Suvespartakiaad on traditsiooniliselt Eestimaa erinevates looduskaunites kohtades toimuv ettevõtetele ja organisatsioonidele mõeldud sportlik nädalavahetus, kus lisaks tavapärastele suvistele spordialadele on võimalik end koos oma kolleegidega proovile panna ka meelelahutuslikel aladel.
2021 aasta Suvespartakiaad toimub 11.06-13.06.2021 Kuressaares!
Alates 2005. aastast on mängudel oma delegatsioonidega osalenud üle kahesaja Eesti tubli ja sportliku ettevõtte ning organisatsiooni. Suvespartakiaadil on parim võimalus nautida suve heade inimeste seltsis ning samal ajal tegeleda millegi põnevaga. Üritus süstib inimestesse positiivsust, mida ettevõttesse edasi kanda!
Reede, 11. juuni 2021 | ||
10:00-22:00 | Sekretariaat avatud | rannaala vetelpääste maja |
12:00-13:30 | Linnarogain | start/finiš rannaalas |
12:00-19:00 | Disc-golf | Musumänniku disc-golfipark |
12:00-18:00 | Rannatennis | rannaala |
12:00-18:00 | Foot-golf | Saare golfikeskus |
14:00-18:00 | Mölkky | rannaala |
14:30-15:30 | Naisekandmine | rannaala |
17:00-19:00 | Kergejõustiku non-stop | Kuressaare linnastaadion |
19:00-19:30 | Viimase mehe teatejooks | Kuressaare linnastaadion |
21:00-22:00 | Mälumäng | Kuressaare lossihoov |
22:00-23:00 | Autasustamine | ? |
23:00-02:00 | Meeleolukas õhtune pidu | ? |
Laupäev, 12. juuni 2021 | ||
9:00-22:00 | Sekretariaat avatud | rannaala vetelpääste maja |
10:00-11:00 | Murdmaajooks | Kuressaare tervisepark |
10:00-19:00 | Disc-golf | Musumänniku disc-golfipark |
10:00-18:00 | Kiikingu eelvõistlus | rannaala |
10:00-18:00 | Foot-golf | Saare golfikeskus |
11:00-18:00 | Jalgpall | Kuressaare staadion |
11:00-18:00 | Ultimate-frisbee | rannaala murul |
11:00-18:00 | Rannavõrkpalli segaturniir | rannaala |
12:00-13:00 | Rulluisusprint | Kuressaare lennujaam |
13:00-14:30 | Grillimisvõistlus | rannaala |
14:00-18:00 | Crossfit | rannaala |
14:00-18:00 | Petanque | rannaala |
16:00-18:00 | Kanuuralli | rannaala |
18:00-18:30 | Murdmaasuusasprint | rannaala |
22:00-23:00 | Autasustamine | ? |
23:00-03:00 | Meeleolukas õhtune stiilipidu | ? |
Pühapäev, 13. juuni 2021 | ||
08:00-14:00 | Sekretariaat avatud | rannaala vetelpääste maja |
09:00-12:00 | Tennis | Kuressaare tenniseväljakud |
09:00-12:00 | Indiaca | rannaala võrkpalliväljakud |
10:00-12:00 | Rahvastepall | rannaala |
10:00-12:00 | Kiikingu finaalid | rannaala |
11:00-12:00 | SUP võidusõit | rannaala |
12:15-12:45 | Talvine teatejooks | rannaala |
13:00-14:00 | Köievedu | rannaala |
14:15-15:00 | Suvespartakiaad’21 koondautasustamine | rannaala |
Eesti Ettevõtete Suvemängud 2021
Aeg ja koht: 11.-13. juuni 2021, Kuressaares
Mängude üldtutvustus: Suvespartakiaad’21 on traditsiooniliselt Eestimaa erinevates looduskaunites kohtades toimuv ettevõtetele mõeldud sportlik nädalavahetus, kus lisaks tavapärastele suvistele spordialadele on võimalik end koos oma kolleegidega proovile panna ka meelelahutuslikel aladel. Alates 2005. aastast on mängudel oma delegatsioonidega osalenud üle saja Eesti tubli ja sportliku ettevõtte.
Võime garanteerida, et Suvespartakiaadil osalemise mõju ei lõppe koos järelpeoga ning positiivne energia ja emotsioon saadavad teid edasi ka tööl!
Kui vaid sõnadest jääb väheks, saad Suvespartakiaadi ametlikku filmi saab vaadata SIIT.
Ettevõtetele/võistkondadele on võistluskavas järgmised punkte toovad alad (..):
- …
Eesti Parima Rahvasportlase 2021. sarja aastaarvestuses punkte toovad Suvespartakiaad’21 alad leiad SIIT
Eesti Sportlikema Ettevõte 2021. sarja aastaarvestuses punkte toovad Suvespartakiaad’21 alad leiad SIIT
Ürituse läbiviimisel juhindutakse alade juhendidest ning Eesti Firmaspordi Liidu üldjuhendist.
Meeldivaid spordielamusi 2020. aastal!
Firmajuhtide mitmevõistlus
VÕISTLUSE KIRJELDUSFirmajuhtide mitmevõistluse arvestusse kuuluvad: mobiiliheide, mälumäng ning Kääriku järvejooks.
OSALEJAD
Firmajuhtide mitmevõistlusel saavad osaleda ettevõtte tippjuhid.
AJAKAVA
Mobiiliheide toimub reedel 14. augustil kell 12:00 – 14:00
Mälumäng toimub reede 14. augustil kell 19:30 – 20:30
Kääriku järvejooks toimub laupäeval 15. augustil kell 10:00 – 11:00
VÕISTLUSKLASSID
Mehed ja naised
INDIVIDUAALSE PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Individuaalne paremusjärjestus selgub kolme ala kohapunktide liitmisel, mis on eelnevalt ümberarvestatud kahte vanuseklassi – mehed ja naised. Osalevad kõik firmajuhid, kes on kaasateinud vähemalt ühe võistlusala.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Võistkondlikusse arvestusse lähevad 3 enim punkte toonud firmajuhti sõltumata võistlusklassist.
Kiiking
VÕISTLUSE KIRJELDUSKiiking on Eestis leiutatud ja edendatav spordiala, kus inimesel tuleb panna kiik järjest suureneva amplituudiga võnkuma. Eesmärgiks on teha võimalikult pikkade aistega ring ümber kiige võlli. Kiiking algab siis, kui jalad on kõrgemal kui pea – enne seda on tegemist tavakiikumisega.
Naised kiiguvad aisapikkusega 3,5m (eelringid) ja 3,5m (finaalid) ning mehed 4,5m (eelringid) ning 4,5m (finaalid) ning võistlus toimub Kääriku söökla esisel muruplatsil.
