüppe.

    Žürii hinnete alusel pääseb eelvoorudest finaalvõistlusele edasi 3 parimat nais- ja meesvõistlejat. Võidab võistleja, kelle hüpe on kõige efektsem.

  • Teatejooks

    Võistluse kirjeldus

    Võistkondadel tuleb läbida Haapsalu staadionil 400 meetri pikkune staadioniring 5 korral, kokku läbitakse võistkonna peale 2km võistlusdistants (iga võistkonna liige läbib ringi ühel korral).

    Ajakava

    18:00   Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks – Palume mitte soojendada kergejõustiku non-stop rajal!

    18:20   Võistluskoosolek

    18:30   Teatejooksu ühisstart

    Võistkonna koostamine

    Võistkonna toimub 5 liikmeliste võistkondade vahel. Igas võistkonnas peab olema vähemalt 2 naisvõistlejat.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Võistluseks kasutatakse erinumbreid, mis väljastatakse ürituse mandaadist staadionil.

  • Rannatennis

    Võistluse kirjeldus

    Haapsalus Paralepa rannas peetaval rannatenniseturniiril mängitakse segapaarismängud.

    Võistkondade koostamine

    Võistlus toimub 2-liikmeliste segavõistkondade vahel. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

    Ajakava

    Pühapäev, 11. august kell 9:00-10:00        Rannatennise koolitus, proovimängud, soojendus

    Pühapäev, 11. august kell 9:30-9:45          Mandaat (Kohustuslik kõikidele võistkondade esindajatele)

    Pühapäev, 11. august kell 9:45-10:00        Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine

    Pühapäev, 11. august kell 10:00                 Turniiri algus

    Võistluse süsteem

    Täpne turniirisüsteem selgub mandaadi lõppedes.

    Mängitakse ametlike rannatennise segapaarismängu reeglite järgi, ilma pukikohtunikuta.

    Kõikides mängudes mängitakse üks sett, seisult 0:0, geimid otsustava punktiga (40:40 seisult mängitakse vaid 1 punkt).

    6:6 seisul mängitakse kiire lõppmäng 7 punktini, kuid võiduks on vajalik vähemalt kahepunktine vahe.

    Mehed peavad servima servi altserviga, naisterahvad võivad servida ka ülaltserviga. Servi võimalusi ühes punktis on ainult üks, mitte nagu tennises, kahe servi võimalusega.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte kuni 3 parimat võistkonda, teised punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.

    Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

    Võistlusreketid ja -pallid on korraldajate poolt.

    NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 3 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule. Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (3 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

  • FIFAA tänavakorvpall 3x3

    Võistluse kirjeldus:

    Tänavakorvpalli 3×3 turniir mängitakse Haapsalus Paralepa ranna tänavakorvpalliväljakutel.

    Ajakava

    Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub kolmapäeval, 7. augustil kell 19:00 esindajate koosolekul (skype).

    Tänavakorvpall 3×3 turniir algab pühapäeval, 11. juunil kell 10:00.

    Võistkond:

    Võistkonnad võivad olla 3–5-liikmelised, segavõistkonnad on lubatud. Korraga peab väljakul olema 3 inimest. Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.

    Võistlussüsteem:

    Täpne turniirisüsteem selgub ürituse eelselt mandaadi lõppedes. Mänguaeg on 8 minutit, jooksev (v.a. viimane minut).

    Võistlusreeglid:

