IT-Autoorienteerumine Tallinn 07.04.2020 – Lükkub edasi!

Autoorienteerumine toimub Tallinna piirkonnas 07.04.2020. Täpsem kogunemispaik on täpsustamisel. Seoses eriolukorraga riigis on üritus määramata ajaks edasi lükatud!

16.00 – kogunemise algus

16.30 – mandaat

17.00 – võistluse algus

20.00 – orienteeruv lõpp

Osaleda saavad 2-5-liikmelised IT-ettevõtete või ettevõtte IT-töötajate võistkonnad

Naisvõistlejat ei pea tingimata võistkonna koosseisus olema.

Üritusel juba osalevad võistkonnad:

        

     

 

       

  1. Üldinfo

1.1. Võistlus algab kõigile samaaegselt.
1.1.1. Kõik võistkonnad peavad kohal olema hiljemalt 30 minutit enne võistluse algust, et veenduda seadmete ja rakenduse funktsioneerimises ning saada kätte kogu võistluseks vajalik informatsioon.
1.1.2. Kogunemine algab 1 tund enne võsitluse algust.
1.1.3. Võistluse käigus läbitakse vastavalt ette nähtud ajale nii palju sihtkohti kui jõutakse.

1.2. Sihtkohtade info/vihjed on kuvatud võistlusrakenduses, väljaprinditud piltide/kaardi kujul või Võistlusmängude kodulehel.
1.2.1. Sihtkohti on kokku 40-60.
1.2.2. Läbitav kilometraaž on orienteeruvalt 80-130 km. See varieerub loomulikult ka võistkonniti vastavalt valitud sihtkohtadele ja sõidusuunale.
1.2.3. Sihtkohtade läbimiseks on aega 2,5 tundi, s.h kontrollaeg 30 minutit vähem.
1.2.4. Sihtkohtades tuleb teha pilt võistkonnast ning pildil peavad olema nähtavad kõik võistkonnaliikmed, v.a pilti teinud võistkonnaliige. Pildistamiseks ei pea tingimata autost väljuma, kuid pildilt peab olema võimalik välja lugeda, et see on tehtud õiges sihtkohas.

1.3. Võistlusel ettemääratud sihtkohti võib läbida vastavalt oma soovile juhuslikus järjekorras.
1.3.1. Iga sihtkoht võib olla erineva raskusastmega ning erineva punktilise väärtusega.
1.3.2. Iga sihtkohani ei pruugi pääseda autoga, vaid võib vaja olla ligineda isegi kuni 200 meetrit jalgsi. Tavaliselt on need sihtkohad ka väärtuslikumad.

1.4. Võistluse käigus võidakse edastada võistlejatele nii tekstsõnumite kui ka rakenduse teel lisaülesandeid, millega on võimalik teenida lisapunkte.

1.5. Aja lõppedes peavad olema kõik võistkonnad jõudnud võistluse lõpp-sihtkohta.
1.5.1. Hilinejate punkte ei arvestata.
1.5.2. Kontrollaja lõppedes hakatakse võistkonna punktiskoorist maha lahutama punkte.

1.6. Võistluse lõpus kontrollitakse üle sihtkohtade läbimise (küsimustele vastamise) korrektsus ja veendutakse, et keegi pole teinud mingil moel sohki (pettust).

1.7. Esikolmiku võistkondi autasustatakse omapärase karikaga ning kõiki võistkondi raamitud diplomiga. Võidakse välja jagada ka lisaauhindu.

1.8. Võrdsete punktisummade korral määrab paremusjärjestuse kiirem aeg.

  1. Osalejate täiendavad õigused ja kohustused

2.1. Osalejatel on kohustus veenduda võistluse-eelselt oma seadme ja võistlusrakenduse toimimises.
2.1.1. Samuti teatada koheselt korraldajale, kui võistlusrakenduse tehnilisest rikkest tingituna pole võimalik vaadata sihtkohtade infot, vastata küsimustele, sisestada koordinaate või kinnitada oma asukohta.
2.1.2. Korraldaja ei vastuta seadmest tingitud probleemide eest.
2.1.3. Hilisemaid pretensioone ei rahuldata ning tehniliste vigade ärakasutamisel on korraldajal õigus osalejad võistluselt eemaldada.