VÕISTLUSKLASSID
M, N, M40, N40
AJAKAVA
Reede, 14. august kell 15:00-19:00 Kiikingu koolitus, eelvoorud
Laupäev, 15. august kell 10:00-16:00 Kiikingu eelvoorud
Laupäev, 15. august kell 16:00-18:00 Kiikingu finaalvoorud
VÕISTLUSSÜSTEEM
Kvalifikatsioon kiigutakse aja peale, aeg läheb käima hetkest, mil võistleja kiigub esmakordselt läbi tugipostide vahelt ja aeg pannakse kinni hetkel, kui kiikuja on ületanud võlli ning seejärel kiikunud tugipostide vahelt läbi. Finaal kiigutakse järjestikku ületatud ringide arvu peale (sooritatud täisringide arv kiikingukiigel). Võitja on enim ühe katsega täisringe kiikunud kiikuja, iga finalist saab finaalis soovi korral kiikuda 3 katset. Eelringides ei ole katsete arv võistleja kohta piiratud. Finaali pääsevad iga võistlusklassi 8 parimat ning finaalides kiigutakse elavas järjekorras.
Võistlusel kasutatavad aisa pikkused:
Naised Mehed Kvalifikatsioon 3,5 meetrit 4,5 meetrit Finaal 3,5 meetrit 4,5 meetrit Tulemuse kirja saamiseks on vaja ületada võll, selle mitte ületamisel märgitakse tulemustesse DNF.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.
ÜLDNÕUDED
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
SportID esitleb: Kergejõustiku non-stop
VÕISTLUSE KIRJELDUSVõistlejatel tuleb läbida staadionil jooksudistants pikkusega 400 m, mille jooksul sooritatakse kuulitõuke ning kaugushüppe katse. Viimasel 100 meetril on võistlejatele takistuseks seatud tõkked (~67 cm, 6 tk).
AJAKAVA
11:00 Rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks
11:50 Võistluskoosolek
12:00 Stardid: N50, N40, N30, N
M50, M40, M30, M
INDIVIDUAALSE PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Paremusjärjestuse arvestamine toimub mitmevõistluse punktitabeli alusel (kaugus, kuul, 400 m), kusjuures 400 m jooksuajast lahutatakse 20 sekundit (selleks, et jooksuaeg oleks konkurentsivõimeline ja omaks võrreldavat kaalu teiste aladega). Kuulitõuke ning kaugushüppe katsete sooritamine on kohustuslik. Katse sooritamata jätmise eest saab võistleja disklahvi (DQ).
Starditakse 15 sek intervalliga elavas järjekorras.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.
ÜLDNÕUDED
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
Elisa esitleb: Mobiiliheide
VÕISTLUSKLASSIDMehed, naised.
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Mobiiltelefoni kaugusheide, kus igal võistlejal on üks katse.
VÕISTLUSVARUSTUS
Mobiiltelefonid mobiiliheiteks on korraldajate poolt! Kel soov enda telefonist lahti saada, võib visata ka isikliku telefoni 🙂
REKORD
Mehed: (2008) – 87,78m
Naised: (2015) – 52,80m
ÜLDNÕUDED
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
Yes Sport esitleb: Rammumees
VÕISTLUSKLASSIDM, M40
AJAKAVA
Reede 14. august kell 12:00 – 14:00 Eelvoorud
Laupäev 15. august kell 15:00 – 17:00 Finaalvoorud
VÕISTLUSSÜSTEEM
Eelvoorudes läbitakse kvalifikatsiooni katse, mille edukal läbimisel lubatakse osaleja finaalvoorudesse.
Võistlusele starditakse elavas järjekorras ning start on avatud kogu programmis märgitud aja.
Finaalvoorudes on igal osalejal on raja läbimisel lubatud 3 viga. Juhul kui 3 viga on täis saanud, läheb võistlejale kirja aeg ning ülesanne, millal tal vead täis said ning võistlust jätkata ei ole tal võimalik. Vigadeks loetakse raskuste maha libisemine, ülesande ebaõnnestumine jms.
Võrdsete finišiaegade korral saab määravaks ebaõnnestumiste arv. Kui osaleja ei soorita rajal olles kõiki ülesandeid ning soovib raja pooleli jätta ilma, et ta oleks teinud proovikatseid ülesande/harjutuse läbimiseks, läheb tal aeg kinni ning paremusjärjestuses on ta kehvemal kohal kui antud ülesannet sooritada proovinud võistleja.
Finaalvoorudes läbivad osalejad aja peale 5 ülesandega raja. Täpsed ülesannete kirjeldused ning nende läbimise juhendid avaldatakse 30 minutit enne võistluse algust võistluspaigas.
Iga võistleja paneb eelmise võistleja järgselt endale rajal ülesannetes atribuutika ise valmis. Viimase ülesande valmis paneku hetkest on tal 30 sekundit aega startimiseks.
VÕISTLUSVARUSTUS
Võistlejatel on soovitav kanda kindaid.
ÜLDNÕUDED
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
Yes Sport esitleb: CrossFit
AJAKAVAReede 14. august kell 12:00 – 14:00 Eelvoorud
Pühapäev 16. august kell 12:00 – 14:00 Finaalvoorud
VÕISTLUSKLASSID
N, N40
VÕISTLUSSÜSTEEM
Eelvoorudes läbitakse kvalifikatsiooni katse, mille edukal läbimisel lubatakse osaleja finaalvoorudesse.
Võistlusele starditakse elavas järjekorras ning start on avatud kogu programmis märgitud aja.
Finaalvoorudes on igal osalejal on raja läbimisel lubatud 3 viga. Juhul kui 3 viga on täis saanud, läheb võistlejale kirja aeg ning ülesanne, millal tal vead täis said ning võistlust jätkata ei ole tal võimalik. Vigadeks loetakse raskuste maha libisemine, ülesande ebaõnnestumine jms.
Võrdsete finišiaegade korral saab määravaks ebaõnnestumiste arv. Võrdsete finišiaegade korral saab määravaks ebaõnnestumiste arv. Kui osaleja ei soorita rajal olles kõiki ülesandeid ning soovib raja pooleli jätta ilma, et ta oleks teinud proovikatseid ülesande/harjutuse läbimiseks, läheb tal aeg kinni ning paremusjärjestuses on ta kehvemal kohal kui antud ülesannet sooritada proovinud võistleja.
Finaalvoorudes läbivad osalejad aja peale 5 ülesandega raja. Täpsed ülesannete kirjeldused ning nende läbimise juhendid avaldatakse 30 minutit enne võistluse algust võistluspaigas.