    • Mängu ja alustatakse 6,25 m joone tagant, kusjuures palli rünnaku alustamiseks annab vastasvõistkond.
    • Palli vaheltlõike puhul tuleb rünnakut alustada 6,25 m joone tagant. Juhul, kui kohe peale vaheltlõiget saavutati korv, siis seda korvi ei loeta ja rünnakuõigus läheb vastasvõistkonnale.
    • Pärast resultatiivset rünnakut toimub ründava võistkonna vahetus. Kaitses olnud võistkond peab palli korvi alt toimetama 6,25m joone taha ning ründes olnud võistkond võib alustada kaitsemänguga alates sellest hetkest, kui kaitses olnud võistkond omab palli üle kontrolli.
    • Mängus antakse 1 vabavise juhul, kui vastasvõistkonnal on täis 5 vea limiit.
    • Kui viga tehti viskel 6,25 m joone tagant, saab viskaja õiguse 2-le vabaviskele.
    • Pärast resultatiivset vabaviset saab palli vastasvõistkond.
    • Kui mängijale tehakse viskel viga ja vise oli resultatiivne, siis vabaviset lisaks ei anta (ründaja vahetus).
    • Kohtunikul on õigus fikseerida ebasportlikke vigu (1 vabavise + külje aut) või eemaldada mängija ebasportliku käitumise eest mängust, mis toob automaatselt kaasa eemaldamise turniiri lõpuni.
    • Võistkonna 8. vea korral eemaldatakse mängust esimene mängija, 10. vea korral teine mängija ja 12. vea korral kolmas mängija. Eemaldatavad mängijad võib võistkond ise nimetada nende mängijate hulgast, kes vea fikseerimise hetkel olid väljakul.
    • Mängu viimase 3 minuti ajal võib ründav võistkond palli hallata 30 sekundi jooksul.
    • 3 sekundi määrust ei fikseerita.
    • Iga mängus toimuv “pooleks pall” antakse kaitsvale võistkonnale.
    • Mängu võidab võistkond, kes juhib mänguaja lõppedes.
    • Kui mänguaja lõppedes on mänguseis viigiline, siis loositakse pall ja võidab esimesena korvi saavutanud võistkond.
    • Mängu venitamine (mitteaktiivne mäng) on keelatud.
    • Iga resultatiivne vise annab ühe punkti, 6,25 m joone tagant saavutatud korv kaks punkti. Iga resultatiivne vabavise annab ühe punkti.
    • Igal võistkonnal on õigus ühele 30 sekundilisele vaheajale.
    • Mängijate vahetusi on võimalik teostada kõigil juhtudel, kui “pall on surnud”.
    • Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
    • Naismängija korv annab lisapunkti (1 punkt = 2 punkti naisel, 2 punkti = 3 punkti naisel, vabavise 1 punkt = 2 punkti naisel)

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond.

    Võistlusvarustus:

    • Võistluspallid tagavad korraldajad.
    • Soovitatav on kaasa võtta kaks eri värvi võistlussärki. Kui mõlemal võistkonnal on kaasas sama värvi võistlussärk, siis mängitakse „särgid vs kehad“

  • Kanuuralli

    Võistluse kirjeldus

    Kanuuralli stardi- ja finišipaik on Paralepa rannas ning võisteldakse 500m võistlusraja läbimises kiiruse peale.

    Võistkonna koostamine

    Võistkonnad on 3 liikmelised ning iga võistkonna koosseisus peab olema vähemalt 1 naisvõistleja.

    Võistluse süsteem

    Korraga pääseb rajale kuni 4 võistkonda.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Kanuud, mõlad ning päästevestid tagavad korraldajad. Kohapeal on G4S vetelpääste. Päästevesti kandmine on kohustuslik kogu võistluse vältel.

  • Teateujumine

    Võistluse kirjeldus

    Igal võistkonnaliikmel tuleb läbida teatevõistluses Haapsalu Veekeskuses 50m pikkune distants.

    Ajakava

    19:30   Rajad on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks

    19:50   Võistluskoosolek

    20:00  Teateujumise startide algus

    Võistluse süsteem

    Korraga stardib 2 kuni 6 võistkonda. Lubatud on startida ka veest.

    Võistkonna koostamine

    Võistlus toimub 4 liikmeliste võistkondade vahel. Igas võistkonnas peab olema vähemalt 1 naisvõistleja. Võistleja võib korraga ujuda ainult ühe võistkonna koosseisus.

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.

  • Köievedu

    Võistkonna koostamine

    Köieveole saavad registreeruda ettevõtete 6-liikmelised esindusvõistkonnad, mille koosseisus peab olema vähemalt 2 naisvõistlejat.

    Ajakava

    11. august

    13:00-13:15    Mandaat (Kohustuslik kõikidele võistkondade esindajatele)

    13:15-13:30 Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine

    13:30            Võistluse algus

    Võistluse süsteem

    Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes. Eelvoorudes toimub võistlus ühe tõmbe võiduni, alates poolfinaalidest selgub võitja süsteemis kolmest parem ehk kahe tõmbe võiduni.

    Üldnõuded

    Köie enda või oma jäsemete ümber sidumine on keelatud. Eesasuvat kätt köiel tõmbe ajal vahetada ei tohi. Tõmbe ajal köit lapata ei tohi.

    NB! Võistlustel ei ole lubatud kasutada jalgpallisaapaid ja naelikuid/nogisid.

    NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest tõmmete alguseks. Võistkonnal on aega tõmbe väljakuulutamise hetkest 3 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule. Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks tõmme jääb ära (3 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine tõmme.

  • Petanque

    Võistluse kirjeldus

    Haapsalus Paralepa rannas peetav petanque turniir on mõnus seltskondlik spordiala, kus osaleja peab viskama kuule võimalikult lähedale maas asuvale kuulile.

    Võistkondade koostamine

    Võistlus toimub 3 liikmeliste võistkondade vahel ning igas võistkonnas peab olema vähemalt üks naisliige. Üks mängija võib olla registreeritud ainult ühe võistkonna koosseisus.  