2.2. Osalejatel on õigus lahkuda poole võistluse ajal võistluselt, teavitades sellest korraldajat. Osalustasu ei tagastata.

2.3. Osalejatel on õigus ise valida, missuguseid sihtkohti läbida koos oma võistkonnaga.

2.4. Osalejatel ei ole kohustust läbida kõiki sihtkohti.

  1. Tingimused

3.1. Autoorienteerumisest on lubatud osa võtta vaid autoga, ei ole lubatud mootorrattad ega muud liikumisvahendid.

3.2. Ühe võistkonna kohta ei ole lubatud rohkem kui 1 auto.

3.3. Ühes võistkonnas võib olla 2-5 liiget.

3.4. Võistkonnaliikmete (v.a autojuht) vanusele ei seata piiranguid.

3.5. Autojuht peab olema täisealine ning autol peab olema kehtiv ülevaatus ning liikluskindlustus.

3.6. Liiklusseadus on järgimiseks kõigile kohustuslik!

3.7. Kehtib kiirusepiirang vastavalt märkidele või võistluse alguses kokkulepitule. Kiiruse ületamine toob kaasa miinuspunkte!

3.8. Igal võistkonnal peab olema seade (nutitelefon, tahvelarvuti), millega saab pildistada, asukohatuvastus on sisse lülitatud ning sellel on Android operatsioonisüsteem. Sellele seadmele tuleb alla laadida võistlusrakendus.

3.9. Vähemalt üks seade peab olema võimeline vastu võtma tekstsõnumeid.

3.10. Võistluse ajal peab hoidma seadme(te) aku(d) piisavalt laetuna ning seadmel peab olema internetile ligipääs. Korraldaja ei vastuta seadme(te) väljalülitumisest või interneti kadumisest tingitud probleemide eest.

3.11. Võistluse eel tuleb kõigil võistkondadel veenduda punktide 3.8., 3.9. ja 3.10. täitmisvõimaluses.

3.12. Võistlusrakenduse või tekstsõnumite teel võidakse anda teada üllatusülesannetest, millega on võimalik teenida lisapunkte. Korraldaja saadab sõnumi kõigile võistkondadele üheaegselt ning ei vastuta sõnumite kohalejõudmise eest.

3.13. Reeglites määramata küsimustes võtab otsused vastu korraldaja kohapeal.

  1. Võistlusrakendus

4.1. Töötab Android operatsioonisüsteemil.

4.2. Tuvastab asukohta, liikumiskiirust, kaugust sihtkohtadest ja kasutab internetti. Seejuures tuleb rakendusele anda kõik vajalikud õigused.

4.3. Kuvab aega võistluse lõpuni, sihtkohtade küsimusi ja valikvastuseid.

4.4. Oma asukoha kauguse kinnitamisel valitud sihtkohast on vaid 1 võimalus ning kuvatakse, kas asukoht on läheduses või mitte.

4.5. Valikvastuste valimisel on vaid 1 võimalus ning seejuures ei kuvata, kas valitud vastus(ed) oli(d) õige(d) või vale(d).

Registreerida saab täites ära registreerimisvormi või kirjutades hendrik@firmasport.ee. Registreerumine on avatud kuni kohtade täitumiseni kuid suletakse hiljemalt 02.04.2020!

Osalustasu võistlusel osalemise eest kuni 19.03.2020 on 60 € + km võistkonna kohta. Alates 20.03.2020 on võistluse osalustasu 80 € + km.

Eesti Firmaspordi Liidu liikmetele kehtib -10% allahindlus!

Kõikidele Eesti Osavaima IT-Ettevõtte sarja üritustele korraga registreerimise tasu on 900 € + km (110 € soodustus esimese vooru hindadest).

Hind sisaldab 1 võistkonna osalust bowlingu, kardi, dartsi ja autoorienteerumise ühel etapil, paintballi võistlusel ning 5 mängija osalust lauatennise turniiril.