Iga võistleja paneb eelmise võistleja järgselt endale rajal ülesannetes atribuutika ise valmis. Viimase ülesande valmis paneku hetkest on tal 30 sekundit aega startimiseks.
VÕISTLUSVARUSTUS
Võistlejatel on soovitav kanda kindaid.
ÜLDNÕUDED
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
Autospirit Tartu esitleb: Autolükkamine
VÕISTLUSE KIRJELDUSAuto lükkamise eel- ja finaalvoorud toimuvad Kääriku Spordikeskuse hotelli juurde viival kurviga asfaltteel.
VÕISTLUSKLASSID
Mehed, naised.
VÕISTKONDADE KOOSSEIS
Võistkonda kuulub 4 võistlejat, segavõistkonnad ei ole lubatud.
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Eelvoorudest pääseb finaalvooru 10 parimat meeskonda ja 10 parimat naiskonda.
VÕISTLUSREEGLID
- Auto, mida lükatakse selgub võistlejatele kohapeal.
- Paremusjärjestuse aluseks on auto lükkamise kaugus 2 minuti jooksul ning maksimaalne lükkamise kaugus on 100 m. Stardis on auto esirattad stardijoone taga. Tulemust mõõdetakse esirataste järgi.
- Auto peab võistluslükkamise ajal kogu aeg edasi liikuma. Kui võistluskatsel auto edasiliikumine peatub annab kohtunik märguande, siis võistluskatse loetakse lõppenuks ja saavutatud tulemus läheb arvestamisele.
- Igal võistkonnal on üks võistluskatse. Proovikatseid ei ole.
ÜLDNÕUDED
Korraldajad tagavad võistlusraja nõuetekohase piiramise ning puhastamise. Märja asfaltkatte korral lükatakse võistlus edasi.
Võistluste ajal on lubatud kasutada erinevaid jalanõusid.
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
Ultimate Frisbee
VÕISTLUSE KIRJELDUSUltimate frisbee turniir mängitakse Kääriku kunstmuru kattega kahel väljakul.
Ultimate frisbee väljaku kummaski otsas on märgitud joon, mis moodustab kaks värava-ala (nagu Ameerika jalgpallis). Need on kaks punkti püüdmise ala. Võistkond saab punkti juhul kui võistkonna mängija püüab lendavataldriku värava-alas, kuhu nad ründasid.
Mängijad ei tohi joosta lendava taldrikuga. Kui püüad taldriku siis pead peatuma ja söötma seda teisele mängijale. Taldrikut visatakse mängijalt mängijale, üritades seda toimetada värava-alasse kuhu rünnatakse. Kui taldrik puudutab maad või toimub vahelt lõige teise tiimi poolt, siis taldriku valdus läheb üle vastastele (seda kutsutakse “turnover”iks, nagu Ameerika jalgpallis). Valdus läheb ka üle juhul kui mängija püüab taldriku väljaspool väljakut.
Kaitsev tiim üritab takistada ründava tiimi rünnakut neid peale võttes (nagu kaitse jalgpallis või korvpallis). Teooria on see, et ründava tiimi mängija ei taha visata oma mängijale, keda võetakse kaitses lähedalt. Kokkuvõtvalt ründav mängija peab püüdma vabaneda kaitsemängijast, et saada lendavat taldrikut, samal ajal kui kaitse teeb kõik selleks, et vahelt lõiget sooritada.
AJAKAVA
Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub esmaspäeval, 10. augustil kell 20:00.
Võistlusmängud algavad reedel, 14. augustil kell 13:00.
VÕISTKONNA KOOSTAMINE
Võistkonna suurus on kuni 10 mängijat. Korraga on platsil 7 mängijat, kellest 2 peavad olema naised.
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Täpne turniirisüsteem selgub esindajate koosolekuks.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.
ÜLDNÕUDED
Vead ja “Spirit of the Game”
Ultimate on “non-contact” mäng. Iga kontakt mängijate vahel võib olla viga. Ultimate on unikaalne, sest mängijad ise on kohtunikeks, isegi Maailma Meistrivõistluste tasemel, jälgides vastavat käitumisjuhendit, mida nimetatakse “Spirit of the Game”. Sellega vastutavad mängijad ausa mängu eest ise. Mängijad vastutavad ise selle eest, kas vastasmängija eksis või ei. Kõik probleemid lähendatakse mängijate vahel.
Mängu alustamine – iga punkti alustamine algab sellest, et mõlemad võistkonnad rivistuvad end väravajoonele vastastikuliselt. Kaitses olev võistkond viskab frisbee taldriku ründavale võistkonnale.
Skoor – iga kord kui ründav võistkond söödab kaitse värava-alasse ning ründav mängija saab taldriku korrektselt kätte, on võistkond saanud punkti. Mängu jätkatakse pärast igat punkti.
Frisbee taldriku liikumine – frisbee taldrikut võib sööta igas suunas, üle või mööda takistusest oma kaasmängijani. Mängija ei tohi frisbee taldrikuga jooksta. Frisbee söötmiseks on aega 10 sekundit. Kaitsja peab lugema sekundeid selgelt ja arusaadavalt. Kui viset pole sooritatud 10 sekundi jooksul, läheb frisbee taldriku viskamise õigus vastas võistkonnale.
Positsioonide vahetus – kui sööt ei jõua oma mängijani (kas on olnud vaheltlõige, piiridest väljas, blokk), siis koheselt kaitse muutub ründavaks pooleks.
Vahetused – mängijaid võib vahetada pärast igat punkti ja vigastuse korral.
Võistlustaldrikud on korraldajate poolt.
Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
NB! Võistlustel on kohustuslik kasutada sileda tallaga spordijalatseid või jalgpalli jalanõusid (madala korgiga kunstmuru jalanõu).
ÜLDNÕUDED
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
Autospirit Tartu esitleb: Discgolf
VÕISTLUSE KIRJELDUSVõistluse käigus läbitakse Kääriku suusastaadionil ning selle lähistel paiknev 5 korviga võistlusrada võimalikult väheste visetega. Võistluse eelselt on võimalik harjutada 0-rajal stardi- ja finišipaiga juures.
Discgolf on kolmandakas Discgolfi Karika etapiks 2020 aastal.
AJAKAVA
Võistlejatel on võimalik valida eelregistreerimisel mängimiseks endale sobilik stardiaeg kas reedel, 14. augustil kell 14:00 – 19:00 või laupäeval, 15. augustil kell 9:00 – 17:00. Ajaliselt peab arvestama ca 1 tunni mänguajaga.