    Ajakava

    Laupäev, 10. august kell 13.30-13:45        Mandaat (Kohustuslik kõikidele võistkondade esindajatele)

    Laupäev, 10. august kell 13:45-14:00        Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine

    Laupäev, 10. august kell 14:00-16:00        Turniir

    Võistluse süsteem

    Täpne turniirisüsteem (sh mängude maksimaalne ajaline kestvus) selgub mandaadi lõppedes.

    Osalejad

    Iga 10 Suvespartakiaadil osaleja kohta saab ettevõte välja panna 1 võistkonna (nt 2-10 osalejat – 1 võistkond, 11-20 osalejat – 2 võistkonda jne).

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim võistkond, teised punkte kinni ei hoia.

    Üldnõuded

    Võistkondadel peab kaasas olema oma petanque’i varustus.

    NB! Võistkonnad vastutavad ise oma kohaloleku eest mängu alguseks. Võistkonnal on aega kohtumise väljakuulutamise hetkest 3 minutit, et astuda täies koosseisus väljakule. Vastasel juhul märgitakse turniiritabelisse kaotus. Turniirid toimuvad jooksvalt ehk siis kui üks kohtumine jääb ära (3 minuti möödumine eelmises punktis kirjeldatult), siis kuulutatakse välja kohe järgmine kohtumine.

  • Maastikurattasõit

    Võistluse kirjeldus

    Maastikurattasõidus tuleb osalejatel läbida 10 kilomeetrine distants (2x5km) Paralepa terviseradade vahetus läheduses. Rajale starditakse iga 15 sekundi tagant.

    Ajakava

    10. august

    17:00 Rada on tähistatud ja avatud tutvumiseks ning soojenduseks

    17:50 Võistluskoosolek Fra Mare hotelli ees

    18:00     Start Fra Mare hotelli eest

    Võistkondliku paremusjärjestuse määramine

    Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 5 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.

    Iga osaleja toob Suvespartakiaad’19 koondarvestuses ettevõttele täiendava ühe kohapunkti.

    Vanuseklassid M, M30, M40, M50 ning N, N30, N40 ja N50

    Võistlejale, kes soovib osaleda ainult Suvespartakiaadi Maastikurattasõidus

    Osalustasu 15€. Registreerimiseks palume kirjutada e-postile registreerimine@firmasport.ee osalemise soovist koos oma nime, sünniaja, ettevõtte/asutuse nimega, mida esindatakse, ja täpsustada kirjas, kas arve läheb eraisikule või juriidilisele isikule. Parimate autasustamine toimub kell 22:00 Ööklubis Aafrika.

Ettevõtte registreerimiseks Suvespartakiaadile tuleb ära teha kaks sammu:

Samm 1:

Kõigepealt anna oma ettevõtte tulekust teada, täites selleks registreerimisvorm (valmimisel).

NB! Registreerimisvormi alusel koostatakse teile arve. Peale täitmist saab veel juurde lisada osalejaid, aga maha võtta ei saa!

Samm 2:

Et me teaksime, kes millisel alal osaleb, tuleb ettevõtte esindajal täita nimeline registreerimistabel (valmimisel) ning saata see hiljemalt 7. augustiks kell 15.00 e-postile sekretariaat@firmasport.ee.

Discgolfi võistlusel osalemiseks tuleb ka stardiaeg registreerida. Selleks leia tabelist sobilik vaba aeg ja kirjuta oma soovist e-postile sekretariaat@firmasport.ee.

Suvespartakiaadi registreeritud osavõtjate asendamine on võimalik kuni 11. augustini kella 17.00-ni ning sellest tuleb teada anda esimesel võimalusel e-postile: sekretariaat@firmasport.ee.

Lõplik aladele registreerumine lõppeb alale eelneval õhtul kell 20.00.

Kõikidest muudatustest palume teavitada korraldajaid enne üritust, kirjutades e-postile sekretariaat@firmasport.ee ning ürituse ajal staabis.

Samm 3 (neile, kes soovivad majutust ja toitlustust meie kaudu):

Majutuse ning toitlustuse asjus on võimalik ettevõtte esindajal tellida vastavad teenused Eesti Firmaspordi Liidu kaudu.

Majutuse tellimiseks tuleb kontakteeruda kirjutades e-postile sekretariaat@firmasport.ee.

Toitlustuse tellimiseks tuleb täita vastav tabel, mille leiad toitlustuse alt.

