IT-Darts Tallinn 17.03.2020

Dartsiturniir toimub Tallinnas (asukoht) 17.03.2020.

16.45 – mandaat

Kell 17.00 – võistluse algus

Kell 22.00 – Ürituse orienteeruv lõpp

Osaleda saavad 5-liikmelised IT-ettevõtete või ettevõtte IT-töötajate võistkonnad, mille koosseisus on vähemalt üks naine.

Osalevate tiimide arv on piiratud. Võistlema pääseb maksimaalselt 20 võistkonda.

Üritusel juba osalevad võistkonnad:

ÜLDISED MÄNGUREEGLID

TURNIIR

  1. Mängitakse algul alagrupiturniir ning seejärel play-offid
  2. Mäng koosneb viiest alamängust (vt. Mängud)
  3. Mängu märkiv võistkond määratakse peakohtuniku poolt ennem mängu algust.
  4. Ennem mängu algust lepitakse võistkonna siseselt kokku, kes millist mängu mängib.
  5. Mängu alustab see, kes tabab ühe noolega kõige lähemale keskusele. Kes esimesena aga keskust viskama hakkab, selgub loosiga
  6. Kõik viis alamängu mängitakse mängu käigus läbi.
  7. Alagruppide mängude võistkondade omavaheline lõppjärjestus selgitatakse välja järgmiselt:
    1. Kõigepealt võetakse arvesse võitude arv
    2. Kui 2 võistkonnal on võrdne arv võite, siis saab otsustavaks omavahelise mängu tulemus.
    3. Kui võrdne arv võite on rohkem kui 2 võistkonnal, siis loetakse kokku kõikide mängude setid ja arvestatakse settide võitude-kaotuste suhet, võistkonnal kellel on settide suhe parem, saab lõppjärjestuses kõrgema koha.
    4. Kui võistkondade kõikide mängude settide vahe on võrdne, siis võetakse aluseks mängijate omavaheliste mängude settide võitude-kaotuste suhe.
    5. Kui ka omavaheliste mängude settide võitude-kaotuste suhe on võrdne ja ei ole võimalik järjestust paika panna, tekib nö surnud ring, siis mängivad võistkondade esindajad omavahel ühe mängu 601, mille alguse järjestus otsustatakse keskuse viskega. Keskuse viset alustab mängija, kes paikneb tabelis ülevalpool ning mängu alustab mängija kes tabab ühe noolega kõige lähemale keskusele.

VISE

  1. Kõik visked sooritatakse mängija poolt püsti asendis v.a. kui on mängijal füüsiline puue või vigastus, mis seda ei võimalda.
  2. Kõik visked sooritatakse mängija poolt ühe käe moodusel ja ükshaaval
  3. Üks „viskevoor“ koosneb maksimaalselt kolmest järjest visatud noole viskest v.a. kui mängu lõpetamiseks kulub vähem kui 3 noolt.
  4. Kui mängija katsub juba noolelauda visatud nooli, siis loetakse viskevoor lõppenuks.
  5. Kui nool põrkab tagasi või kukub noolelauast välja enne viskevooru lõppu, siis selle noole tulemust ei loeta ega uuesti ei visata.

 

MÄNGUD

MADALAIM SKOOR

  1. Mängu eesmärgiks on 21 noolega (7 viskevooru) visata madalaim skoor (võimalik madalaim skoor on 21).
  2. Tulemus loeb ainult juhul, kui noole tera on noolelaua sees või puudutab tera otsaga lauda ning asub sees pool duubliringi välimist traati.
  3. Nool, mis on visatud välja poole duubliringi välimist traati annab maksimaalse skoori (60 punkti).
  4. Mängu võidab mängija, kellel on 7 vooru järel madalaim skoor.
  5. Kui 7 vooru järel mängijatel on võrdne arv punkte, visatakse ühe noole kaupa kuni üks mängija saavutab madalama skoori.