VÕISTLUSKLASSID
M, N, M40, N40
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Rajale starditakse lähtudes eelregistreerimisel kirjapandud stardiaegadest 3-5 kaupa (minimaalselt 2 erinevast ettevõttest). Selleks, et anda teada soovitud võistlusajast, palume leida võistlemiseks sobiv vaba aeg SIIT ja kirjutada oma ajalisest soovist e-postile sekretariaat@firmasport.ee
Igas vahetuses lepitakse kokku, kes märgib tulemused skoorkaardile. Võistluse lõppedes arvutatakse kokku enda visete arv. Võistlusraja läbimise järgselt esitatakse skoorikaart discgolfivõistluse peakorraldajale ning tulemuste märkija allkirjastab ka lehe.
Esimeselt rajalt alustatakse skoorkaardile kantud nimede järjekorras. Igalt järgmiselt rajalt alustatakse eelmise raja tulemuste põhjal – parim alustab.
Võistlusrajal viskab alati esimesena võistleja, kelle ketas on korvist kaugeim võrreldes teiste võistlejatega (vajadusel teeb mitu viset järjest).
Iga võistleja saab mängida ainult 1 korra.
Peale 5 korvi läbimist visatakse ka üks vise harjutuskorvi ehk 0-korvi (CTP), kus mõõdetakse ketta kaugus korvist ning juhul kui võistlejatel on võrdsed tulemused lõpptabelis, saab määravaks CTP tulemus.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Võistkondlikusse arvestusse lähevad 5 enim punkte toonud võistlejat sõltumata vanuseklassist.
AUTASUSTAMINE
Discgolfi Karika parimaid autasustatakse kolme etapi kokkuvõttes Suvespartakiaad’20 raames.
ÜLDNÕUDED
Võistlusvarustust on võimalik kohapeal tasuta laenutada. Ketta kaotuse korral tuleb võistlejal tasuda kaotatud ketta eest 15 EUR.
Mängida võib ka isiklike ketastega.
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
Tänavakorvpall 3x3
VÕISTLUSE KIRJELDUSTänavakorvpalli 3×3 turniir mängitakse Kääriku spordikeskuse neljal tänavakorvpalliväljakul.
AJAKAVA
Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub esmaspäeval, 10. augustil kell 20:00.
Tänavakorvpall turniir algab reedel, 14. augustil kell 14:00.
VÕISTKOND
Võistkonnad võivad olla 3–5-liikmelised, segavõistkonnad on lubatud. Korraga peab väljakul olema 3 inimest.
VÕISTLUSSÜSTEEM
Täpne turniirisüsteem selgub ürituse eelselt mandaadi lõppedes. Mänguaeg on 8 minutit, jooksev (v.a. viimane minut).
VÕISTLUSREEGLID
- Mängu ja alustatakse 6,25 m joone tagant, kusjuures palli rünnaku alustamiseks annab vastasvõistkond.
- Palli vaheltlõike puhul tuleb rünnakut alustada 6,25 m joone tagant. Juhul, kui kohe peale vaheltlõiget saavutati korv, siis seda korvi ei loeta ja rünnakuõigus läheb vastasvõistkonnale.
- Pärast resultatiivset rünnakut toimub ründava võistkonna vahetus. Kaitses olnud võistkond peab palli korvi alt toimetama 6,25m joone taha ning ründes olnud võistkond võib alustada kaitsemänguga alates sellest hetkest, kui kaitses olnud võistkond omab palli üle kontrolli.
- Mängus antakse 1 vabavise juhul, kui vastasvõistkonnal on täis 5 vea limiit.
- Kui viga tehti viskel 6,25 m joone tagant, saab viskaja õiguse 2-le vabaviskele.
- Pärast resultatiivset vabaviset saab palli vastasvõistkond.
- Kui mängijale tehakse viskel viga ja vise oli resultatiivne, siis vabaviset lisaks ei anta (ründaja vahetus).
- Kohtunikul on õigus fikseerida ebasportlikke vigu (1 vabavise + külje aut) või eemaldada mängija ebasportliku käitumise eest mängust, mis toob automaatselt kaasa eemaldamise turniiri lõpuni.
- Võistkonna 8. vea korral eemaldatakse mängust esimene mängija, 10. vea korral teine mängija ja 12. vea korral kolmas mängija. Eemaldatavad mängijad võib võistkond ise nimetada nende mängijate hulgast, kes vea fikseerimise hetkel olid väljakul.
- Mängu viimase 3 minuti ajal võib ründav võistkond palli hallata 30 sekundi jooksul.
- 3 sekundi määrust ei fikseerita.
- Iga mängus toimuv “pooleks pall” antakse kaitsvale võistkonnale.
- Mängu võidab võistkond, kes juhib mänguaja lõppedes.
- Kui mänguaja lõppedes on mänguseis viigiline, siis loositakse pall ja võidab esimesena korvi saavutanud võistkond.
- Mängu venitamine (mitteaktiivne mäng) on keelatud.
- Iga resultatiivne vise annab ühe punkti, 6,25 m joone tagant saavutatud korv kaks punkti. Iga resultatiivne vabavise annab ühe punkti.
- Igal võistkonnal on õigus ühele 30 sekundilisele vaheajale.
- Mängijate vahetusi on võimalik teostada kõigil juhtudel, kui “pall on surnud”.
- Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
- Naismängija korv annab lisapunkti (1 punkt = 2 punkti naisel, 2 punkti = 3 punkti naisel, vabavise 1 punkt = 2 punkti naisel)
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond.
VÕISTLUSVARUSTUS
- Võistluspallid tagavad korraldajad.
- Soovitatav on kaasa võtta kaks eri värvi võistlussärki. Kui mõlemal võistkonnal on kaasas sama värvi võistlussärk, siis mängitakse „särgid vs kehad“
Seinamäe 100
VÕISTLUSE KIRJELDUSVõistlus toimub Seinamäe sööstlaskumise nõlval distantsil pikkusega 100m (kõrguste vahe 43m).
VÕISTLUSSÜSTEEM
Võistluse start on avatud 1 tund. Starditakse 2 kaupa elavas järjekorras 30 sekundilise intervalliga.
ÜLDNÕUDED
Jalanõude valik on vaba. Korraldajad ei soovita joosta paljajalu ning soovitav on kasutada kindaid.
Korraldajad tagavad jooksuraja nõuetekohase tähistuse ning niitmise. Finišeerinud võistlejad peavad nõlvast alla tulema selleks ettenähtud rajal võistlejaid mitte segades.
Soojendus toimub väljaspool võistlusrada ning –aega.
RAJAREKORD
Mehed: (2015) – 31,39 sek
Naised: 43,08 sek
Postimees esitleb: Mälumäng
VÕISTLUSE KIRJELDUSEsimese vooru teema on JUUBEL ning teise ploki teemaks on EESTI RAHVASPORT.