Võistluspakett osaleja kohta, mis sisaldab kõiki võistlusi ning meelelahutusprogrammi, maksab:

Soodusvoor kuni 13.7.2020:

Hind osaleja kohta – 60 EUR (sisaldab KM)

Teine voor 14.07 – 04.08.2020:

Hind osaleja kohta – 70 EUR (sisaldab KM)

Kolmas voor 05.08 – 13.08.2020:

Hind osaleja kohta – 80 EUR (sisaldab KM)

 

Osavõtjate registreerimisel tuleb tasuda ettemaks vastavalt esitatud arvele.

Kõikidele ettevõtetele, kes registreerivad esimesel korral vähemalt 25-liikmelise delegatsiooni, kehtib kuni registreerimisperioodi lõpuni uute osalejate lisamisel sama hind, mis esmasel registreerimisel.

Eesti Firmaspordi Liidu liikmetele kehtib -10% soodustus!

Suvespartakiaadile on end kirja juba pannud:

GMP Clubhotel

4 kahetoalist korterit (eraldi magamistuba, vajadusel eraldi voodid, lahtikäiv diivan elutoas – kuni 4 inimest toas) –  280€ kogu periood

4 ühetoalist korterit – (lai voodi elutoas vajadusel lisavoodi – 2 inimest toas) –   250€ kogu periood

Hinnad ei sisalda hommikusööki. Hommikusöögi hind 12€ inimene.

14.08.2020

Lõunasöök 13:00-16:00

Õhtusöök 18:00-20:00

15.08.2020

Hommikusöök 08:00-10:00

Lõunasöök 13:00-16:00

Õhtusöök 19:00-21:00

16.08.2020

Hommikusöök 08:00-10:00

Lõunasöök 13:00-16:00

 

Valmimisel!

Suvespartakiaad’19

Suvespartakiaad’19 Üldarvestus.

Suvespartakiaad’19_Kanuuralli

Suvespartakiaad’19_Kiiking

Suvespartakiaad’19_Korvpall

Suvespartakiaad’19_Köievedu

Suvespartakiaad’19__Rammumees ja rammunaine

Suvespartakiaad’19_Rannatennis

Suvespartakiaad’19_Tõukerattasprint

Suvespartakiaad’19_Mölkky

Suvespartakiaad’19_Petanque

Suvespartakiaad’19_Ujumine

Suvespartakiaad’19_Kõhuka võistlus

Suvespartakiaad’19_Maastikurattasõit

Suvespartakiaad’19 Disc-golf

Suvespartakiaad’19_Kiiking

Suvespartakiaad’19_Rannajalgpall

Suvespartakiaad’19_Ultimate frisbee

Suvespartakiaad’19_Grillimisvõistlus

Suvespartakiaad’19_Firmajuhtide mitmevõistlus

Suvespartakiaad’19_Promenaadijooks

Suvespartakiaad’19_Linnarogain

Suvespartakiaad’19_Rannavõrkpall

Suvespartakiaad’19_Teatejooks

Suvespartakiaad’19_Kergejõustiku non-stop

Suvespartakiaad’18

Suvespartakiaad 2018 üldarvestus

Rannavõrkpall segaturniir

Ultimate frisbee

Filmikonkurss

Kergejõustiku non-stop

Linnarogain

Mälumäng

SUP võistlus

Trepijooks

Tõukerattasprint

Viljandi järvelendur

Disc-golf

Rammumees ja -naine

Firmajuhtide mitmevõistlus

Grillimisvõistlus

Kiiking

Murdmaajooks

Mölkky

Rannajalgpall

Rannavõrkpalli paaristurniir

Mullijalgpall

Rannatennis

Teatejooks

Teateujumine

Kanuuralli

Korvpall

Köievedu

Suvespartakiaad’17

Suvespartakiaad 2017 üldarvestus

Ultimate frisbee

Firmajuhtide mitmevõistlus

Teatejooks

Jalgpall

Kiiking

Köievedu

Rannavõrkpalli paaristurniir

SUP võidusõit

Tennis

Linnarogain

Rannavõrkpall

Kergejõustiku non-stop

Discgolf

Mölkky

Rulluisusprint

Foot-golf

Rammumees ja -naine

Filmikonkurss

Golf

Grillimisvõistlus

Kanuuralli

Murdmaajooks

Mälumäng

Suvespartakiaad’16

Suvespartakiaad 2016 Üldarvestus

Linnarogain

Võrkpall

Duatlon

Meremiili jooks

4-võistlus

Firmajuhtide mitmevõistlus

Köievedu

Mälumäng

Mölkky

Noolevise

Paadiralli

Rahvastepall

Rammumees ja -naine

Rannajalgpall

Rannapetanque

Rannatennis

SUP võidusõit

Ultimate frisbee

Mõlemal päeval on Käärikul toimumas nii autasustamine kui ka afterparty!

14.11 esineb M…. R…….

15.11 esineb …..T