[trx_title]

IT-Darts Tallinn – 25.03.2021

[/trx_title]

Võistlus toimub Tallinnas Hiiu Pubis (Pärnu mnt 32525.03.2021 

16.30 – kogunemine ja koosseisude lõplik kinnitamine 

16.45 – instruktaaž 

17.00 – võistlusvooru algus 

18.30 – II võistlusvooru algus 

20.00 – finaalvooru algus 

21.30 – 22.00 – võistluse orienteeruv lõpp + autasustamine 

Osaleda saavad 3-liikmelised IT-ettevõtete või ettevõtte IT osakonna töötajate võistkonnadmille koosseisus peab olema vähemalt üks naisvõistleja. 

Osalevate tiimide arv on piiratudVõistlema pääseb maksimaalselt 24 võistkonda. 

Oma osaluse on juba kinnitanud: 

  • Täpne võistluste formaat oleneb osalevate võistkondade arvust ning selgub registreerimise lõppedesTurniirisüsteem edastatakse võistkondade esindajatele hiljemalt 23.03.2021. 

TURNIIR 

  • Mäng koosneb kolmest alamängust (vt. Mängud) 
  • Alamänge mängitakse järjekorras: 
  • kõrgeim skoor 
  • madalaim skoor 
  • 301 
  • Ennem mängu algust lepitakse võistkonna siseselt kokkukes millist mängu mängib. 
  • Kõik kolm alamängu mängitakse mängu käigus läbi. 
  • Mängu alustab see, kes tabab ühe noolega kõige lähemale keskusele. 
  • Võistkondade paremusjärjestus selgitatakse välja järgmiselt: 
    • Kõigepealt võetakse arvesse võitude arv 
    • Kui 2 võistkonnal on võrdne arv võitesiis saab otsustavaks omavahelise mängu tulemus. 
    • Kui võrdne arv võite on rohkem kui 2 võistkonnalsiis loetakse kokku kõikide mängude alamängud ja arvestatakse alamängude võitude-kaotuste suhetVõistkonnalkellel on alamängude võitude-kaotuste suhe paremsaab lõppjärjestuses kõrgema koha. 
    • Kui ka kõikide mängude alamängude võitude-kaotuste suhe on võrdnesiis mängivad võistkondade esindajad omavahel ühe mängu 301, mille alustaja otsustatakse keskuse viskega. 

VISE 

  • Kõik visked sooritatakse mängija poolt püsti asendis v.a. kui on mängijal füüsiline puue või vigastus, mis seda ei võimalda. 
  • Kõik visked sooritatakse mängija poolt ühe käe moodusel ja ükshaaval 
  • Üks „viskevoor“koosneb maksimaalselt kolmest järjest visatud noole viskest v.a. kui mängu lõpetamiseks kulub vähem kui 3 noolt. 
  • Kui mängija katsub juba noolelauda visatud noolisiis loetakse viskevoor lõppenuks. 
  • Kui nool põrkab tagasi või kukub noolelauast välja enne viskevooru lõppusiis selle noole tulemust ei loeta ega uuesti ei visata. 

MÄNGU MÄRKIMINE 

  • Mängija ei tohi nooli lauast eemaldada enne kui märkija on skoori kirja pannud ning sellest mängijat teavitanud. 
  • Eemaldades nooled enne tulemuste märkimistmärgitakse mängija skooriks selles voorus 0 punkti (mängu “madalaim skoor” puhul 60 punkti). 
  • Mängijal on käesoleva viskevooru jooksul õigus kontrollida, kas märkija on tulemuse õigesti kirja pannud ning vea tuvastamisel loetakse tulemus uuesti. 
  • Kui mängija on nooled lauast eemaldanudkaotab ta õiguse märgitud tulemust vaidlustada ning hilisemaid pretensioone ei rahuldata! 
  • Kui mängija ja mängu märkija ei jõua mingis olukorras ühisele meelelelahendab olukorra korraldaja. 

 

MÄNGUD 

  • MADALAIM SKOOR 
  • Mängu eesmärgiks on 21 noolega (7 viskevooruvisata madalaim skoor (võimalik madalaim skoor on 21). 
  • Tulemus loeb ainult juhulkui noole tera on noolelaua sees või puudutab tera otsaga lauda ning asub sees pool duubliringi välimist traati. 
  • Nool, mis on visatud väljapoole duubliringi välimist traati annab maksimaalse skoori (60 punkti). 
  • Mängu võidab mängijakellel on 7 vooru järel madalaim skoor. 
  • Kui 7 vooru järel mängijatel on võrdne arv punktevisatakse ühe noole kaupa kuni üks mängija saavutab madalama skoori. 

 

  • KÕRGEIM SKOOR 
  • Mängu eesmärgiks on 21 noolega (7 viskevooruvisata kõrgeim skoor (võimalik kõrgeim skoor on 1260). 
  • Tulemus loeb ainult juhulkui noole tera on noolelaua sees või puudutab tera otsaga lauda ning asub sees pool duubliringi välimist traati. 
  • Nool, mis on visatud välja poole duubliringi välimist traati annab 0 punkti. 
  • Mängu võidab mängijakellel on 7 vooru järel kõrgeim skoor. 
  • Kui 7 vooru järel mängijatel on võrdne arv punktevisatakse ühe noole kaupa kuni üks mängija saavutab kõrgema skoori. 

 

301 

  • Mängu alustatakse otsealgusega mängu 301 ja lõpetatakse nulliga, mis peab olema „duubel. 
  • Punane „keskus“ loetakse 50 punktiks ja kui 50 punkti on vaja mängu lõpetamisekssiis loetakse seda kui duubel 25. 
  • Reegel „lõhki“ rakendatakse kui mängija viskab suurema skoorikui on tal mängida jäänudvõi kui mängija alles jäänud skooriks on 1. Sellisel juhul mängija viskevooru ei loeta ja mänguskooriks jääb see summa, mis tal oli viskevooru alguses. 
  • Iga nool, mis on ekslikult mängija poolt visatud peale mängulõpu saavutamistloetakse kehtetuks. 
  • Punktide märkija poolt ei tohi tulla ühtegi vihjet selle kohtamillist duublit või lõppu on vaja mängijal visata näiteks „32 vajalik“ on lubatud, „vaja on duubel 16“ ei ole lubatud) 
  • Esimene mängijakes vähendab skoori 0 on vastava mängu võitnud. 
  • Märkijal on alati viimane õigus seoses alustamise ja lõpetamise kohta. 

Registreeruda saab täites ära registreerimisankeedi või kirjutades hendrik@firmasport.ee. 

Registreerimine on avatud kuni kohtade täitumiseni kuid suletakse hiljemalt 22.03.2021! 

Kõiki võistkondi autasustatakse raamitud diplomigaEsikolmikut autasustatakse lisaks ka omapäraste karikatega. 

Osalejatele on mängunooled korraldajate poolt tagatud. Mängida võib ka isiklike nooltega.

Osalustasu võistlusel osalemiseks kuni 05.03.2021 on 50 € + km võistkonna kohta. Alates 06.03.2021 on võistluste osalustasu 70 € + km. 

Eesti Firmaspordi Liidu liikmetele kehtib -10% allahindlus! 

Kõikidele Start IT Cupi aladele korraga registreerimine maksab 1250 € + KM (185 € soodustust võrreldes esimese registreerimisvooru hindadega). Osalustasu sisaldab ühe võistkonna osalust kõikidel võistkonnaaladel ning 5 inimese osalemist lauatennise turniiril.