Suvespartakiaad’20 raames toimuv mälumäng on teiseks Mälumängu Karika etapiks 2020 aastal.
VÕISTKONNA KOOSTAMINE
Võistkonnad on 4-liikmelised, väiksemad/suuremad võistkonnad ei ole lubatud.
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Mälumäng mängitakse kahes voorus: 10 küsimust I voorus ning 10 küsimust II voorus. Iga õigesti vastatud küsimus annab 1 punkti. Poolikuid punkte ei jagata. II vooru järgselt esitatakse 1 lisaküsimus, mille vastuseid arvestatakse vajadusel üldparemusjärjestuses kohtade jagamisel.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Võistkondlikusse arvestusse toob punkte kõrgeima koha saanud võistkond, teised punkte kinni ei hoia.
AUTASUSTAMINE
Mälumängu Karika parimaid autasustatakse kahe etapi kokkuvõttes Suvespartakiaad’20 raames
ÜLDNÕUDED
Tehniliste abivahendite ja võistkonnaväliste isikute abi kasutamine on keelatud.
Küsimused esitatakse ekraanil ning loetakse ka mängu juhi poolt ette.
Kääriku järve jooks
VÕISTLUSE KIRJELDUSVõistlejatel tuleb läbida 3 kilomeetri pikkune jooksu rada ümber Kääriku järve.
AJAKAVA
9:00 Rada on tähistatud ja avatud tutvumiseks ning soojenduseks
9:50 Võistluskoosolek
10:00 Stardid
M N
M30 N30
M40 N40
M50 N50
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Rajale starditakse 15 sekundilise intervalliga ning mees- ja naisvõistlejad stardivad paralleelselt.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 10 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.
Iga osaleja toob Suvespartakiaad’20 koondarvestuses ettevõttele täiendava ühe kohapunkti.
SUP'i kross
VÕISTLUSE KIRJELDUSSUP ehk Stand Up Paddle Board on uuemaaja üks moodsamaid laua sporte. SUP ehk aerulaud ei nõua pikka harjutamist erinevalt purje- või lohesurfist. Osalejad läbivad Kääriku järvel poidega tähistatud 250m võistlusraja.
VÕISTLUSKLASSID
Mehed, Naised
AJAKAVA
Start on avatud 3 tundi.
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Rajale starditakse 3 kaupa. Võistlejatel tuleb SUP lauaga võimalikult kiirelt läbida võistlusrada. Rajale starditakse elavas järjekorras, kuid eesõigus rajale minekuks on eelregistreerunud võistlejatel.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 3 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist.
ÜLDNÕUDED
Võistlusvahendid, sh päästevesti tagavad korraldajad. Isiklike SUP laudade kasutamine võistlusel ei ole lubatud. Päästevestide kasutamine on kohustuslik kogu võistluse vältel. Vetelpääste tagab osalejate ohutuse kogu võistluse vältel.
Tennis
VÕISTLUSE KIRJELDUSTennise üksikmängud mängitakse Kääriku Spordikeskuse neljal Tennis-Force kattega (savi-liiv analoog) väljakul.
VANUSEKLASSID
M, N, M40, N40
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Täpne turniirisüsteem selgub mandaadi lõppedes.
Mängitakse ametlike tennise üksikmängu reeglite järgi.
Kohtunikke mängudel ei ole, mängijad peavad omavahel kokku leppima vaidlusaluste situatsioonide korral, kes sai punkti või panema mängu uue palli. Kui vaidlusi pole võimalik omavahel lahendada, tuleb appi kutsuda turniiri peakohtunik, kes otsustab, kuidas jätkatakse.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte kuni 3 parimat mängijat, teised punkte kinni ei hoia.
ÜLDNÕUDED
Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
Võistluspallid on korraldajate poolt. Võistlusreketid peavad võistlejatel endal kaasas olema.
Jazz Pesulad esitleb: Rannavõrkpall
VÕISTLUSE KIRJELDUSKäärikul peetakse rannavõrkpalli segaturniiri 3 rannaväljakul.
AJAKAVA
Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub esmaspäeval, 10. augustil kell 20:00
Segaturniir algab laupäeval, 15. augustil kell 11:00.
VÕISTKONNA KOOSTAMINE
Võistkonna suuruseks on kuni 6 mängijat, kellest korraga on väljakul 4 mängijat (2 nais- ja 2 meesvõistlejat). Võistlema lubatakse minimaalselt iga ettevõtte üks võistkond, võimalusel kõik võistkonnad.
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Täpne võistluse süsteem ning kohtumiste punktiarvestus selgub esindajate koosolekuks.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim segavõistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.
ÜLDNÕUDED
Mängitakse rannavõrkpalli 2020 hooaja kohandatud reeglite järgi. Segaturniiril on võrgu kõrguseks 243cm. Väljaku suurus 16x8m. Keelatud on hanitamine ja palli „ülemängimine“ ülalt sööduga. Mängijatel on lubatud kasutada ühe mängu käigus ühte time-out’i kestusega 20sek.
Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
Kõigis süsteemi ja reegleid puudutavates küsimustes pöörduda võistkonna kaptenil vahetult enne mängu algust kohtuniku poole. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata.
Võistluspallid on korraldajate poolt.
Postimees esitleb: Mölkky
VÕISTLUSE KIRJELDUSMölkky on lihtne seltskondlik kurnide täpsusviskemäng. Kurnide asetamine võistlusmängudeks: Kurnid asetatakse kindla järjestuse järgi punti 3 – 4 m kaugusele viske joonest.
Kurnide järjestus:
AJAKAVA
10:30-10:45 Mandaat (kohustuslik kõikidele osalejatele)
10:45-11:00 Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine
11:00-16:00 Mölkky turniir
OSALEJAD
Iga 10 Suvespartakiaadil osaleja kohta saab ettevõte välja panna 1 võistkonna (nt 2-10 osalejat – 1 võistkond, 11-20 osalejat – 2 võistkonda jne).
VÕISTKONDADE KOOSTAMINE
Võistlus toimub 2 liikmeliste segapaaride vahel.
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Turniiri süsteem selgub mandaadi järgselt lähtudes registreerunud võistkondade arvust. Mängu käigus tuleb visetega koguda täpselt 50 punkti. Kui punktisumma läheb lõhki, siis mängija kukub tagasi 25 punkti peale. Kui võistkond viskab järjest kolm korda kurnidest mööda, siis kukub võistkond mängust välja (märgitakse tabelisse kaotus). Kui maha kukub üks kurn, siis viske punktisumma võrdub kurni numbriga. Kui kukub rohkem kui 1 kurn, siis viske punktisumma on võrdne kukkunud kurnide arvuga. Kurni ei loeta kukutatuks, kui see toetab natukenegi vastu teist kurni või Mölkkyt. Pärast viskamist kukkunud kurnid tõstetakse üles täpselt kukkumise kohas tipu poole. Turniiril kehtib ka ajalimiit maksimaalse mängu aja kohta, mis selgub mandaadi lõppedes. Kui aeg saab otsa, siis võidab võistkond, kes on lähemal 50 punkti kogumisele.