KÕRGEIM SKOOR

  1. Mängu eesmärgiks on 21 noolega (7 viskevooru) visata kõrgeim skoor (võimalik kõrgeim skoor on 1260).
  2. Tulemus loeb ainult juhul, kui noole tera on noolelaua sees või puudutab tera otsaga lauda ning asub sees pool duubliringi välimist traati.
  3. Nool, mis on visatud välja poole duubliringi välimist traati annab 0 punkti.
  4. Mängu võidab mängija, kellel on 7 vooru järel kõrgeim skoor.
  5. Kui 7 vooru järel mängijatel on võrdne arv punkte, visatakse ühe noole kaupa kuni üks mängija saavutab kõrgema skoori.

KESKUS

  1. Mängu eesmärgiks on 21 noolega (7 viskevooru) tabada võimalikult palju „keskuse“ sektorit (võimalik kõrgeim skoor on 42).
  2. Roheline „keskus“ annab ühe punkti ning punane „keskus“ annab 2 punkti.
  3. Tulemus loeb ainult juhul, kui noole tera on noolelaua sees või puudutab tera otsaga lauda ning asub sees pool keskuse välimist traati.
  4. Nool, mis on visatud välja poole keskuse välimist traati annab 0 punkti.
  5. Mängu võidab mängija, kes on 7 vooru järel tabanud enim kordi „keskust“.
  6. Kui 7 vooru järel mängijatel on võrdne arv punkte, visatakse ühe noole kaupa kuni üks mängija saavutab kõrgema skoori.

DUUBLIRING

  1. Mängu eesmärgiks on 21 noolega (7 viskevooru) visata „duublid“ 1 kuni „keskuseni.
  2. Mängu alustatakse „duubel“ ühest.
  3. Järgmist „duublit“ visatakse alles siis, kui eelmist on tabatud.
  4. Tulemus loeb ainult juhul, kui noole tera on noolelaua sees või puudutab tera otsaga lauda ning asub sees pool duubli traati.
  5. Mängu võidab mängija, kes on 7 vooru järel jõudnud suurema duublini.
  6. Kui 7 vooru järel mängijatel on võrdne arv punkte, visatakse ühe noole kaupa kuni üks mängija jõuab suurema duublini.

301

  1. Mängu alustatakse otsealgusega mängu 301 ja lõpetatakse nulliga, mis peab olema „duubel.
  2. „Keskus“ loetakse 50ks punktiks ja kui 50 punkti on vaja mängu lõpetamiseks, siis loetakse seda kui duubel 25.
  3. Reegel „lõhki“ rakendatakse kui mängija viskab suurema skoori, kui on tal mängida jäänud. Seejärel viskevooru ei loeta ja mänguskooriks jääb see summa, mis tal oli peale vastase viskevooru lõppu.
  4. Märkija välja öeldud mängulõpp kehtib ainult juhul kui mängija on saavutanud soovitud lõppu ja on noolelauast mängija enda poolt eemaldatud.
  5. Iga nool, mis on ekslikult mängija poolt visatud peale mängulõpu saavutamist, loetakse kehtetuks.
  6. Märkija poolt ei tohi tulla ühtegi vihjet selle kohta, millist duublit või lõppu on vaja mängijal visata ( näiteks „32 vajalik“ on lubatud, „vaja on duubel 16“ ei ole lubatud)
  7. Esimene mängija, kes vähendab skoori 0 on vastava mängu võitnud.
  8. Märkijal on alati viimane õigus seoses alustamise ja lõpetamise kohta.

Registreeruda saab täites ära registreerimisvormi (valmimisel) või kirjutades hendrik@firmasport.ee. Registreerumine on avatud kuni kohtade täitumiseni, kuid suletakse hiljemalt 13.03.2020!

Osalejatele on mängunooled korraldajate poolt tagatud. Mängida võib ka isiklike nooltega.

Osalustasu võistlusel osalemise eest kuni 03.03.2020 on 60 € + km võistkonna kohta. Alates 04.03.2020 on võistluse osalustasu 80 € + km.

Eesti Firmaspordi Liidu liikmetele kehtib -10% allahindlus!

Kõikidele Eesti Osavaima IT-Ettevõtte sarja üritustele korraga registreerimise tasu on 800 € + km (10% soodustus esimese vooru hindadest). Hind sisaldab osalust Bowlingu, kardi, dartsi ja autoorienteerumise ühest etapist ning paintballist.