Kurnide viskamisel on ka ajaline piirang – 30sek
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga ettevõtte parim võistkond, teised punkte kinni ei hoia.
ÜLDNÕUDED
Võistkondadel peab kaasas olema oma mölkky varustus.
Maastikurattasõit
VÕISTLUSE KIRJELDUSMaastikurattasõidus tuleb osalejatel läbida ca 14 kilomeetrine distants Kekkose rajal. Rajale starditakse iga 30 sekundi tagant.
AJAKAVA
12:50 Võistluskoosolek
13:00 Stardid:
M
M30
M40
M50
N
N30
N40
N50
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toovad punkte kuni 5 parimate kohapunktidega võistlejat sõltumata nende võistlusklassist. Kui võistkondade punktide summa on võrdne saab määravaks, kellel on rohkem kõrgemaid kohapunkte.
Iga osaleja toob Suvespartakiaad’20 koondarvestuses ettevõttele täiendava ühe kohapunkti.
VÕISTLUSVARUSTUS
Võistlejal peab kaasas olema enda rattas võistlemiseks. Kohustuslik kanda kiivrit.
A. Le Coq esitleb: Grillimisvõistlus
VÕISTKONNA KOOSTAMINEVõistlus toimub 3-liikmeliste ettevõtete esindusvõistkondade vahel. Osalema pääseb maksimaalselt 20 esimesena registreerunud võistkonda.
AJAKAVA
Alates 9:00 Võistluskoosolek, grilliha väljastamine osalejatele – Kääriku söökla
14:30 Ettevalmistused grillimiseks
15:00 Grillimise algus ja grillide süütamine
alates 16:00 Hindamine
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Grillimisvõistluse reegel on, et küpsetatakse grillimise meetodil. Iga võistkond võistleb enda kaasavõetud söegrillil või söevannil. Kõik võistlemiseks vajalikud vahendid, tarvikud, tööpinnad on iga võistkonnal vabal valikul ning korraldusel. Korraldajad tagavad igale võistkonnale:
- 1 kg maitsestamata sealiha, millest esitatakse kohtunikele vähemalt 200g grill-liha (liha väljastamine kell 9:00-10:00)
Liha maitsestamisel võib kasutada vabalt valitud marinaade, mop-kastmeid või maitseaineid. Võistlusroa küpsetamise protsessis ja serveerimisel on keelatud kasutada fooliumit või muid küpsetusnõusid.
Alates kell 16.00-st hakkavad osalevad võistkonnad valmistatud grilli serveerima. Igale võistkonnale antakse kindel aeg, mil on nende kord oma grill-liha serveerida.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Võisteldakse liha grillimises. Hinnatakse liha välimust, liha valmidust / pehmust ja liha maitset. Iga ettevõtte esindusvõistkond peab hindamiseks ette valmistama võistlustöö vähemalt 200g grill-liha ja selle serveerima soovitud kujul.
Võistlustööde hindamine toimub ettevõtetel vastavalt kohapeal esitatud ajakavale. Kõik võistkonnad peavad tooma nende poolt valmistatud võistlusroad kohtunike lauale.
TÄIENDAV AUTASUSTAMINE
Lisaks esikolmikule antakse välja järgmised auhinnad: „Parim Grillbande“, „Glamuurseim garneering“ ning „Särtsakaim grill“.
365JP esitleb: Viimase mehe teatejooks
Võistluse kirjeldusIga võistkonna liige läbib Kääriku Spordikeskuse kergejõustikustaadionil 200m pikkuse võistlusmaa. Rajale starditakse ühisstardist ning 1 km pikkuse võistlusmaa läbimise järel (kõik 5 liiget on jooksnud 200m), hakkab iga 200m järel kõige aeglasem võistkond välja langema. Võistlus kestab kuni võitja selgumiseni. Ringiga liidrile kaotav võistkond langeb välja.
Ajakava
18:30 Mandaat ning rada on tähistatud ning avatud tutvumiseks ning soojenduseks
18:50 Võistluskoosolek
19:00 Teatejooksu ühisstart
Võistkonna koostamine
Võistkonna toimub 5 liikmeliste võistkondade vahel. Igas võistkonnas peab olema vähemalt 2 naisvõistlejat.
Iga 20 Suvespartakiaadil osaleja kohta saab ettevõte välja panna 1 võistkonna (nt 3-20 osalejat – 1 võistkond, 21-40 osalejat – 2 võistkonda jne).
Võistkondliku paremusjärjestuse määramine
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.
Üldnõuded
Võistluseks kasutatakse erinumbreid, mis väljastatakse ürituse mandaadist staadionil.
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
A. Le Coq esitleb: Kastipanemine
VÕISTLUSE KIRJELDUSVõistlus toimub Kääriku Spordikeskuse palliväljakutel. Korraga laotakse kuni 2 kastitorni.
Suvespartakiaad’20 raames toimuv kastipanemine on Kastipanemise Karika teiseks etapiks 2020 aastal.
VÕISTKONNA KOOSTAMINE
Segapaarid.
VÕISTLUSSÜSTEEM
Võistlejad püüavad laduda tühjades õllekastidest aja peale maksimaalselt kõrge torni.
Võistluspaaridel on aega 2 minutit.
VÕISTLUSREEGLID
Uue kasti lisamiseks tõstab üks võistleja ülejäänud torni ülesse ning asetab seejärel lisatud õllekasti peale maha tagasi.
Kaste lisaks tõstval võistlejal on keelatud kastitorni puudutamine.
AUTASUSTAMINE
Kastipanemise Karika parimaid autasustatakse kahe etapi kokkuvõttes Suvespartakiaad’20 raames.
ÜLDNÕUDED
Võistluspaaridel on kiivri kandmine kohustuslik. Kiivrid antakse kasutamiseks korraldajate poolt.
Soovituslik kõigil osalejatel kaasa võtta kindad, et vältida haiguste levikut kontaktpindade kaudu. Kohapeal on olemas ka desinfitseerimisvahendid.
Rogain
VÕISTLUSE KIRJELDUSRogain toimub Käärikul algusega Kekkose sauna juurest Kääriku järve lähedalt.
Rogain on kolmandaks ning ühtlasi viimaseks Rogaini Karika etapiks 2020 aastal.
AJAKAVA
9:30 Garantiinialasse sissepääs avatud
9:55 Garantiinialasse sissepääs suletakse
9:55 Võistluskoosolek garantiinialas
10:00 Meesvõistlejate stardid Naisvõistlejate stardid
M stardid N stardid
M30 stardid N30 stardid
M40 stardid N40 stardid
M50 stardid N50 stardid
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Võistlejad stardivad rajale 20 sekundilise intervalliga elavas järjekorras (PS! ühe ja sama ettevõtte võistlejatel ei ole lubatud järjest startida!) ning rajakaart (A4, mõõtkava 1:10000) antakse võistlejale stardi järgselt.
Orienteerumine toimub valikorienteerumise põhimõttel ning iga osaleja planeerib endale ise täpse liikumistrajektoori.
Võistlus toimub SI märkesüsteemi abil.
Iga võistleja vastutab oma SI pulga nullimise eest võistluse stardialas ja selle eest, et tulemus saaks finišis SI pulgalt maha loetud.
Rajal on ka üks kohustuslik punkt – selle mitte läbimisel või valel ajal läbimisel lisatakse osaleja ajale 5 minutit trahvi.
INDIVIDUAALSE PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Võidab võistleja, kes kogub võistlusrajal kõige rohkem punkte. Võrdsete punktide korral saab määravaks finišeerimise aeg. Kokku on võistlusalale paigutatud 15 kontrollpunkti, millest 5 kontrollpunkti on väärtusega 1 punkt (kontrollpunktid 11-15), 5 kontrollpunkti väärtusega 2 punkti (kontrollpunktid 21-25) ning 5 kontrollpunkti väärtusega 3 punkti (kontrollpunktid 31-35). Maksimaalselt on võimalik koguda 30 punkti. Arvesse lähevad kõikide võistlejate tulemused, kes on läbinud vähemalt 1 kontrollpunkti. Võrdse arvu kontrollpunktide puhul lähevad arvesse ajad.
Võistlusraja läbimiseks on võistlejal aega 30 minutit enda stardi hetkest, selle ületamisel vähendatakse võistleja tulemust iga hilinetud minuti järel 1 punkti võrra (NT: stardiaeg 13:00, finišis 13:30,05 = – 1 punkt).
Rajal on ka üks kohustuslik punkt – selle mitte läbimisel või valel ajal läbimisel lisatakse osaleja ajale 5 minutit trahvi.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Võistkondlikusse arvestusse lähevad kuni 10 enim punkte toonud võistlejat sõltumata võistlusklassist.
AUTASUSTAMINE
Rogaini Karika parimaid autasustatakse kolme etapi kokkuvõttes Suvespartakiaad’20 raames.
ÜLDNÕUDED
Soovitav on kasutada mitte-libiseva tallaga jalanõusid. Võistlusalal paiknevad kontrollpunktid ei ole peidetud ning asetsevad lihtsalt nähtavates raja kohtades.Ausa võistluse huvides palume koosjooksmist vältida! Mobiiltelefonide kasutamine on garantiinialas keelatud.
Juhul kui kohtunikud tuvastavad võistleja ebaausa käitumise tühistatakse kogu ettevõtte võistlejate rogaini tulemused.
Selleks, et ajalimiiti jõudmist rajal paremini planeerida soovitame kasutada spordikella.
Soovi korral võib kasutada ka oma SI pulka.
Postimees esitleb: Tänavahoki
VÕISTLUSE KIRJELDUSTänavahoki turniir mängitakse Kääriku Spordikeskuse korvpalliväljaku 2 võistlusväljakul.
AJAKAVA
Võistkondade turniiritabelisse loosimine toimub esmaspäeval, 10. augustil kell 20:00
Tänavahoki turniir algab pühapäeval, 16. augustil kell 10:30.
VÕISTKONNA MOODUSTAMINE
Võistkonnad võivad olla 3-8 liikmelised. Korraga peab väljakul olema 3 inimest, ning väljakul peab alati olema vähemalt 1 naismängija.
VÕISTLUSSÜSTEEM
Täpne turniirisüsteem selgub ürituse eelselt mandaadi lõppedes. Mänguaeg on 2×5 minutit.
VÕISTLUSREEGLID
- Turniiril kasutatakse väikeseid väravaid.
- Mängitakse ilma väravavahtideta.
- Värava ees on märgitud ala, kuhu sisse ei tohi astuda ei kaitsjad ega ründajad.
- Soojendus toimub väljaspool mänguala ning –aega.
- Viigilise tulemuse korral mängitakse lisaaeg 1 minut ning seejärel viigilise tulemuse korral toimuvad täpsusvisked tühja väravasse, märgitud kohast. Kolm viset igal võistkonnal. Kui ka seejärel on tulemus võrdne jätkuvad visked esimese eksimuseni.
ÜLDNÕUDED
Võistlejatel peavad endal olema saalihoki kepid. Võistluspallid tagavad korraldajad.
Jazz Pesulad esitleb: Kanuuralli
VÕISTLUSE KIRJELDUSKanuuralli stardi- ja finišipaik on Kekkose sauna rannaalal ning võisteldakse 500m võistlusraja läbimises kiiruse peale.
VÕISTKONNA KOOSTAMINE
Võistkonnad on 3 liikmelised ning iga võistkonna koosseisus peab olema vähemalt 1 naisvõistleja.
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Korraga pääseb rajale kuni 4 võistkonda.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.
ÜLDNÕUDED
Kanuud, mõlad ning päästevestid tagavad korraldajad. Kohapeal on G4S vetelpääste. Päästevesti kandmine on kohustuslik kogu võistluse vältel.
Köievedu
VÕISTKONNA KOOSTAMINEKöieveole saavad registreeruda ettevõtete 6-liikmelised esindusvõistkonnad, mille koosseisus peab olema vähemalt 2 naisvõistlejat.
AJAKAVA
12:30-12:45 Mandaat (Kohustuslik kõikidele võistkondade esindajatele)
12:45-12:55 Loosimine, turniiritabeli koostamine, võistlussüsteemi täpsustamine
13:00 Võistluse algus
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Täpne turniirisüsteem selgub registreerimise lõppedes. Eelvoorudes toimub võistlus ühe tõmbe võiduni, alates poolfinaalidest selgub võitja süsteemis kolmest parem ehk kahe tõmbe võiduni.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.
ÜLDNÕUDED
Köie enda või oma jäsemete ümber sidumine on keelatud. Eesasuvat kätt köiel tõmbe ajal vahetada ei tohi. Tõmbe ajal köit lapata ei tohi.
NB! Võistlustel ei ole lubatud kasutada jalanõusid.
Teateujumine
VÕISTLUSE KIRJELDUSIgal võistkonnaliikmel tuleb läbida teatevõistluses 50m pikkune distants.
AJAKAVA
13:50 Võistluskoosolek
14:00 Teateujumise stardid
VÕISTLUSE SÜSTEEM
Korraga stardib kuni 5 võistkonda. Starditakse kaldalt.
VÕISTKONNA KOOSTAMINE
Võistlus toimub 5 liikmeliste võistkondade vahel. Igas võistkonnas peab olema vähemalt 1 naisvõistleja.
VÕISTKONDLIKU PAREMUSJÄRJESTUSE MÄÄRAMINE
Ettevõtete vahelises arvestuses toob punkte iga osaleva ettevõtte parim võistkond, teised sama ettevõtte võistkonnad punkte kinni ei hoia.
2021 aasta ajakava, alade juhendid ja registreerimise info uueneb kodulehel hiljemalt 2020 novembri lõpuks!
Ettevõtte registreerimiseks Suvespartakiaadile tuleb ära teha kaks sammu:
SAMM 1:
Kõigepealt anna oma ettevõtte tulekust teada, täites selleks registreerimisvorm.
SAMM 2:
Et me teaksime, kes millisel alal osaleb, tuleb ettevõtte esindajal täita nimeline registreerimistabel ning saata see hiljemalt 4. juuniks kell 15.00 e-postile sekretariaat@firmasport.ee
Discgolfi võistlusel osalemiseks tuleb ka stardiaeg registreerida. Selleks leia tabelist sobilik vaba aeg ja kirjuta oma soovist e-postile sekretariaat@firmasport.ee.
Suvespartakiaadi registreeritud osavõtjate asendamine on võimalik kuni 8. juunini kella 17.00-ni ning sellest tuleb teada anda esimesel võimalusel e-postile: sekretariaat@firmasport.ee.
Lõplik aladele registreerumine lõppeb alale eelneval õhtul kell 20.00.
Kõikidest muudatustest palume teavitada korraldajaid enne üritust, kirjutades e-postile sekretariaat@firmasport.ee ning ürituse ajal staabis.
SAMM 3 (neile, kes soovivad majutust ja toitlustust meie kaudu):
Majutuse ning toitlustuse asjus on võimalik ettevõtte esindajal tellida vastavad teenused Eesti Firmaspordi Liidu kaudu.
Majutuse tellimiseks tuleb kontakteeruda kirjutades e-postile sekretariaat@firmasport.ee.
Toitlustuse tellimiseks tuleb täita vastav tabel, mille leiad toitlustuse alt.
Osalustasud ja paketid: Võistluspakett osaleja kohta, mis sisaldab kõiki võistlusi ning meelelahutusprogrammi, maksab:
I voor: 55 EUR – kuni 11.05.2021
II voor: 65 EUR – alates 12.05.2021 – 31.05.2021
III voor: 75 EUR – alates 01.06.2021 – 10.06.2021
Hindadele lisandub käibemaks (20%)!
Osavõtjate registreerimisel tuleb tasuda ettemaks vastavalt esitatud arvele.
Kõikidele ettevõtetele, kes registreerivad esimesel korral vähemalt 25-liikmelise delegatsiooni, kehtib kuni registreerimisperioodi lõpuni uute osalejate lisamisel sama hind, mis esmasel registreerimisel.
Eesti Firmaspordi Liidu liikmetele kehtib soodushind -10%
Suvespartakiaadile on end kirja juba pannud:
Saaremaa SPA hotell Meri ja Rüütli
150 x TWIN tuba – 65€/ööpäev – hinnas sisaldub hommikusöök ning SPA keskuse ja jõusaali kasutus.
Grand Rose SPA hotell
35 x Standard kaheinimese tuba, hinnaga 95€/ ööpäev
8 x De`Luxe tuba, hinnaga 125€/ ööpäev
2 x Sviit, hinnaga 155€/ööpäev
5 x Peretuba, hinnaga 170€/ ööpäev
Toa hinnas sisaldub hommikusöök, parkimine ning SPA keskuse kasutamine
Johan SPA hotell
22 x Standard tuba – 80€/ööpäev
21 x Superior tuba – 95€/ööpäev
Arabella hotell
6 x Ühene tuba hinnaga 36 eurot/öö (koos hommikusöögiga).
33 x Kahest tuba hinnaga 55 eurot/öö (koos hommikusöögiga).
6 x Kolmest tuba hinnaga 63 eurot/öö (koos hommikusöögiga).
Buffee toitlustuse hind inimese kohta on 15€ nii lõuna kui õhtusöögi puhul.
Toitlustamine toimub hotell Rüütli esimese korruse restoranis. Kõikidele osalejatele antakse ürituse eelselt toidutalongid, mille alusel saavad nad restorani buffeest endale süüa võtta.
Toitlustuse ajad:
Suvespartakiaad’20
Suvespartakiaad’20 Üldarvestus.
Suvespartakiaad’20 Firmajuhtide mitmevõistlus
Suvespartakiaad’20 Kastipanemine
Suvespartakiaad’20_Teateujumine.
Suvespartakiaad’20 – Viimase mehe teatejooks
Suvespartakiaad’20_SUP’i kross
Suvespartakiaad’20_Rannavõrkpall
Suvespartakiaad’20_Maastikurattasõit
Suvespartakiaad’20_Kääriku järvejooks
Suvespartakiaad’20_Autolükkamine
Suvespartakiaad’20_Seinamäe 100
Suvespartakiaad’20_Ultimate frisbee
Suvespartakiaad’20_Kergejõustiku non-stop
Suvespartakiaad’20_Mobiiliheide
Suvespartakiaad’19
Suvespartakiaad’19 Üldarvestus.
Suvespartakiaad’19__Rammumees ja rammunaine
Suvespartakiaad’19_Rannatennis
Suvespartakiaad’19_Tõukerattasprint
Suvespartakiaad’19_Kõhuka võistlus
Suvespartakiaad’19_Maastikurattasõit
Suvespartakiaad’19_Rannajalgpall
Suvespartakiaad’19_Ultimate frisbee
Suvespartakiaad’19_Grillimisvõistlus
Suvespartakiaad’19_Firmajuhtide mitmevõistlus
Suvespartakiaad’19_Promenaadijooks
Suvespartakiaad’19_Linnarogain
Suvespartakiaad’19_Rannavõrkpall
Suvespartakiaad’19_Kergejõustiku non-stop
Suvespartakiaad’18
Suvespartakiaad 2018 üldarvestus
Suvespartakiaad’17
Suvespartakiaad 2017 üldarvestus
Suvespartakiaad’16
2021 aasta ajakava, alade juhendid ja registreerimise info uueneb kodulehel hiljemalt 2020 novembri lõpuks!